- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 3D nyomtatás
- Milyen processzort vegyek?
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- Gigabyte alaplap topik
- TCL LCD és LED TV-k
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Projektor topic
Hirdetés
-
Hosszabb bemutatón a Warhammer 40k: Space Marine 2
gp A sokak által várt folytatás premierje már nincs messze, szeptember elején debütál az új rész.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz
simonjoe #142212 üzenetére
Kia/Hunyadi esetén a benzines motorválaszték -számomra- eléggé siralmas. De akkor a belső gondolataim által vezérelve mégiscsak a valóságot sikerült meglátnom, mikor VAGnál nem nagyon találtam az igényeimet kielégítő típust.
(#142210) i-sti: Igen, azok jobbak már ahogy hallottam, de árban feljebb tanyáznak.
-
-
-
brumi1024
veterán
válasz
simonjoe #142821 üzenetére
"Vannak típusok amelyek teljesen "bebújnak" a gépháztető alá, és egy szervizmód bekapcsolásával lehet kiemelni nyugalmi helyzetéből az esetleges csere miatt."
Mint például Kormi is, vagy a futó VAG-ok nagyon nagy része. És Malac úr világított rá felettem az érvelés hibájára, álló helyzetben ugranak ezek lefele.
-
Morris
veterán
válasz
simonjoe #143002 üzenetére
Jó, csak minden másnap előjön ez a dolog. Unom. De tényleg. Inkább osszon meg egy hibaelhárítást vagy egy tapasztalatot. Vagy valami hasznosat.
De az, hogy ő személy szerint milyen olajat és milyen szűrőt rak 48-adjára az autóba, szvsz kiakasztó.Norbi, hasznos dolgokat írj! Annak, amit most csinálsz semmi értelme. Csak szemeteled a topikot, a lényegi infó meg közben elvész.
-
K Norbi
addikt
válasz
simonjoe #143002 üzenetére
+1
(#143028) Morris -1 nem érdekel a véleményed.
ahogy a Chip témátok sem, mégis olvasnom kellet éveken át. Csak én nem szóltam be senkinek, és ugattam le a másikat.
Vagy az nem szemét? Mikor írtátok a rengeteg értelmetlen dolgokat napokon át?
Jaj nektek lehet! Én kérek elnézést![ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
simonjoe #143684 üzenetére
Még a szaga sem olyan, mint a szlovák gázolajnak. Csinálok neked a teraszon dermedési tesztet, amint lemegy a hőmérséklet -10 alá. Majd meglátod, hogy mennyit számít a prémium üzemanyag. Nálunk is vannak különbségek. Színre, szagra, állagra, összetételre. A legtisztább az OMW MM. Legzsírosabb a Lukoil anyaga.
[ Szerkesztve ]
-
kk831228
addikt
válasz
simonjoe #143684 üzenetére
Mági Nem premium vs simaròl van szò, hanem mindegyik alap üzemanyagáròl szerintem...
Mondjuk èn nem hiszek egyik be se, de ez más kèrdès...
Sima tèli üzemanyagnak is bìrnia kell - 15/20 fokig... Biztos hogy van különbsêg a prèmium meg a sima dermedèse között, nem vitatom, de hogy a simábal is járkálnak tèlen...[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
simonjoe #143728 üzenetére
Nem tankoltam még nálatok, és nem is tervezem, elég nagy a tank, hogy ne kelljen. Itt van bejáratott helyem, amivel évtizedek óta elégedett vagyok. Ott ha megtankolnád a cc-t éreznéd a különbséget(nem Kassán van a kút, hanem Sátoraljaújhely szlovák oldalán). Itt is az van, hogy kútláncon belül is vannak különbségek a töltőállomások közöt.
Túl sok ronda dolgot láttam már üzemanyag szűrőkben, szóval van tapasztalat.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
simonjoe #143735 üzenetére
Annyira érzékenyek ezek a befecskendező rendszerek, hogy nagyon nem mind1 mit és hol tankolsz. 1800-baron pici piszok is gyalul, forgácsol, megmunkálja a felületet. Az üzemanyagszűrő csak 5mikronig szűr, a kisebbeket átengedi. Ha nem elég zsíros a nafta, sok benne a kén vagy a bio cucc, határos időn belül kivégzi a magasnyomású pumpát, az meg maga körül minden másat.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
simonjoe #143735 üzenetére
És mindkét esetben megállja a helyét - Amikor Dánban és észak Merkel-országban tankoltam heteken keresztül, teljesen tiszta maradt kipufogóm. Pedig ott is ment a napi 2-3 alkalommal városi rövid szötymörgés. Az adalékolást nem sok minden köti nemzetközileg.
Én azt gondolom h annyi az elsődleges és legfőbb különbség , hogy sógorok határáig jellemzően Brent árához kötött kiskereskedelmi forgalmú, de ruszki anyagot árulnak, ami alapból nem a legjobb. Erre jön még a sok egyedi adalékolás - rgo a vevő meglopása, mert csak arra jó a sok dumával ellentétben, hogy a kútnál maradjon zsé - és máris a helyi , kissé keleties borzadálynál vagyunk.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
do3om
addikt
válasz
simonjoe #143834 üzenetére
A két gömb nem a méréshez van hanem távtartó az oldalfalhoz, igy nem kenődik össze amikot ki-be tolod a pálcát. A szintet a recés rész mutatja, ugye azért recés hogy az olaj könnyebben tapadjon rajta és jobban látszódik.
