- OLED TV topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- GoPro Topic
- Hobby elektronika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Házimozi belépő szinten
- Milyen SSD-t vegyek?
- Autós kamerák
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz vendingo #181023 üzenetére
Nekünk műszaki előtt konkrétan mondta a szerelő, hogy ha jók az értékek, nem érdemes foglalkozni vele, úgyis új tárcsa és betét fog kelleni, szóval majd következő alkalommal foglalkozunk vele (vagy ha lemegy vasig, akkor előbb ). Nekik is ez a padlólemez a saját autójuk. Én néha település előtt, mikor nem jönnek mögöttem, a rozsda miatt kézifékkel lassítok néha, de nem segített sokat. Mostani szett Hans Pries/Topran festett tárcsa és Remsa betét, kb 4 év és elrohad, talán 5-6 év/100k km azért benne lesz így a félrekopott betéttel, majd meglátjuk. Lényegében szvsz nem SOS dolog, ha a fékhatás mérés eredménye megfelelő.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel