- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Új ajánlat a TeamGrouptól a gyors USB kulcsot keresőknek
- Raspberry Pi
- Milyen videókártyát?
- Samsung LCD és LED TV-k
- Apple asztali gépek
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Két új Samsung SSD-ről érkeztek pletykák
ph A koreai cég a 990 Evo Plus és 9100 Pro neveket védette le Koreában.
-
Switch-re is befut a Darkest Dungeon 2
gp A PlayStation kiadások mellett a Nintendo konzoljára is elérhető lesz jövő hónapban az új kiadás.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Steve_Brown
aktív tag
-
Bandit21
addikt
válasz
Mágus2 #215097 üzenetére
Köszönöm.
Idegbajt kapok tőlük.
Autó menü szerint szerviz 532 nap múlva.
Myskoda app szerint szerviz 53 nap múlva.
Egyik szalon szerint igen kell 3 éves.
Másik szerint nem, nem kell 3 éves.Közbe megjött az importőr válasza:
2 évente vagy 30 ezrenkent van ellenőrző szerviz.
A nagyszerű hogy a 2 éves tavaly májusban volt, O pedig egy április eleje időponttól számolja az újabb 2 évet.Mint kiderült lehet a májusira akkor kértem időpontot és a munkalap akkor kelt. A garit kezelő importőr meg rossz dátumot lát így.
Szamolta nekem hogy 23 április+2 év/30 ezer
Vissza írtam hogy szerviz lap és bankkártyás fizetésem van, de májusbol...
Mi a fenéert vittem volna 2 éves kor előtt egy hónappal ha 20 ezer volt benne?A myskoda is hülye amúgy mert ugyanazzal a km állással szerinte 23 április elején és május elején is votlam 2 évesen... Közte meg nyilván álltam egy hónapot.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Faby
senior tag
válasz
Mágus2 #215097 üzenetére
Nem kifejezetten csak neked, de kérdezném, hogy mi változott mostanság a fékfolyadék cserék környékén?
Anno én úgy tanultam, úgy szocializálódtam, hogy 4 évente kell cserélni (nyilván volt, amikor ennél is több volt a csereperiódus), most meg látom, hogy mindenki dobja el 2 évente.Valamint, amikor múltkor cseréltettem, 4 év után, akkor a szervizben rámértek, és azt mondták, teljesen jó a forráspontja, bőven 200 fok celsius felett van, ők nem cserélnék még le, majd esetleg a következő olajszerviz alkalmával (13 ezrenként, nagyjából 9 havonta van olajcsere), de mivel kértem, cserélték.
Nem pazarlás, felesleges a 2 évenkénti csere?
A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!
-
vlevi
nagyúr
válasz
Mágus2 #215195 üzenetére
"Érdekes már maga a tény, hogy ilyen alacsony fordulaton valaki használja az autót."
1.5TSI benzines oktáviám van, és a váltófokozat kijelző már ott is 2000-es fordulat alatt jelzi, hogy ideje lenne felváltani. Szóval simán el bírom képzelni, hogy aki komolyan veszi azt a váltó kijelzést, az így használja
Pedig a nagyon alacsony fordulatszám tényleg nem tesz jót a motornak.
Volt, jó régen, még 2 szelepes, 1.6benzin Renault Megane-om, annál lehetett hallani, hogy kelletlenül morog 1500-as fordulat alatt. -
Bulitt
őstag
válasz
Mágus2 #215195 üzenetére
Köszönöm, hogy meg "szeretnél" tanítani, hogy használjam a kocsimat.
A turbó 1750-tól kapcsol be és 1800-tól érezhető. Most lett felújítva az egész kocsi A-Z-ig. Az előző motor megfeküdt olajzási probléma miatt. Ami most benne van egy teljesen felújított motor + turbó + dpf...etc. De ha már ezt meg kellett csinálnom, kapott egy teljes új futóműrendszert, elől-hátul mindennel. Kuplung+flywheel új. Az a 56.000 mérföldes motort vittem felújítatni amit a régi helyére vettem. Mondhatnám, hogy 0killóméteres a motor, de hát kapja a kilométereket. Kettő dolog van ami még eredeti. Üzemanyagpumpa a tankba, és az ECU.
Nincs még remapingolva. Ez lett volna a terv.(Angliában használom. 80km/h-nál hagy ne kocsikázzak már 4.-ben mert az úgy tök jó a motornak, mert dízel).
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
válasz
Mágus2 #215209 üzenetére
Hagyd már!!! Ő tud vezetni, Te nem.
És egyébként is, nehogy már az autó határozza meg neki, mikor mit csináljon, hisz azt Ő fizette ki!. Reménytelen.
