- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vistaboy
veterán
Sziasztok!
A Overlord első része nagy sikert aratott a gonoszabb lelkületű játékosok körében, hiszen az 1999-ben megjelent Dungeon Keeper 2 óta nem gonoszkodhattunk egy igazán jót PC-n. Mindig mi voltunk a Hősök, a Megmentők, ideje hogy a Világ megmentése helyett a leigázása és meghódítása legyen a fő célunk.A folytatás természetesen még gonoszabb lesz, mint az első rész volt. A grafikát is jelentősen feljavítják, és a szörnyikék irányítása is jelentősen javulni fog az első részhez képest. A játékban egy teljesen új főszereplőt irányíthatunk, aki egy hatalmas, agresszíven terjeszkedő birodalommal (melyet a Római Birodalom ihletett) száll szembe. Alattvalóink az ígéretek szerint sokkal agresszívebbek és intelligensebbek lesznek, meglovagolhatnak majd farkasokat és egyéb mágikus lényeket, ráadásul a számukat is megnövelték így igen látványos összecsapásoknak lehetünk tanúi, amikor egész légiókra eresztjük rá őket.
Az Overlord II 2009-ben érkezik, Xbox 360-ra, Playstation 3-ra és PC-re, míg Wii-re és DS-re két másik epizódot készítenek Overlord Legend (Wii) és Overlord Minions (DS) néven.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Sirandrish
legenda
nekem az első se jött be...ettől sem várok sokat...
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
janeko
őstag
nem lesz valami szuper game.. sztem a felejtős játékok közé fog tartozni
-
Gyusz
őstag
Mi ez a csomó pozitív hozzáállás? Az első rész jó volt, a Raising Hell is kellemesre sikerült, persze nem volt tökéletes játék, és ezen a kiegészítő sem segített. A hangulat viszont nagyon ott volt, a minionok jópofák voltak, a hangok is rendben voltak, a grafika ugyan nem volt kiemelkedő, de bőven megfelelt a kor igényeinek és nagyon illett az egész játékhoz. Ha sikerül az első részt felülmúlni egy jobb harcrendszerrel, okosabb minionokkal és ötletesebb feladatokkal (a Raising Hell már mutatott valamit ebből), akkor nekem nem lesz kifogásom. Gonosznak lenni jó, ezt mindenki tudja.
[ Szerkesztve ]
-
Vistaboy
veterán
Szerintem ők nem játszottak a Dungeon Keeper-rel.
Akkor értékelnék a játékot érdeme szerint.Az első rész nagyon jó volt. Igaz hogy a főellenfelet nem sikerült kinyírnom, de attól odáig nagyon jól szórakoztam vele. A kiegészítő is jó lett, csak éppen akinek nem volt mentése az első rész végéről, annak unalmas volt újra végigjátszani az elejétől.
A második rész jobbnak ígérkezik, ha nem rontják el a srácok, ez is jó játék lesz.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Gyusz
őstag
Nem sikerült a főellenfelet megölni? Először én is szenvedtem vele, de aztán nagyjából sikerült kiismerni, és onnantól nem volt olyan nehéz a dolog. A lényege ugye az volt az egésznek, hogy olyan minionokkal támadd, amilyen színű a gömbje. Közben megidézett néhány saját miniont (ezeket legjobb a barnákkal gyorsan elintézni, vagy varázslatot küldeni rájuk), amikor meg forgószeleset játszott, akkor egyszerűen be kell állni a minionok megidézőjeleihez a sarokba, őket szintén odarendelni, így alig lesz veszteség. Én egyébként nem is küldtem minden körben más színű miniont rá, telepakoltam magam zöldekkel és barnákkal, így a harc sem volt nehéz, és kapkodni sem kellett, hogy a négy típus közül melyik menjen.
A Raising Hell miatt újra kellett játszani a főellenfélharcot, akkor már másodjára simán sikerült legyőzni.
[ Szerkesztve ]
-
*Z/\ck*
aktív tag
Az első csak arra volt jó, hogy kitöltsd vele az idődet, ha más nem fér bele....története sem volt
-
Sirandrish
legenda
én nemtudom hogy volt-e storyja de ahol te vagy a gonosz ott milyen storyt akarsz?
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Vistaboy
veterán
Ja, csak nálam az a bibi, hogy ha valamit nem sikerül bizonyos időn belül megoldani, akkor hagyom a fenébe. Itt is így volt. Persze ne órákra, hanem napokra gondolj, egy napon egy óránál tovább nem bírok egy játékkal egy helyben topogni.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Gyusz
őstag
Úgy háromnegyed óránál nem kellett több szerintem a megfelelő taktika kiismeréséhez, persze én csak easy-n játszottam. Egyébként ha valamivel nagyon nem boldogulok inkább félreteszem néhány napra/egy hétre, aztán újból nekiesek. Mondjuk mostanában sokkal türelmetlenebb vagyok, de egy főellenfélnél már nem szoktam abbahagyni a játékot.
-
*Z/\ck*
aktív tag
-
Gyusz
őstag
Akkor én is mondom máshogy. Nem kötöttem bele, hogy már pedig nem szar a játék, csak leírtam a véleményem és megcáfoltam azt az állítást, hogy nem volt a játéknak története. Counter-Strike és ez nem egy kategória, az újrajátszhatóság tényleg nem jó, de attól még a játék abszolút nem rövid, a célközönségnek élvezetes, és jópofa .
-
*Z/\ck*
aktív tag
igyvan. elfogadom
-
Ateszzero
őstag
Sztem pedig nagyon is élvezetes és hangulatos játék az első rész is.
És ha mindent beletesznek amit írtak az nagyon zsír lessz.
Nem csak a gránátos ,nano,vagy afrikai feeling lehet jó!!!
Egy játék legyen vagy nagyon valósághű vagy nagyon meseszerű,de az nyűgözzön le!!IEbben rejlik a siker titka.[ Szerkesztve ]
-
Vistaboy
veterán
Overlord II látnivalók érkeztek!
"Új képek és egy vadi új videó jelent meg a Triumph Studios által fejlesztett játékból, amely június 26-án fog megjelenni PC-re, Playstation 3-ra és Xbox 360-ra."
Forrás: Gamekapocs."A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Tsumaas
senior tag
Néhány screenshot.
Hard work beats talent.
-
Vistaboy
veterán
Overlord II - új információk
A játék története Nordbergben indul, ahol éppen a karácsonyt ünneplik, mikor a lakók varázstárgyait követelve egy csapat katona áll meg a falu kapuja előtt. Mivel az embereknek nincsen semmi ilyesmijük, úgy döntenek, hogy az adoptált, fura szemű kisfiút adják a katonáknak, tőle úgyis fél mindenki. Azonban mielőtt a katonák hozzáérhetnének, egy csapat barna, farkason lovagló misztikus lény elrabolja tőlük a fiút - hiszen ők már tudják: Ő lesz az új Overlord. Az előzményekben tanúi lehettünk, ahogy a fiú apját, az akkori Overlordot elárulták, egy másik világba száműzték, tornyát pedig elpusztították. Az Overlord várandós szeretője ezek után úgy döntött, jobb lesz a gyermeket a Világ legtávolabbi csücskébe elrejteni. Míg a fiú felnőtt, a Világ teljesen megváltozott, és egy új birodalom lépett hatalomra, az új erő célja pedig nem más mint, a mágia teljes elpusztítása. Ennek oka a torony varázslat általi pusztulása, ami a környező falvakat, városokat is káoszba sodorta. Az új Overlord még csak most kezd hozzászokni frissen nyert hatalmához, ám nincs ideje sokat gyakorolni, útjába kell állni az ellenségeknek.
Lennart Sas, a játék vezető dizájnere elárulta egy interjúban, hogy az Overlord II-be próbálnak minden dolgot belerakni, amit a rajongók kértek, ennek hála egy trónban is elfoglalhatjuk majd helyünket. A játékmenethez sok köze nincsen, de sokan kérték ezt állítólag. Mostani rejtekhelyünk a föld alatt fog elhelyezkedni, ahol ismét lesznek külön bejáratú dolgaink, mint az előző rész tornyában. Szörnyeink típusából ugyanannyi maradt, de a régi barátaink kaptak újításokat, többek közt lehet már például farkason és pókon is lovagolni. Mielőtt azonban használatba vehetnénk ezeket az állatokat, le is kell őket győzni. Szörnyeink ezúttal öltözködni is tudnak majd, aminek hála katonának álcázva belopózhatunk az ellenséges bázisra, hogy bentről kezdjük meg pusztításunkat. Erősebbek is lettek kis barátaink, így olyan tereptárgyakat is ketté tudnak törni, amik eddig az utunkban voltak, ezáltal bejárhatatlan utakat is felfedezhetünk. Újítás még az Overlord új képessége, ami által egy szörny felett átveheti az uralmat, hogy rajta keresztül irányítsa a csapatokat, míg a saját teste egy biztos helyen vár. Lesznek lopakodós küldetések is, ahol a Splinter Cell sorozatot próbálják lekoppintani fejlesztők. A játékból ezúttal kimarad a jóság, cselekedeteink alapján vagy gonoszak, vagy pedig nagyon gonoszak lehetünk csak.
Nem mintha annyira jók akartunk volna lenni...Forrás: Gamekapocs.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Vistaboy
veterán
Na, erre kíváncsi leszek.
Ha hazajöttem melóból, lecsekkolom.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Ateszzero
őstag
Én elkezdtem tölteni, de 10-12 -vel jön .
Mindegyik linket megnéztem, és a google-ben is kerestem oldalakat ahonnan le lehet tölteni,3 oldalt próbáltam ki , és egyik se jön többel.
Ma már biztos nem jön le.
Pedig próbálgatnám már szivesen.. -
Gyusz
őstag
válasz Ateszzero #23 üzenetére
Próbáld meg ezt a linket, innen úgy tűnik elég gyorsan jön.
-
Pitbullos
aktív tag
nagyon allat jatek az elso reszt sokat nyomtam nem lehet megunni nagyon szorakoztato game
[PIT]MW3.Pitbull.clan.Uj.honlap.http://pitbullos.co.uk/mw3pitbullclan/news.php
-
Ateszzero
őstag
Végre lejött, és tudtam vele játszani egy kicsit.
Szerintem nem sokban változik az első résztől, szebb a grafika, és tudnak a minionok állatokon lovagolni.
A játékélmény, és a harc ugyanaz.
Azért ha kijön a teljes lehet hogy sokat fogok vele játszani, elvégre is nem mindíg jó a teljes változtatás.
Ezt inkább csiszolásnak nevezném. -
Departed
őstag
Na én elkezdtem, és csupa jó véleményem kerekedett az első két pálya után. Szép grafika, minden maxon röccenésmentes teljesen. Szórakoztató feladatok okos minionokkal, és a történet is jónak tűnik. Hangulat és szórakoztatás egyenlőre megvan, remélem nem gyengül később sem
-
Vistaboy
veterán
Ma elkezdem én is a játékot, remélem nem fogok benne csalódni. Az első részével nagyon jól szórakoztam - gonosznak lenni jó -, bízok benne hogy ezúttal sem lesz másként.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
juliabrilke
addikt
Kint van a demó és én nem tudok róla?
Melyik oldalról lehet gyorsan szedni? Ez az oldal leggyorsabb?
[ Szerkesztve ]
-
Departed
őstag
válasz juliabrilke #30 üzenetére
Nem csak a demó, már meg is jelent a teljes játék is :
Release Date: June 23, 2009 -
Vistaboy
veterán
Nagyon jó játéknak néz ki.
Igaz, csak nemrég kezdtem el, de már most elkapott a régi hangulat. Nagyon tetszik, hogy a minionjaink meg tudják lovagolni a farkasokat, ezáltal olyan helyekre is el tudnak jutni, ahová addig nem. Viszont azt továbbra sem értem, hogy miért nem tudják önállóan magukra kapkodni a felszerelést, ha csak simán átvezetem őket felettük? Továbbra is oda kell őket küldeni, hogy felöltözzenek.
Kicsit hideg van itt, de mindjárt befűtünk.
A másik, ami nagyon tetszik, az a megszállás (mint a Dungeon Keeper-ben), amikor átvehetjük az egyik lényünk felett az irányítást. Ilyenkor ugyanúgy tudjuk őket vezetni és irányítani, mintha velük volnánk - azzal a különbséggel, hogy a mozgásterünk korlátozva van, nem távolodhatunk el messzire a testünkről (Bár talán ha több miniont állítunk be imádkozni - vagy mitcsinálni , akkor talán növeljük a hatótávot, nem tudom biztosan).
Az sem volt semmi, amikor álruhába kellett bújtatni a minionjaikat, még az első pályán - gyerekként kezdünk ugyanis -, mert másképpen nem engedtek be a falusiak a party-ra. (Ha eszembe jut az a nóta, amit - és ahogy - a minionok daloltak, amíg gyereknek voltak álcázva, még most is elkap a röhögőgörcs.
Szóval idáig tetszik. Remélem a hátralévő rész is ilyen jó lesz - különösen kíváncsi vagyok az új Úrnőmre, remélem dögös lesz.
A grafikától nem ájultam el, szerintem nem sokkal tér el az első résztől, egy picit finomítottak rajta, és több az effekt a képernyőn, de például a karaktermodellek nem a legkidolgozottabbak, és az animációjuk sem a legtökéletesebb. Mindezek azonban eltörpülnek a hangulat mellett. Eszement pusztítást lehet végezni, sokkal több minden szétverhető, mint eddig, de ez jót tesz a játék hangulatának.
Valamiért az AA-t nem tudom bekapcsolni, akármit állítok be a CCC-ben, nem történik semmi.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Vistaboy
veterán
El kell küldened egy pár minion-t (Tartsd nyomva mindkét gombot az egéren, és azután arra mennek, amerre mozgatod az egeret) a vár bal oldalán lévő keskeny úton, egészen a hógolyókat dobáló gyerkőcökig. Miután pedig elzavarták őket, utána gyújtsd meg a rakéta végét varázslattal, ami kirobbantja a bejáratot.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Vistaboy
veterán
Nem tudom, idáig elég könnyű a játék. Aki játszott az első résszel, annak nem fog kihívást jelenteni. Igaz, csak nemrég kezdtem, de elég jól haladok benne. Időközben szert tettem egy Úrnő-jelöltre, de az elejtett megjegyzéseiből - meg abból, hogy ki lehet választani őt "First Mistress"-nek - arra következtetek, hogy gonoszként bigámisták is leszünk?
Már csajom is van, bár a kecóm még elég lepukkant.
Kíváncsi vagyok a bossokra, idáig nem volt komolyabb csatám, gyakorlatilag minden ellenfelet le lehet nuke-olni. Mondjuk az picit zavart, hogy a római légiósok - mostantól így hívom őket, mert kiköpött azok - csak álltak bambán pár méterre tőlem, és elbújtak a pajzsaik mögé. Csak akkor jöttek elő, amikor szétcsaptam közöttük.
Biztos hogy jó ötlet Titanic-nak elnevezni a hajónkat ennyi jégtömb között?
Mindazonáltal a hangulat nagyon jó, teljesen magával ragadja az embert.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Gyusz
őstag
A római légiósok azért állnak bambán a pajzsaik mögött, mert formációban kevésbé tudod sebezni őket. Persze ha előbb kiiktatod a vezetőjüket, vagy farkasokkal támadsz, netán katapultot használsz, akkor megbomlik az egység és könnyű lenyomni őket.
Volt két technikai problémám a játékkal, az alap gamepad kiosztásra nem reagált, ezért manuálisan be kellett állítani (az első rész ment rendesen állítgatás nélkül). Szerencsére van egy kép, hogy melyik gombnak ideális esetben mit kéne csinálni, szóval ez nem nagy probléma. A másik gond, hogy DVI-n keresztül 75 Hz-et akart a monitoromra erőltetni, csak 1440*900-ban az nem megy nálam, szóval analógon kell játszanom. Mondjuk a Prototype is ezt csinálta, meg a Prince of Persia (2008) is...
Egyébként nagyon jó játék, bár tényleg kicsit könnyűnek tűnik az elődhöz képest, de felhasználóbarátabb is, pl.: van már minimap.
[ Szerkesztve ]
-
Vistaboy
veterán
Futtasd le a Config.exe-t, abban tudsz választani frissítést - legalábbis nálam lehet.
Ha esetleg valaki rájön, hogyan lehetne ráerőltetni az AA-t a játékra, annak hálás lennék, ha elmondaná. Picit zavarnak a pixelek.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Vistaboy
veterán
válasz Eugene Roe #40 üzenetére
Már próbáltam. 9.6-os Catalyst-ot használok, de akármit is állítok be rajta, semmi hatása nincs.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
nyunyu
félisten
Futtasd le a Config.exe-t, abban tudsz választani frissítést - legalábbis nálam lehet.
Felteve, ha az nV driver is ugy akarja.
Nalam 1024x768-ban egeszen 140Hz-ig enged allitani, 1280x1024-ben 120Hz.
Bezzeg a 4:3 keparanyu 1280x960-ban csak 85Hz a max, akarhogy buheralom, attol meg kifolyik a szemem.Jatek maga aranyos, van jo par ujitas a Raising Hell-hez kepest:
-hajozas
-katapult/ballista
-poligamia
-minionna valas
-nincs jo es rossz, hanem 2 fele gonosz van: pusztito es lealazoEgyelore az elfek szigeten szenvedtem hajotorest, eppen a csapatomat probalom osszeszedni a dzsungelben.
Gondolom ezutan jon a zold hive.Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
Gyusz
őstag
Everglide-ban jár már valaki? Kihajóztam, a piros követ vissza is raktam a helyére, de innentől elakadtam. Tovább lehetne menni egy helyen, de oda zöld minionok kellenének. Még két helyen ki tudok kötni, az egyik csak egy teleport, a másik helyen meg valami ereklye van, de hiába veszik fel a minionok, nem viszik sehova. Még két hajóroncs között látok rómaiakat, meg robbanó hordókat, de túl messze vannak, hogy azokat lövöldözzem. Ötletek?
Amúgy van még egy küldetés, de oda meg kékek kellenének, szóval...
-
nyunyu
félisten
Jeee, zoldekbol lehet 8 labu terepjarot csinalni.
Persze szivesen letornem a kezet annak, aki az aztek templombol kifele puzzlebol akadalypalyat csinalt
Elso ket szint OK, de a harmadik sosem sikerul idore :[ Szerkesztve ]
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
juliabrilke
addikt
Lejött a demo végre. Este neki esek. De úgy látom, hogy az eddigi visszajelzések pozitívak.
-
nyunyu
félisten
Picsaba, Alt-Tabbal atleptem forumozni, erre bezarodott az Overlord ablaka, kezdhetem elolrol a templomot.
Bar mintha lett volna autosave, miutan kinyirtam a bosst.
Manualisan menteni persze most se lehet.
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
Ja, azt hittem meg az elso szigeten vagy, de azota tovabbhajoztal a masodikra.
Keruld meg ezt a szigetet, tobb kikotohely van rajta.
Persze kiszallni mindig csak a keystone-tol legtavolabbi ponton lehetManuálisan lehet menteni, de csak a trónnál.
Na jo, Overlord 1-ben is lehetett menteni a tronnal, de az kit erdekel?
Akcio kozben nem lehet, az a bajom.Szokasos konzol port betegseg
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
dunc
nagyúr
Jól megcsinálták a játékot,de uninstal lesz a sorsa,azért a kölyök fóka agyonverését nem veszi be a gyomrom. Fúúúúúúúúúúúúj