(remélem jól mondom)Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
Mágus2
Közösségépítő
-
i-sti
senior tag
válasz
simonjoe #143866 üzenetére
Üdv a klubban.
#szarregeneralisalgoritmus
Qru: Dízel kell mert az kevesebbet fogyaszt.
Gondolom ott, akkor az számított, hogy papíron 3 literrel kevesebbet kér nem az, hogy van benne DPF és társai.
"mit mondjak az ügyfélnek?? Hogy bocs de elmarad a megbeszélés mert ki kell mennem veretni az M7-esre mert regenerálna a gép?!
"
Barinőmnek párszor ezt mondtam. Megállok nála, állítanám meg, lám regenerál a kisfostalicska, vezessünk 20km pluszba.
Nem kell mondanom, hogy kicsit pipa volt a barinőm, hogy nekem fontosabb az autó, mint ő és nem is szeretem őt igazán, stb stb[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
do3om
addikt
válasz
simonjoe #143873 üzenetére
Még egy kis DPF kitérő:
Ha menet közben megy a reg azt ugye nehéz kiszúrni. Ha megállsz akkor látod a fordulatszámon, vagy érzed a hogy rohadt büdös jön be. De ha haladsz nehéz, ugye magasabb a fordulatszám mert megemeli üresben is, viszont a fogyasztásról rájössz! kidobod üresbe, és áthatod hogy valami nem stimmel ha megy a reg. Alapon nálam ~0,6l a fogyi (menet közben gurulva), e ha elkezd regenerálni akkor ugrál 1,2-1,8l körül.
Szóval ha kidobod üresbe és egy kicsit soknak tartod a fordulatot (ugye itt elég kevés a reg és a gurulás között az eltérés) akkor lapozz a fogyasztásra és így menet közben mielőtt megállnál rájössz ha van valami.[ Szerkesztve ]
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
simonjoe #143898 üzenetére
Amikor kiveszed üresbe és látod hogy az alapjáratod magas akkor regenerál, ha ilyenkor megnézed a pillanatnyi fogyasztást és nem 0,6-0,8 l/h ha nem jóval több akkor regenerál.
Amúgy nem a tempótól függ a regen hanem első sorban a fordulatszámtól. Hiába mész pályán ha hatodikban keveset forog akkor nem áll neki regenerálni még akkor sem ha 400 km-t letolsz egyben.
Ezért csináltam most én is, hogy 4-esben 120 és akkor megvan a kellő fordulatszám, tud regenerálni.#nincsbennetarcsi
-
L1ZRRR
senior tag
válasz
simonjoe #143914 üzenetére
De elég, de nem akkor ürít, mikor te felmész a pályának, hanem mikor telinek érzékeli.
Ergo lehet 3%-on van a telítettség, mész 300 km-t pályán lesz 25% telítettség, aztán mész 1-2 napot városba, és elkezd regenerálni. (erős túlzással szemléltetve)
[ Szerkesztve ]
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
L1ZRRR
senior tag
válasz
simonjoe #143918 üzenetére
Tudom, elég bután van megcsinálva, ez az app viszont hasznos, mert legalább látni, hogy mennyi a telítettség, ergo tudod mikor kell 1-et pályáznod.
Ugyan ebben a cipőben járok én is btw.
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
simonjoe #144011 üzenetére
Ne vidd el.
DZs Szerviz regeneráció szükséges, ha az sem megy végig, akkor csak a csere segít. Sokat ne járj vele gy, mert egy bizonyos telítettség fölött már a szerviz regeneráció sem opció, mivel kigyulladna tőle az autó. Sok a rövid városi út, hogy nem tud kiégni, vagy egyáltalán nem érdekelt, hogy mikor regenerál, és hagytad megtelni?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
simonjoe #144011 üzenetére
Ahelyett hogy a csalást kivették volna a szoftverből, módosították is. Pedig elég lett volna a csalós részt kivenni, minden maradt volna a régiben, csak mérőpadon már nem a csaló értékeket mutatta volna az autó, hanem az eredetit.
Ezzel szemben módosítottak a szoftveren, ami egyébként kényes egyensúlyban volt a fogysztás, teljesítmény és korom képzés ördögi háromszöge szempontjából. Ezt babrálni nem jó ötlet, mert valami ugyis borul. Teljesen kinyitották az EGR-t, módosították a előbefecskendezési értéket és hogy ez ne mutatkozzon meg a tlejesítményen, enyhén megemelték a turbónyomást, ettől jobb lett a kibocsájtás...de több lett a korom. Namost a végeredmény érzetre nem számottevő, viszont az eddigi 6-700km-re jutó egy regeneráció helyett lett hirtelen kettő. És máris megvan a megnövekedett átlagfogysztás oka. Sajnos regenerációkor sokkal többet fogyaszt és a gyakrabb renereáció fölöslegesen teszi ki nagyobb hőterhelésnek a motor minden alkatrészét. Ebből már lehet következtetni arra, hogy amíg nem kötelező a frissítés, a végfelhasználó szemszögéből kifejezetten előnytelen és felesleges.
[ Szerkesztve ]