#215211=WiNTeR=:
El kell vinni és átíratni a váltási küszöbértékeket. Az sem normális, h 50-nél már ötödiket rakja és közben majd szét esik a bódé úgy remeg szegény motor.Joe
-
Bulitt
őstag
válasz
Mágus2 #215209 üzenetére
Az autót használtan vettem, és egész jól is ment minden, amíg el nem dobta magát a motor. Szétszereléskor kiderült, egyszer cseréltek már rajta hengerfejet. Az előző tulaj meg csináltatta, de nem is rakták össze rendesen, mert nem volt lehúzva. De pasztázva az volt rendesen. Nálam teljesen tönkre ment tavaly nyár elején. Elszált az egyes henger 2 szelepe. Abból egyik a hengerbe a másik felhajtva a hengerfejbe.
Tegnap beadtam a cégnek, aki megcsinálta kompletten a motort. Már este hívtak, hogy ECU-s lesz a kocsi.
Nem bírják rendesen olvasni. Amikor meg tudják, olyan értékek jelentkeznek ami nem életképes. Erős a gyanú, hogy memória probléma. Ahogy ő fogalmazott, úgy néz ki babrálták, de nem sikerült valami jól.
Én értem, hogy dízel motor, meg meg vannak a saját használati igényei, de hidd el, ez olyan extrém viselkedést mutatott, amit te se várnál el egy ilyen felújítás után. Már az furcsa volt, hogy szituáció miatt nem váltasz vissza, mert tudod, hogy ezt tolerálnia kellene. Belassulsz, majd picit nyomod neki, hogy oké most már mehetünk. És nem akar. Vissza váltasz és ránt egyet a kocsi, mert akkor már úgy fel ugrik a fordulat, hogy menne mint az ökör, de mintha nem lenne nafta neki.
[ Szerkesztve ]
-
Csaby25
senior tag
válasz
Mágus2 #215262 üzenetére
Köszi
! Igazából Octavia-t vadászok 2.0 CR TDI 140LE-t. Csak mivel nem kombi kell, hanem hatchback, elég kevés a kínálat. Mk2 facelift-et nézek, van ebből ajánlott motorkód, vagy mindegy? Mennyi a max km ami még vehető? Illetve az mk3-as motorok megbízhatóbbak, vagy nincs számottevő különbség?
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
simonjoe
őstag
válasz
Mágus2 #215374 üzenetére
Ja, éhes a rozsda.
Az ajtók diszléceinek szélein elég intenzív pörsenés indult meg. A felületén is kezd nagyon enyhén hólyagosodni. A két első sárvédő alja szintén, és a hátsók élein is. Mivel még nem született döntés az utódról, meg egyre több a km-benne, lassan eladhatatlan állapotba kerül, így megyünk vele még vagy max. öt évet. Azt meg nem bírnám elviselni, hogy csak messziről szép az autó, ha megnézed közelebbről akkor meg csupa ganyé. Így a javíttatás mellett döntöttünk. Még pont egy lélektani határon van az ár. Nagyon részletes javítási listát kaptam róla, több oldalon tárgyalják a fázisokat, nagyon remélem, h jó lesz. Állítólag csinálnak képeket a bontás után, kíváncsi leszek rá, h valójában mennyire akut a dolog. Hát, nagyvonalakban ennyi.
Joe
-
1stVikman
senior tag
válasz
Mágus2 #215434 üzenetére
+Corsa02, + Qru
Nem vágyok 4x4-re, csak ebben a példányban pont van. Meg állítható futómű is van benne, azért sem rajongok, viszont nagyon jó a felszereltség többi része. (Digit műszerfal, memóriás ülés, anyós felől is elektromos, harman kardon audio, matrix led, hátul is ülésfűtés, elektromos csomagtér, láblendítéssel is nyitható, parkradar kamerával és önbeparkolással, kessy, front assist, lane assist, side assist, ACC, ambient light, első szélvédőfűtés, meg ami nekem nem jön be, de van, az a dsg és a tapizós klímakonzol)Van egy kicsivel gyengébben felszerelt, lényegesen olcsóbban ( - 4000€) , hasonló futással, meg egy r-line, manuális kevés km-rel, de drágábban .
És akkor a suberb meg octavia vonalat ne is említsem, utóbbiból már 17000 körül van elég jól felszerelt példány is.
Nem hiába nem sikerült még dönteni. -
-
ArthurShelby
addikt
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Mágus2 #214946 üzenetére
br. 480k-s ajánlatot kaptam a váltójavításra, új kuplungkészlet + váltóolaj csere nyilván.
Ez mennyire reális ár szerinted, szerintetek? Érdemes futkorásznom máshol felesleges köröket, vagy menjen?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Mágus2 #216260 üzenetére
Úgy néztem, VCDS írná, ha kevés a nyomás, vagy rosszul gondolom? Emiatt külön még nem ellenőriztem
Ha megvan a kuplung, és nem forog úgy sem, akkor folytatom ezen a vonalon. Köszi a tippet!
A kuplung csatlakozón eddig széthúzva kerestem a feszültséget, szóval az a része jogos, hogy már emiatt sem szabad áramnak ott lenni 😅 -
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Gyúrósok ide!
- Sweet.tv - internetes TV
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó