Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz patesz #31969 üzenetére

    Van a funkcióban valami odafigyelést igénylő mozzanat?
    Megfelelő indokot válassz és bizonyítsd.

    Előfordulhat hogy a kért összeget nem tudják Ők sem letolni a GB torkán?

    Miért? Neked mivel utasították el a GB-n a kérésed?

    Olyankor mi történik? Nem tudni. El utasítják a dispute-t. Vagy megkapod a pénzt.

    Bár nem egészen értem ezt a telefonban nem az a hardver van.
    A GB kereskedő amit a termékhez kap a gyártótól információt azt teszi ki a honlapra. Van egy olyan szöveg is, hogy ezekért az eltérésekért nem felelnek.
    Mi hiányzik?

    De ha nem vagy megelégedve a termékkel, akkor az ő szabályaik is azok, hogy visszaküldöd és visszakapod a pénzed. Általános fogyasztóvédelmi szabály, nem a részkompenzáció az elsődleges.
    Az hogy te máshogy akarod megoldani, ez nem egészen az ő problémájuk. Biztosítanak megoldást a problémára, akkor azt kell alkalmazni. Nem lehet kényszeríteni új egyedi szerződési feltétel készítésre őket.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák