Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • _Petya_

    őstag

    Sziasztok,
    Körülbelül 4 héttel ezelőtt lefoglaltam egy szállodai szobát "nem lemondható" opcióval, előlegnek kifizettem a teljes összeget betéti kártyával (OTP MasterCard, dombornyomott), a szabályzat szerint ha mégis lemondom, vagy nem megyek el, akkor ezt visszatartják kártérítés gyanánt.
    Aztán kitört a járvány, ma írtak, hogy sajnos bezár a szálloda (önként döntöttek így), és ők lemondják a foglalásomat. Visszautalni nem hajlandók, foglalás módosítást (most azonnal mondjam meg mikorra...) meg ajándékutalványt (korlázotott érvényességi idővel...) ajánlgatnak helyette.
    Úgy gondolom hogy ez inkorrekt dolog, és most akartam menni, most volt szabadságom, most volt annyi a szoba ár amennyit szántam rá, stb. tehát a pénzt szeretném visszakapni.
    Szerintem a "nem lemondható" nem csak rám vonatkozik, hanem rájuk is, és vis maior-ra sem hivatkozhatnak, mert saját döntésük volt, nem hatóságilag zárták be
    Szerintetek ilyen esetben érdemes megjátszani a kártyás váráslásra a chargeback-et (30 napon belül vagyok). Ha igen, akkor el lehet intézni ezt online? Sosem csináltam még ilyet, mi a módja?

    Próbálkoztam az OTP direkt chat-et, ott senki nem válaszol, a telefont sem veszik fel.

    Köszi,
    Petya

    [ Szerkesztve ]

    Fontos feladatot soha ne bízz olyan gépre, amit egyedül is fel tudsz emelni!

Új hozzászólás Aktív témák