Hirdetés
Hirdetés
-
Throne and Liberty - A játék első 19 perce
gp A free-to-play MMO jövő hónap első napján indul, a korai támogatók azonban már most játszhatnak vele.
-
Elstartolt az Ulefone 5G-s, hőkamerás strapatabletje
ma Mindent egyszerre kínál egy készülékben, hagyományos Armor 4 Ultra is akad.
-
Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
it Olaszország vizsgálatot indított a Shein weboldal és app ellen, greenwashing vádjával.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gyula84 #168628 üzenetére
Mennyi van a tankban?
Leveszed a szelepfedelet, ha látható vályatok vannak marva a tengelyek bütykein, akkor vedd úgy, hogy határértéken túl van.
(#168576) Csabadi Ha fele enniy időm lenne, már megnéztem volna. Ha emlékem nem csal egyenesen az óracsoportba van kötve az is.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Csabadi #168576 üzenetére
Nem lehet, hogy a gyujtáskapcsolód ad kevesebbet? Mérj egy feszültséget az akksin és egyet a kapcsoltat a gyujtáskapcsolóról. Amúgy most rámértem itt egy random G5-re, ott is 10V körüli feszültség van azon a szálon és nem ejti be a fordulatot. Szerintem a LED-en keresztül kapja ez a szál a feszültséget, ami a műszerfalon az akksi ikont világítja meg.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Csabadi #168698 üzenetére
Tegyél egy bika kábelt a generátor + kivezetés és az akksi + sarura.(rendesen kell rögzíteni, mert ha leugrik a csipesz ki sem kell szívni a tankot) Indítsd be úgy. Ezzel kizárható a vastag fekete kábel hibája. Ha akkor is beejti a fordulatot, akkor a egy másik generátottal is megpróbálnám. Lehet van benne valami tekercs zárlat.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz i-sti #168714 üzenetére
Első hiba a nyomás szenzor, mindenki locsolja ablakmosóval, mert a jobb első lámpa mögött van az IC tetején.
Második hiba..túltölt a turbó, ami lehet csak a fent említett szenzor hibája, de inkább szoruló turbó geometria.
Szerintem G71 csere és turbó pucolás megoldja mindkettőt, ha a szenzor kábelei nem rohadtak el, vagy szakadtak meg abban a gégecsőben, ami a szűrő mellett fut a műanyag turbó csövön.
A lámpa mögött ha lenéz, az IC oldalán meglátja a szenzort:
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz -=Vacsek=- #168728 üzenetére
Ha gyárilag ezzel a navival jött ki, akkor sehol. Az autó tárolja és felismeri.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz -=Vacsek=- #168754 üzenetére
Első körben egy diagnosztika kell, írja a szenzor hibáját, ha az lenne a ludas.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz net84 #168782 üzenetére
Cordoba:
Kell bele kezdésnek egy katalizátor előtti lambada, meg egy új MAP szenzor. Ki kell pucolni a fojtószelepet, újra tanítani, ellenőrzni az egész szívósort, hogy nem kap-e valahol fals levegőt. Gyertyákat is cserélni kell, ha nem voltak és az összes trafó ellenállását megmérni, amelyik kiugró értéket mutat, azt elhajítani.Másik gyakori probléma, hogy a motortérben a gégecsőben elrohad a kébelköteg, ezt is ellenőrizni kell, mert lehet a fent említett szenzotrok jók, csak nem kapnak rendes feszülstéget vagy testet. Lambda élettartama kb 150k km, azt mindenképp cserélném, a MAP sem drága, ha mégsem lenne hibás, nem nagy érvégés, de szerintem, ha a kábelköteg is rossz lenne, még több gondja lenne. A gázpedál elektromos, de nem szokott velük baj lenni, hamarabb koxolódik le a fojtószelep és össze-vissza van alapjárat.
Felújított hengerfej itt 300 euró, az összes himba, tőke 120 euró, meg egy 100-as a munka... Hol van az a 600k-tól?
[link] ez 450 euró, de már szelepekkel.
500 euró a blokk meg a teljes fej, a cullungok nélkül:[link][ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Lacess #168797 üzenetére
Gátlókban jó irányba tapogatózó, a gátló tetején a tartót nem kell cserélni, csak a felütésgátló gumit. Lejsförs rugókat szereltem mostanába sok autóba, nincs rájuk panasz.
Net84: elég veszélyes ha letiltja menet közben a gázpedált. Biztosan nem használnám így.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz net84 #168831 üzenetére
Ez jó retkes. Mindenképp tanítani kell, mert a másik oldala a koszosabb és pont a résből fogod kivakarni a koszt, így nagyobb lesz a hézag mint mos, ezért kell újr tanítani, hogy kevésbé nyisson. Tanítani kötelező és kapargatni a koxot a fojtószelep fala és a lapátok közül szigorúan tilos, ott ha megkarcolod, nem fog tudni annyira bezárni, hogy elég alacsony alapjáratot tudjon tartani, csak puha rongy és zsírildó a barátod. Ha nagyon agresszíven kapaszkodik, akkor rongyba csavart műanyad darabbal lehet kapargatni, az nem karcolja meg a felületet.
A trafót mindjárt megkeresem...
1-4 és 2-4 pin között kell ellenállást mérni. Mind a 4 trafó elvileg hasonló adatokat kell, hogy produkáljon. HA lenne diag, akkor ez a motorvezérlő tud gyujtáskimaradást számolni minden egyes hengeren külön, az leegyszerűsítené a dolgot...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz iceQ! #168840 üzenetére
Nincs vákuum, ami mozgassa a turbó geometriát vagy szakadt a turbó cső valahol a turbó és a szívósor között, vagy lyukas az intercooler. Kevés a turbó nyomás, ami azt jelenti, hogy szökik valahol, nem épül fel elég hamar regulációs gondok miatt, vagy rossz a turbó esetleg a vákuum dob a turbón. Ezeken végigszaladva meg lesz a hiba. Első körben meg kell nézni, beindítás után behúzza-e a turbón a vákuumdobba a kart.
[link] Ezt kellene látni közvetlenül beindítás után, hogy behúzza a kart és úgy is marad. A videó első 10 másodperce érdekes számodra. Utána teszteli géppel, ezért az emelet fordulat és a ki-be kapcsolgatott vákuum.
Itt látszik a helyes működés[link] Ahogy emelkedik a fordulat, visszavesz a lapátok nyitásából, hogy csökkenjen a turbó nyomás. Alapjáraton teljesen kinyitja a lapátokat.
c00per:2,25Liter. 3 litel akkor megy bele, ha szétszedted a váltót és szárazon összerakod.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz iceQ! #168850 üzenetére
Vákuumdobba ha nem húzza be akkor mi van?
Akkor megvan a hiba, már csak az okát kell megkeresni. Lehet gyenge vákuum, rossz N75 szelep, szakadt vákuum cső, és rossz vákuum membrán a turbón lévő dobban. Egy kézi vákuumszivattyúval 2 perc alatt megvan a hiba oka.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz trialboj #168873 üzenetére
A belső zár arra van, hogy lámpánál ne raboljanak ki. Belülről nyitható ilyenkor, biztonsági okok miatt.
Ha nem nyitod ki az ajtót, csak távkapcsolóval kinyitod a kicsit, visdzazár fél percen belül, nem hiba, tulajdonság. Bármelyik ajtóra reagál, kivéve a csomagratró.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #168936 üzenetére
Majdnem annyi a nyomaték, mint a családi puttonyosban 1700-2700 fordulaton.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz focvis #168944 üzenetére
Az egyenes részeknél lehet toldani. Sima 6mm összekötő kell hozzá, szorító, meg bármilyen vastagabb falú 6mm gumicső.
Oldalanként van minden lábtérben 1 darab gumidugó, amivel le lehet engedni a vizet, ha nem az hiányzik, hanem a küszöbnél, akkor alulról nem tud beázni.
[link][ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz pavika #168938 üzenetére
Ezt neked szántam, csak lejárt a szerkeztési idő...
Oldalanként van minden lábtérben 1 darab gumidugó, amivel le lehet engedni a vizet, ha nem az hiányzik, hanem a küszöbnél, akkor alulról nem tud beázni.
[link]A csomagtartóban lévő 12V ajzat biztosítéka a reléboxon van a pedálok felett a kormánytól balra. Le kell hozzá bontani a műszerfal azon részét.
Egyik az utastéré másik a csomagtartóban lévő konnektor biztosítéka.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #168936 üzenetére
Viccet félretéve, szép eredmény. +40 paci és 100Nm a gyárihoz képest egyáltalán nem rossz. A tartósság a kérdés mindig.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz macilaci78 #169050 üzenetére
90 fokon csak akkor forr, ha nem zárt a rendszer. Nem zár a kupak, repedt a kiegyenlítő tartály, vagy valahol máshol ereszti el a nyomást. Gondolom a hűtővíz is tűnik.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz DJ. Ru$y #169039 üzenetére
Ha fekete ami most benne van, vegyél 2 liter piros ATF olajat és azzal mosd át. Feltöltési mennyiség 8 deci körül, átmosáshoz kell a 2 liter. A visszatérő csövet leveszed a tartályról, bedugod egy üvegbe, beindítod és amint nem jön semmi, öntöd bele az újat. Amint belemegy az első liter és ki is nyomta, leállítod, visszarakod a csövet, felöntöd max-ra, beindítod és végállástól végállásig 3x elforgatod a kormányt. Végül ellenőrzöd a szintet.
tibbike01 Azokon nem szokott segíteni a pucolás, inkább a csere.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz DJ. Ru$y #169064 üzenetére
Általános piros ATF, mindegyik jó szervóba. Ez legalább nem ég meg. A zöld gyári szervóolaj fél év alatt megég feketére, míg a régi sárga akár 20 évig is sárga maradt. Ennyit a minőségről. Nálam a golfban Valvoline ATF Type D van már egy éve és még mindig szép tiszta és piros. Jó bele a castrol is vagy bármelyik nevesebb gyártó ATF olaja.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz iceQ! #169078 üzenetére
Ha nem kisbaltával veszed ki az elemet, akkor működni fog utána is. Volt, akinek ezután tanítani kellett a távirányítót, én akkor találkoztam ezzel, ha sokáig le volt merülve az elem, vagy kivették több órára, sima elemcsere után működnie kell, ha előtte működött. Érdemes az elemet megmérni előtte, mert láttam már gyenge új elemet. 3V legyen meg.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz AllTheBest #169093 üzenetére
Bkd-ban nincs hatszög tengely.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #169130 üzenetére
Ebből a 63kw jobb választás, vagy a 74kw 1.9pd dízel.
Ez a 74kw 1.4 nem rossz motor, de városban szenved, mert nagyon 16 szelepesre van hangokva, pörgetni kell. A 63kw-os alul nyomatékosabb, jobb vele városban közlekedni. Én a 74kw pd-t venném. Nimcs kettőstömegű, van rendes fék rajta, túl van motorizálva vele a szekér, emiatt tartós, megbízható és keveset is fogyaszt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Nintendo Switch
- 3D nyomtatás
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Milyen asztali médialejátszót?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Filmvilág
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- Zero 10x 60v 21ah elektromos roller
- KuKirin G2 Pro !! AKKUHIBÁS !!
- Bialetti Brikka 4 személyes (5 alkalommal használt) (3 hónap garanciával)
- Remek áron vadonatúj brutális elektromos roller Quickwheel EXPLORER - 5600 watt, számla
- Vadonatúj Quickwheel MAX Urban elektromos roller, 500 watt, 30 km/h, 45km,15Ah akku, számla
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest