- Hobby elektronika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Mini-ITX
- Canon EOS DSLR topic
- Milyen joysticket vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen hangkártyát vegyek?
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Deliver Us the Moon - Jövő hónapban jön Switch-re
gp Bár korábban elkaszálták a Nintendo gépére szánt változatot, júliusban mégis megkapjuk az új kiadást.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz
yodamester10 #196358 üzenetére
Tegyél a csomagtartóba egy gázlámpát, vagy egy infrapanelt a motorháztető alá.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz
grizlisandor #196376 üzenetére
én évente 2 szer cserélem a sajátban a pollenszűrőt, mert tüdőm csak egy van..
Meg nem tétel.
Csak aktív szenest veszek bele.
De néha olyanokat szedek ki, hogy hagyjuk is.
Kedvencem eddig az volt aki megkérdezte a 8 éves autójánál, hogy pollenszűrő az meg miért van a listán.
Amikor megmutattam neki a kivettet, nem volt több kérdése.Renault power
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
Na most kicsit megrendült a tudomány, kérdeznék.
Mivel mostanság elárasztottak a vag konszern autói, jönne hozzám egy T4 de kétes infókat kaptam róla.
2.5 diesel 99 ből, ezen obd 2 van vagy spec. csatlakozós a diag?
Renault power
-
rob210
nagyúr
Nos a T4 el kapcsolatban fejlemények vannak.
Mint kiderült a tulajnak fogalma sincs mit hajt.
Ez ugyanis egy T4 2.4 literes szívó diesel, 1997 es példány.
Nem, hogy OBD port nincs benne, de semmilyen diagnosztikai foglalat nincs benne.
Lényeg:A vezérlés csere, a termosztát csere, az egyik injektor úgy kopog, hogy a harkály család elszégyeli magát. Valamint van egy (segés szivatyú?
) elektromos vízpumpa ami nagyon durván ereszti a fagyállót.
A plató alatt, mert ez 5 személyes ponyvás platós kivitel el van rohadva az I gerenda, azaz a hossznyúlvány.
Én próbálnám lebeszélni róla, de bele van szerelmesedve a kocsiba.
Erősen nem megtérülő javítási költségek elé néz. Jah rossz hátul a fék is érsd úgy nincs fék hátul.Na most a vízszivárgást mindenképpen meg kell szüntetni, mert így eladni se tudja.
Azt a "segédvízpumpát" milyen néven keressem?
Illetve ebbe még G11 es fagyálló megy?[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
nagyúr
Ezek annyira be tudnak rohadni, hogy én rá szoktam beszélni a tulajt a cserére és utána a rendszeres karbantartásra.
Nem egy elvetemült összeg a komplett csere.
A házi megoldások meg ideig óráig segítenek, ha csak szét nem szeded atomjaira, tisztítod fel a rozsdától mindenhol, majd kened mindíg mint a kisangyal .
Ha van időd szerszámod és energiád, akkor persze menthető a régi!
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz
molnarpeter #197957 üzenetére
Hölgyek urak vw caddy 2020 1.5 tsi emelési pontok?
Nincs erről valami rajz táblázat hol lehet biztonságosan emelni?Renault power
-
rob210
nagyúr
Sziasztok.
Tudnátok pár fontos átvizsgálási pontot mondani, amit feltétlen meg kell nézni, egy 2011es 1.6 diesel audi A3 asnál???
Nem a szokásos dolgokra gondolok az menni fog.
Hanem a típushibákra!
Köszi előre is.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz
molnarpeter #199325 üzenetére
2010 utánit akar.
A jó öreg thalia 1.4 16v-t akarja lecserélni.
Bele fog törni a bicskája, akarom mondani kiürül a pénztárcája.
Beleszeretett és nem hallgat az ész érvekre.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz
Mágus2 #199329 üzenetére
Sikerült lebeszélni róla.
Indításkor majd kiesett a motor a helyéről.
Kuplungot tartva pulzált a pedál rendesen.
A 4 injektor töve merő gázolaj.
A slusszpoén, 213000km volt a kocsiban, a tulaj, mert bizományban árulták, pedig Than Hong volt.Ez végre meggyőzte, hogy nem ez kell neki.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Sziasztok.
Audi a4 B6 nincs tompított egyik oldalt se 2 hét eltéréssel. Izzó jó.
Szokásos típushiba, kapcsolócsere?Renault power
-
-
rob210
nagyúr
Rég nem jelentkeztem, mivel nem vw-zek.
De most beesett egy 1.6 BSE
Hát aki ennek az olajteknőjét megtervezte, azt azért rendesen megpofoznám
Később majd teszek fel képeket, de egy vezcsere, olajteknő le, szelepfedél le, újratömítés, tömítéscsere, fojtószelep tisztítás.
Mire mindent eltakarítottam, hát, jó mulatság volt.Renault power
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
válasz
grizlisandor #203622 üzenetére
Megjött a kocsi beálltam vele és éreztem, hogy rohadt lassan reagál a gázra.
Benzinesben rég láttam ilyen koszosat.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz
imyourfriend #203681 üzenetére
2es megane után minden jobb.
Az a legszarabb renault és ezt úgy érzem én leírhatom, még itt is!Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz
imyourfriend #203767 üzenetére
Miért a sok kínai ledes tompított, meg menetfény tompított és ködlámpa tompított, illetve ezek mindenféle kombinációja nem zavar? Mert engem azok sokkal jobban!
Komolyan én ha erre menne rá a rendőrség, még like-olnám is.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz
imyourfriend #203769 üzenetére
Igen csak egy lámpatest csere 100-200ezer forint, (régebbi típusoknál, ahol kardinális kérdés-a lát-e vele a tulaj) egy szar kínai led, meg 8ezer.
Mivel Magyarországon vagyunk szerinted melyiket választják?Renault power
-
rob210
nagyúr
Én ámulok és bámulok, tudom a lámpamosó sokat elvisz, de én minden tavasszal meg ősszel szenvedek, hogy jaj mosom már az ablakot, mert ki kell használni a nem évszaknak megfelelő löttyöt.
Magyarán egy 4.6 literes adagot nem használok el egy téli/nyári szezon alatt.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz
molnarpeter #203817 üzenetére
Sokat megyek pályán oda nem jó nyáron a téli sajnos.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz
LurkerSheik #203838 üzenetére
Azt ugye tudod, hogy nem az dönti el, digit vagy manual a klíma, hogy léptetős, vagy tekerős a panel.
Egyébként nem átalakítható, csak nagy szívások árán, még a motorvezérlőbe is bele kell nyúlni. (tudtommal) De szenzorok szintjén és motorikusan is teljesen más. Keverő motor(ok) állítja(ák) a terelőlapátot(okat), nem egy direkt bowdenes tolatjú.
Szóval jelentős a digit, nem digit között a különbség.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz
maximilian4 #203851 üzenetére
Ha nem mind a kettőt cseréled akkor azt amelyik most fent van. Ha párban akkor tökmindegy.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz
zeus_2k14 #204105 üzenetére
Ilyen helyekre nem jó a két komponensű ragasztó.
Szélvédő ragasztó kell, ami gondolom nincs.
Vagy kétoldalú ragasztó , ez nem vicc!!!
A 3M es nek 35 kg, a teherbírása (illtve van olyanja aminek annyi), így azt nem hagyod el autópályán se.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- A Realme bemutatta a GT 6-ot, Európában is kapható a telefon
- EAFC 24
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Hobby elektronika
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- EA Sports WRC '23
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kína miatt izzad a német robotipar
- További aktív témák...
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!