Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Exian

    őstag

    válasz M_AND_Ms #64620 üzenetére

    Nos, kiderült, hogy nem kell számla a garanciáztatáshoz, de nem csak Samsung szerviznél, hanem sehol. Ezt jó, ha tudja mindenki :)

    Erre ugyanis törvény van:

    "Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 4.§ (1) bekezdése alapján a jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. Azaz a számla egyidejű bemutatása ilyen esetben nem követelhető meg."

    Továbbá, elővettem a jótállási jegyet és az első pontban is benne van ez, szó szerint: "A jótállási igény jótállási jeggyel érvényesíthető...", és a folytatásban ott van a rendelkező törvény és a paragrafus száma.

    Csak érdekességképpen gondoltam jelzem, mivel előfordul olyan, hogy számlahiányra hivatkozva elhajtják az embert, de ez nem jogszerű!

    Szerintem a Samsung helyi szerviz inkább örül, ha bárki bevisz javításra bármit, hiszen ők abból pénzt kapnak, gondolom.

    Ha van meló, van pénz, ha nincs meló, nincs pénz, nem hiszem, hogy ők kekeckednek bármivel. Nyilván kamu javítást nem csinál(hat)nak, de amit muszáj és tényleg hibás, az csak jó nekik.

    A lényeg, hogy a jótállás-garancia érvényesítéséhez csak a kitöltött, eladó által lepecsételt és/vagy aláírt, eredeti gyártói garancialevél kell.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák