- Milyen TV-t vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
- OLED TV topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Mini-ITX
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
ph A külön utakon járó sárkányos gyártó kézi konzoljának második generációjánál is marad az Intel mellett.
-
A mobilos témát keresni kell a Computexen, de akad
ma Nulladik és első napi összefoglaló, meg némi személyes vélemény a 2020-as csúcsmobilok kapcsán.
-
Like a Dragon: Yakuza - Élőszereplős sorozat jön Amazonra
gp A premierre nem is kell sokat várni, már ősszel láthatjuk a végeredményt.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Declare
őstag
válasz Stauffenberg #60023 üzenetére
Ez igy van szerintem is, bar en cupe design parti vagyok. A G astraban is, meg kb minden autoban jobban tetszik a cupe valtozat
A H gtc ugye nem igazi kupe, csak kupe szerü, de ott pl a csomagtarto nem kisebb, a hatso ülesek sem, raadasul picit inkabb hosszabb is a kasztni, mint a sima H ban + sportfutomüve van.
Ez a "tularazott" nekem tovabbra is erthetetlen mert mindig mindenfele, mindenki irja, hogy ez tularazott, meg az....ha valami tularazott, az azt jelenti, hogy nem lenne ra vevö, mert nem er annyit, amennyibe kerül. Ha van vevö, akkor nem lehet tularazott, mert megis megveszik nem? (pl ugye a tularazott vw, meg tularazott apple....azert megsem tengödnek a tularazott portekajukkal a csöd szelen )
Ha ugy nezzük, hogy Opel Astra es elvisz A-B be, akkor minden tularazott, ami nem fapad 1.4 benzin opel astra
-
Declare
őstag
válasz #81556480 #60030 üzenetére
Arra irtak, hogy nem lehet jol bepakolni. Lehet, hogy mely, de jobbara keskeny a csomagtarto. Egy csapott hatulju autoba könnyü bepakolni, ha kell kalaptarto ki es meg egy csomo minden befer.
Nem veletlen csinalta a bmw is a GT szeriat a 3 asbol is, meg az 5 böl is
Ezert klassz az insignia is pl, mert nyilik az egesz hatulja a sedannak is.
-
Declare
őstag
Ti hütöhazakban dolgoztok?
-
Declare
őstag
Na nagyjabol kesz a kocsi
- Uj lengescsillapitok hatra (az egyik oldali, kisse ki volt, eszrevehetöen stabilabb lett )
- uj elsö fekek (egyszerüen a tarcsa hütö bordait szetrozsdasodott, ez is bejatszhatott a remegesbe, amit neha nagy temponal csinalt....most nagyon patent az uj fekekkel)
- uj közepsö dob (kivülröl igen rozsdasnak nezett ki, de leszerelve az anyagvastagsag siman jo volt....ez kivülröl nem lehett biztosan megallapitani, igy inkabb csereltettem, ezzel nekem mar nem lesz gondom. Itt gyüjtöttem be a szerelötöl az elsö "bókot" elmondta megint, hogy ök ezt nem is ertik, hogy lehet ez a kipufogo rendszer ilyen tiszta. "Olyan mintha benzines lenne", ujjal belenyulva szinte nem is lett koszos az ember ujja. Azt mondtak a motor, az üzemanyag es biztosan hasznos az az adalek is amit neha kap....de akkor sem ertik, mert ez igy nem normalis )
- a gumi harang, ami szet volt rohadva, cserelve zsir ujra
- a küszöbnel az a kis rozsda pukli kicsiszolva/glettelve összefenyezve.
- hatso lökös nem lett cserelve, csak fenyzve, igy most egesz jo, bar nem vagyok teljesen legedett, mert nem 100% os a dolog A kocsi fenyenek van egy kis lilas beütese ha ugy süt ra a nap, ennek az uj fenyzett lökösnek viszont nincs Igazabol csak miutan lemostam, waxoltam es pont ugy sütött ra a nap, akkor vettem eszre, mashogy nem latszik....igy nem kevertem most vele, egyelöre jo lesz, de azert nem az igazi....majd lehet ezt egyszer valami jobb szakival ujrafenyeztetem....ha tenyleg nem tudok mar mire költeni (dumalgattam a fenyezövel is amugy, töle jött a masodik bok, hogy mivel apolom a kocsit, mert 8 evesen, azert nem igy nez ki altalaban a fenyezes szoval az autoglymes kencék is szepen teszik a dolgukat es ez nem csak az en velemenyem most mar
- klima feltöltve, ozonnal pucolvaUgyhogy most minden tuti, szepen teszi a dolgat a kis verda.....kellett ezt a kocsit megvenni, igy nem tudok töle megvalni ....nekem is valami franciat kellett volna vennem, akkor mar biztos neznek valami mast
-
Declare
őstag
-
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #60869 üzenetére
1,5 ert kell hogy kapj egy 1,6 H astrat 1,4 est ne vegyel, mert az nem megy, de 1,6 al mar elhetö
(#60867) Szada85 megneztem, milyen a kocsid, mert nem voltam kepbe. Szep a gepezet, gratula hozza ...de nyilvan, ahogy irod is, reteg auto. Plane, hogy kombi....en pl egy jo opc t siman tudnek szeretni, de nekem a sportossag az csak kupes vagy limos varianssal fer össze....de ezt a nezetem a többiek mar ismerik
Viszont biztosra veszem, hogy itt többen is bevallalnak, szoval valoszinüleg a hiba bennem van, szerintem ha szep es korrekt a masina, nem kell felned, ha eladasra kerül
-
Declare
őstag
válasz szabonagyur #60876 üzenetére
Nem nezem a hahut, de a kerdezö sem csak azt nezi, ha jol lattam.
mobile.de n tömenytelen mennyisegben vannak az astrak.
Most gyorsan raszürtem:
Opel Astra, 2005-2011, 3000-5000€, benzin, 101-120loerös, manual valtoval van 600db talalat. Azert ez igy egy alapbol eleg jol leszükitett lista, kizartnak tartom, hogy nem lehetne talalni 1db epkezlab peldanyt sem
(amugy 3000 euro alatt is van még kb 55db talalat, szerintem ott is lehet jot kifogni, hozzaertessel, plusz egy kis hazai olcso szervizelessel)
(#60879) B-L-A-C-K nekem az 1.7 cdti van. Ha visszaolvasol, lathatod, hogy en nagyon meg vagyok vele elegedve. Azert vettem, mert az egyik legmegbizhatobb mocinak irtak es valoban nem cafol ra. Par aprosag azert van vele, amikre figyelni kell, de amugy nagyon jok.
Viszont, ahogy elolvastam, hogy milyen rövid idöre kell csak a kocsi, sok varossal, ugy hogy sok km t amugy sem akarsz beletenni, igy szerintem teljesen felesleges lenne azt venned Ahogy irtak a többiek is, 1,6 os vagy 1,8 as benzinre teszem a voksom. Ha mindenkepp 1,7 cdti erdekel leirhatom röviden a sarokpontok[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz szabonagyur #60883 üzenetére
A Magyar kinalatot leirtatok, en a kintiröl tudok velemenyt alkotni. El kell dönteni....kenyelmesen leakasztani egy H rendszamosat, de azert kifizetni a felarat, vagy kicsit több maceraval/utannajarassal behozni/behozatni egyet. (nem feltetlen azert, hogy olcsobb legyen, de ugyan azert a penzert szinte biztosan jobbat kapsz kint....(utak allapota, üzemanyag minösege, altalaban gondosabb szervizeles stb))
-
Declare
őstag
válasz Szada85 #60893 üzenetére
Na de akkor most Neked milyen motorral is van?
Dizel az praktikum nekem....en sem dizel parti vagyok, de mivel jobbara palyan hasznalom, igy nem marad kerdes nekem a lenyeg, hogy 140 re/160/180 ra allitott tempomattal haladjak orakon keresztül es mindemellett ne 12 liter fogyjon a tankbol, hanem csak 6 az amugy is olcsobb gazolajbol
E92 M3 az nagyon finom, nem is kerdes Ha szivo akkor egy olyannal ki tudnek eggyezni de amugy nekem a turbo benzin lenne a vilagom ha nem szamitana mennyit eszik
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #60909 üzenetére
Uhh az a felni, nagyon de az egesz gepezet nagyopn baba
(#60903) Stauffenberg amig nem terheled, addig ez igaz is, onnantol kezdve viszont, hogy elkezdesz vele kicsit lepkedni, vagy raallitod egy nagyobb tempora a palyan akkor elszaladnak a literek. Van nekünk is Tsi, en nagyon szeretem, de a dizelt nalam nem tudja sajna kivaltani....max egy hibrid golf GTE....mondjuk, azzal kieeggyeznek
-
Declare
őstag
Egesz massziv kis jargany
-
Declare
őstag
válasz kmarci25 #61106 üzenetére
A lenyeg, hogy megallt a sinek elött ennek is örülni kell sok esetben
(#61107) AMD Power nyilvan elvaras is azert ez, de megnezve ezt a videot, valoban nem egy összenyeklö kasztni amugy egyre többet latni belöle. Nyilvan egyelöre kölcsönzös es cges formaban, majd kivancsi leszek a statisztikakra, hatha lesz....hogy alakul a privat/üzleti eladasok aranya.
(#61109) vebbful elöször en is azt hittem, hogy agyon van nyomva, de zoomolva latszik, hogy csak a szep juliusi nyari idöjarasban latszik megnyomottnak a kocsi
-
Declare
őstag
válasz Calogero #61116 üzenetére
A mai vilagban sok minden elvaras aztan megis sokszor meglepö dolgokkal talalja szembe magat az ember
Olvastam regebben en is ezeket a cikkeket...erdekes. Nyilvan a töresteszt is olyan dolog, hogy fel lehet ra kesziteni az autot, de ettöl meg lehet talalni gyengebb pontokat. Azert tovabbra sem ülnek be rettegve egy S60 volvoba meg a K astraba is nyugodt szivvel süppednek
Valahogy a müszerfal/cockpit nem jön be annyira, az a vw ben nekem jobban tetszik, bar elöben nem lattam meg
-
Declare
őstag
válasz lsebestyen #61136 üzenetére
Fütes miatt nem ehet többet majd 1 literrel...telen a szivato miatt fogyaszt többet, nem azert mert füt...az egesz minimalisan jelentkezhet csak szerintem eszrevehetetlen kb. Most viszont nincs olyan hideg azert, hogy megdobja a fogyit kicsit sportosabbra vetted a figurat biztos
-
Declare
őstag
válasz RocknRoller #61160 üzenetére
Nem ismerem a G astrakat, de azok alapjan, amit leirtal, ha nem irod a vegere, akkor en irtam volna, hogy valoszinüleg egy lelakott, szethajtott peldanyhoz volt szerencsed. Sajna barmilyen autot le lehet nullazni, egeszen rövid idö alatt.....egy G astra eseteben meg azert böven volt ideje a tulajnak/tulajoknak.
Pl egy gyenge fek az függ a fekektöl, gumitol. Volt rajta valami sz.r fekrendszer egy 10 eves teli gumival nyilvan nem fog lassulni az auto. Ha alatennel egy EBC feket + jo nyarigumit, akkor a G astraval veszfekezve is a szelvedöig nyulna a szemed
A 2 dti adagolos ha jol tudom, de gyari adat szerint 12 sec alatt 100 on van. Ez nem raketa teljesitmeny, de feltünöen lomha nem lehet, plana 1,9 pdt ivel összehasonlitva. Ugyanakkor motorhangolason persze sok mulik. Nekem 1,7 cdti van es pl haverom amikor ment vele az ugyan olyan 1,6 benzin H utan, akkor kimeresztette a szemet, hogy hu ez hogy huz , pedig nem futja gyorsabban a 100 at, de a turbo es a motor hangolasa miatt 2000 körül tenyleg szepet tol. Masik haverom 1,6 dizel quashquai ja hasonlo teljesitmenyü, de egesz mashogy van hangolva (nyilvan az suv), az sokkal inkabb szivo karakterisztikaju....na de lenyeg, hogy feltünöen lomha nem lehet, ha nem 200+ loerös autokhoz vagy szokva.
Szervo az mas kerdes. Pl a fiatokban baromi nagy a szervo rasegites....nekem pont az a tré, mert nem ahhoz vagyok szokva. Nekem a H astraban is azert meg kell fogni a kormanyt, ha tekered....ez ilyen, megszokas kerdese.
valto sem lehet ennyire rossz.
Keress olyan G astrat hahun ami tetszik es szep allapotu es azt probald ki inkabb....legalabb most mar latod, milyen a rossz
-
Declare
őstag
válasz Markizmark #61169 üzenetére
Jo lett
viszont ha jol tudom, ez igy nem szabalyos, mert a föfenyszoro bekapcsolasakor a DRL nek ki kell kapcsolnia
-
Declare
őstag
válasz Markizmark #61175 üzenetére
Az E az csak arra vonatkozik, hogy beepithetö. Azert mutattam, mert olvastam regebben es ha ez a jelenlegi szabalyozas, akkor e szerint föfenyszoroval együtt nem kellene egnie. Csak mutattam
-
Declare
őstag
válasz vzsryl #61198 üzenetére
Ha 1 eves fizetesedböl veszel egy csaladi hazat, akkor azert mar anyagi ertelemben nem sok mindentöl kell tartanod
Megint olyan dolgokat irtok, aminek nincs alapja, csak huhogas....ez a 200k km re hitelesitett kis turbosok.Majd küld at legyszi, ki hitelesitette a tsi motorokat 200k km re....a regi szivokkal sem mennek fel millo km eket, mert a kis szivo/kis turbot nem arra veszik. Itt is megnezheted hany 15-20 eves szivo motort motorgeneraloznak/cserelnek....200k-300k kmel.
2. A bmw topicccal kapcsolatban: nem akarsz hirszerkesztönek menni az M1 re? teljesseggel erdemes olvasni a dolgokat: ez a folytatasa annak amit irtal. Itt akkor azon lepödünk meg, hogy egy 5-6 eves felsökategorias, nagyteljesitmenyü, ujjonan 15-20 millios autora költeni kell es a sok komfort extra közül lehetnek meghibasodo alkatreszek? Szerinted egy H/J/K dizel astraban nem lehetne felsorolni hasonlo listat, ami bajos lehet 5-6 evesen?
Az alap gondolattal egyetertek viszont maximalisan. En is azt vallom, hogy az auto az kb valahogy a 6-10 havi netto fizu érteke körül mozogjon es kb minden mas alörebb valo (ingatlan/megtakaritas/befektetes) az hogy sok hülye hitelre vesz 10 eves külföldröl behozott felsökategorias autot, az meg nem a mi bajunk
Csak a megalapozatlan huhogast/hangulatkeltest nem szeretem, ezert irtam amit irtam
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Nyilvan ez igenyek kerdese is, meg auto megszallottsage is. En azert bajba lennek, 2 havi fizus autoval bumszlizni 3000km eket az autopalyan
(#61208) vzsryl ez a bizonyitek? oks. Amugy igazabol Te is leirtad a lenyeget. A karbantartas a kulcs szo. Ha nincs karbantartva, hanyag a tulaj, minden kifekszik, ha meg karban van tartva, minden sokaig jo. Teny, hogy a turbos könnyebben kifekszik, de a turbo nem egy ördögi eszköz, sokan azert ezt erösen tulgondoljak
Nyilvan olyan autot vesz mindenki, ami neki tetszik. Nekem turbos van es lesz is ezek szerint Neked nem igy van kereslet a piacon mindenre
-
Declare
őstag
válasz vzsryl #61226 üzenetére
1. A turbo benzin nem uj keletü, 1,8 as turbos motorok 25 eve szerelik a GTI golfba, de a TSI motorok is 2005 ota vannak piacon. Valahogy nem hallom/latom ezeket a felrobbant, szetesett motorokrol szolo cikkeket. Az elsö szerias TSI motoroknak voltak gyengei, de javitottak öket. Nezz at a vw topicba, ott vannak tsi tulajok, de nekünk is van 2008 ota, meg nem egy ismerösünknek. Szepen teszik a dolgukat.
2."A turbó nem ördögi eszköz, de ha egy ezres motor 100+ LE lesz a turbó miatt, akkor nincs az az anyag, ami ezt hosszútávon jól bírja, tehát ha vigyázol is a motorodra, akkor is töredék idő alatt szétmegy egy szívó-benzineshez képest" elarulod mivel foglalkozol, mi a szakmad? Csak mert gondolom akkor motorfejlesztes, mechatronika, vagy ilyesmi, amiböl ezt igy kijelented
3. az elektromos autok terhoditasa nagyon regota napirenden van, csak most kezd olyan szintre erni, hogy ilyen hangzatos cikkeket lehessen irni, aminek nem a turbok, hanem a dizel botrany adott aktualitast es lendületet. Teljesen nyilvanvalo, hogy automata villany autoke a jövö....de ezt szerintem 10 eve is tenykent kezeli mindenki.
4. A dizel autokba csak a joeg tudja miota vannak turbok, meg nagynyomasu rendszerek es erdekes modon eleg jol birja az anyag pedig ott nagyobb nyomas/forgato nyomatek es hö van, mint a benzinnel.De mondom, nyilvan mindenki mast szeret...ezzel nincs baj, csak ezt a sok tenykent beallitott fotelfizikusi gondolatot nem tudom szo nelkül hagyni. Ird le, hogy Te nem szereted a turbos benzinest, mert felsz töle, nem szereted a karakterisztikajat es Neked nem kell. Ezzel nincs baj. Csak legböl kapott dolgokat ne fujjunk mar pls. Vannak tsi motorok amikkel van baj, van amikkel nincs. Mint ahogy opel motor is van ami zabalja az olajat, van ami nem....van amelyik fel millio km t elmegy, van ami 200k nal hengerfejes lesz es motorgeneralos (olvass vissza csak ebben a topicban, több volt amiota en követem, 2 eve).
A masik meg, hogy az 1.4 / 1.2 tsi ket nem 1 millio km re veszik. Varosi autok evi 5-10-15k km futassal. Sok eseteben elöbb rohad el az alvaz, mint hogy elerj a a 300k km t.
-
Declare
őstag
válasz zolmesz #61234 üzenetére
+ kanyarban sokkal stabilabb lesz a kocsi. Nekem most csereltek csak a hatsokat, mert az egyik oldalibol folyt az olaj, de meg igy sem volt nagyon rossz es ennek ellenere baromira eszrevenni a pozitiv valtozast erdemes csereltetni ha nem az igaziak
(#61233) Calogero ez egy pöttyöt talan tulzas lenne...plane, hogy ho se nagyon van mar manapsag
-
Declare
őstag
Nekem a 110 lovas (2008) van, de nem lancos, szijas. Nem tudom elötte milyen, de gyanitom oriasi különbseg nincs. 90k km a vezerlescsere.
DPF nekem van, abban nem tudom, opcionalis volt akkor még (motorkod alapjan tudhato).
Kettöstömegü sanszos, hogy van benne, ez hasznalatfüggö. Ha 200k ig nem volt cserelve, azzal mindenkepp erdemes kalkulalni.
Valto ott 5 sebesseges lesz, ami elvileg nem problemas.
Turbo elvileg sokaig jo lehet, de persze böven kinyirhato ennyi idö alatt.
EGR t erdemes megnezni, ha nagyon koszos, akkor jelezheti, hogy rövidtavokra sokat hasznaltak, illetve "joarasitott" gazolaj ment bele es akkor az injektorok allapota is kerdeses, ami komoly tetel. (kipufogo rendszer tisztasagi fokabol is lehet ilyen dolgokra következtetni)
Nemeteknel 800-1M között mennek kb. Joaru dizel autoval azert csak ovatosan....
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Valoban az az 1 millio egy korrekt arnak tünik!
Ennek a kupplung/kettöstömegü arnak kerdezz utanna, en soknak erzem ezt a 300k árat.
Alapjaraton, kuplungot ovatosan nyomkodva meg lehet kb mondani miujsag....de csak ha tudod, mit kell figyelni.
Turbonal ugyancsak van egy fütyülö hang, ami gyakran jelzi a veget (40-50 km/h rol mondjuk ilyen 1500 körültöl finoman gyorsitva 2000-2500 körülig kifülelhetö)
Ezek az "elvileg 1 honapos a szij".....hat ja...vagy igen vagy nem. A 90k csereperiodust nezve, 90/180/270k km nel van kb a csere ideje. Görgöket mindenkepp, meg valami feszitöt, de a vizpumpat is erösen ajanlott ilyenkor cserelni.
Takarithato minden + vannak egesz jo üzemanyag adalekok, amik segitenek jo esellyel, csak a baj az, ha hosszu idön keresztül folyamatosan tömödött, azt varazsütessel nem lehet megszüntetni....illetve a dpf is ha nagyon eltömödik, akkor annak annyi, vegyszerrel takarithato még, de utanna mar gyorsabban fog ujra tömödni es akkor mar csere jön....vagy ganyolas/levagas/falazas...stb.
A kuplung kerdes szerintem a kevesbe para. Az egy dizelnel kb tervezhetö. Ha rossz minösegü gazolajjal hajtjak, akkor az üzemanyag rendszer dugulasai, magasnyomasu szivattyu, injektorok....ezek a veszelyesebb dolgok.
Meg egy dolog, ami eszembe jutott, ami nekem az elejen galibat okozott: egr gáz hütö rendszerben egy szelep, ami a szerelöm szerint tipus hiba, hogy berozsdasodik es nekem ezert random szervizkulcsos lampat dobalt. ez az egesz egyseg es a jobb oldalon latszik az a fekete üreges henger, na azt szedtek le nekem (ez a motrterben is latszik, ha kinyitod, kb legelöl közeptajt)
Nagyon megretteni nem kell, jo kis motor ez, de azert egy hozzaertövel mindenkepp erdemes megnezetni, illetve tartaleknak egy dizel autonal mindig lennie kell...itt egy 3-500ezer huf kb elegendö szvsz. Nem azert mert biztosan ra kell költeni, de elöfordulhat.
-
Declare
őstag
válasz vaksi8 #61294 üzenetére
En a Liqui Moly Top Tec 4600 at hasznalom. Amiket olvastam, tapasztaltam, az egyik -ha nem a- legjobb
De Total is jo, csak dexos 2 minösitese legyen (asszem total quartz).
GM et en nem vennek bele, volt egy nagy hamisitasi botranyuk, amikor motorok feküdtek ki a hamis olajuk miatt....meg ugy altalaban külföldi forumokon sem olvastam jokat rola, anno amikor kutakodtam.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz vaksi8 #61302 üzenetére
Persze, 5w30 menjen bele! En is arrebb ballagnek attol a szerelötöl....
(#61314) vaksi8 ugy hoztad el, hogy ki sem probaltad, at sem nezetted? AZ azert bator Mondjuk ha kereskedötöl vetted, akkor van ra fel ev garanciad....vissza kell vinni....bar mas kerdes, hogy en pont semennyire nem biznek egy kereskedöben.
Az a sarga kulcsos jel millio egy dologtol lehet a turbo, egr, dpf en at millio dologig. Olvass vissza a HSZ eim között pont nemreg irtam le összefoglalva, nekem mik voltak a kocsival, mitöl vilagitott a lampa.
Raadasul Neked is a 6 sebessges valtoval kell hogy legyen az astra, ami nagyon gyakran gyarilag csapagy hibas. Nekem 200k km körül adtak meg magukat a csapagyak es 200 ezer volt a javitas.
Szoval asszem elegge latatlanul ugrottal fejest az ismeretlenbe
-
Declare
őstag
na ne maar, en azert sokmindenben hiszek, meg sokmindent elkepzelhetönek tartok, de hogy valaki elesik, mert LSL a kocsi rendszama, hat azert az mar nekem is erös ....akkor en innentöl kezdve nem nyulok konnektorhoz, mert RZ a rendszamaom....ellenben cserelem SEX re
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz vaksi8 #61358 üzenetére
Vilagos. Valtot mindenkepp nezesd meg, mert ahogy irtam az könnyen szervizelös tetel lehet!
A kulcsos lampahoz:
Nekem az EGR kipufogo gaz hütö szelep miatt jelentkezett a hiba, teljesen random idöközönkent es teljesen falsch hibakodokat dobott. Ezt egy tippnek irom csak.
Az EGR, ahogy irtak is erhelesre is okozhat ilyen hibat, ha el van tömödve. Üzemmelegen probalgasd magasabb fordulatokon (3-4500 között gyorsulgatni vele). Ha igy dob hibat akkor eselyes az EGR
Valtozo geometrias turbo van benne, azaz fordulatonkent az is allitodik, ugyan csak lehet hiba, ha az el van koszolodva es nem tudja allitani az elektronika. Probald ezt is lassan alacsony fordulatrol vegig 5000 ig gyorsulva, majd vissza....
Ezenkivül önthetsz hozza üzemanyag adalekot (injektortisztito pl), azok is jok a rendszernek.
Olajcserekor pedig egy motorolaj, tisztito adalekot is megprobalnek. Ugyancsak Liquy Moly tol pl.
Kb ezek jutnak hirtelen eszembe.
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #61425 üzenetére
Nagyjabol szerintem is korrekt cikk. Ha uj a motor es optimalisa, üzemmelegen van sokat hasznalva valoszinüleg teljesen jo ez a dinamikusan valtozo olajcsere kijelzes. Viszont egy hasznalt autonal, sok evesen sok 10 ezer km el, ki tudja milyen elöelettel, milyen korabbi tulajokkal en is 10-15k km között cserelem. Most eppen ugy jött ki a lepes, hogy 8-9 ezer körül csere lett.
Sokat varosozom vele, meg sokat megyek nagy terhelessel autopalyan....a ket szelsöseg....legrosszabb esetben felesleges, kidobok eves szinten 15 ezer forintot az ablakon. Ha viszont csak egy hangyanyit is segit abban, hogy ne legyen bajom a turboval, meg a motorral, akkor mar megerte.
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #61439 üzenetére
Valami remlik az elsö alkalommal a szerelöm mondta, hogy ez is dinamikusan jelzi es figyelni kell ra, mert ha ugy üti ki a gepben az olajcseret, hogy fixen 30k km mulva jelezzen (ez a gyari ertek ugye), akkor dinamikusra mar nem allithato vissza többe. Szoval elvileg dinamikuson van,de mivel 10-15 k km enekent cserel igy nincs ideje szolni azt hiszem....
-
Declare
őstag
Jaja, nagyjabol en is ugy szoktam idöziteni, hogy tavasszal egy, egy meg összel nekem ki nem irja, ha csak ki nem lehet valahogy villogatni , de igazabol mind1 is, mert mint irtam, nem ettöl teszem függöve
(#61447) Ukeve milyen insigniad van ha nem titok? nem sok insignia tulaj van itt, en is nezegetem a 2.0 dizeles valtozatokat fel szemmel par tapasztalat ha van idöd jöhetne rola (rossz/jo dolgok). Turbo csö repedes szokott negativumkent elhangzani, elektro. kezifek, szelvedö repedes.
-
Declare
őstag
Ja vilagos, köszi azert jo lehetett, szerintem szep nagyon a faceliftes verzio Az üles milyen volt, azt nem sasoltad? Combtamaszos, ülesszellözteses?
(#61467) AMD Power egy full extra 4 kerekes emelt hasmagassagu insigniaert ujjonan 10,5 millio nem sok. A hasonlo audi az szerintem az A4 allroad, amiböl egy full extras valtozatot joval 14 millio fölött fogsz tapizni kedvezmennyel is Egy ilyen fapad kis benzines A6 ot meg soha nem vennek. Ebböl is latszik, hogy nem vagyunk egyformak. Soha semmiböl nem vennek fapados kivitelt....egy fapad A6 vagy 3 as bmw is ég es föld egy olyantol, amiben normalis ülesek es normalis felszereltseg van. (raadasul egy kis (autohoz kepest relative) turbobenzinessel hasonlitasz össze egy 4x4 kerekes dizelt? ennek semmi ertelme )
Ettöl függetlenül valszeg en sem egy zsir uj insigniat guritanek ki 10 milliobol a szalonbol(#61457) Calogero unokatesom majdnem ugyan igy jart....valaki elött hirtelen kivagta az indexet jobbra, hogy bekanyarodik, ö mar latta hogy szerencsetlenkedve keresegelve megy elött a foszer, felkeszült a szitura es amikor indexelt es fekezett hirtelen az elötte levö autos, unokatesom a felezöhöz behuzodva ki akarta csak kerülni, de a radar befigyelt es blokkolt az ut közepen. Majdnem hatulrol es elöröl is belementek....meguszta.
(#61470) Imy mindig a hatuljövö a hibas. Ha nem tudott megalli, akkor nem tartotta be a követesi tavolsagot.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #61473 üzenetére
En az uj auto vetelben tovabbra sem latom a rációt....maganszemelykent. Par eves hasznalt 3-4 evesen elsö gazdatol....azt a marha nagy penzt amit elbukik az ember egy zsir uj auton nem tudom, hogy valaha is ki akarnam fizetni...ilyen összegü autoknal ez millio körüli tetel eves szinten, hogy uj autoba ülj...
(#61476) Ukeve az nagyon franko biztos kenyelmes lehetett, bar a 25 km alatt azert még egy biciklin sem zsibbat el az ember
bmw 3 er szeriaba asszem nincs is ülesszellöztetes, de az 5 er szeriaban is ritka extra. Passat CC meg Insignia amiben meg lehet talalni....nekem a következö autonal kulcskerdes lesz az üles az biztos. Kizart hogy megegyszer olyan autot vegyek amiben alap üles vanAz arara visszaterve meg azert annyit, hogy ez a kocsi szerintem minden atlagos elvarast maximalisan kielegit. Csaladnak is jo, nagy, pakolhato, a 2.0 dizel nem eszik sokat, de azert eleg ahhoz, hogy dinamikussan lehessen vele autozni, maximalisan kenyelmes, biztonsagos 4 kerek miatt akarhol elmesz vele, ahol hetköznapi hasznalat soran el kell....hasonlo A4 allroadnal/passatnal milliokkal olcsobb szerintem....az hogy maga a 10-12 millio sok vagy keves az meg fizetes kerdese....de szvsz egyaltalan nincs magasan arazva.
-
Declare
őstag
Nem lehet? Miert?
Mi pont siman fektetve cipeltük be a lakasba es ott feküdt a padlon 1 napot, nem mondta, hogy nem tetszik neki mondjuk nem az autoba zötsögött az is teny
jah most latom, raadasul pont 50 es pana ez is, lehet a tesoja annak amit vettel szoval ez birta
mod: na megint okosabb lettem dobozban habszivacsba körbe volt burkolva, ha nem közepen nyomod, hanem a szelein, szerintem nem hajlik semerre....de nem ertek hozza
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Szada85 #61497 üzenetére
Nyilvan nem egyertelmü a kerdes, vannak elönyök/hatranyok.
Van egy olyan lehetöseg is, hogy pl Autohaustol vesz az ember autot, ahol berendelnek több tipust, több felszereltseggel/motorral stb es ott ha megtetszik egy konkret tipus, olcsobban veszed meg az autot, mint a kereskedesböl. Ez egy jarhato ut, de igy se tudod elkerülni, hogy hatalmasat bukj az elsö 1-2-3 ev alatt.
A masik, hogy a hasznalat az ember függö. Van aki üti vagja, van aki nem. En pl a ceges autoval sem banok maskepp, mint a sajatommal, egyik kollegam ugy szinten....egy masik pedig ugyan olyan erzeketlenül padlogazt ismerve vezeti csak mint a sajatjat. Ez ilyen, ez a riziko a hasznaltautoban. DE: szvsz hsznaltautot csak olyan vegyen aki raszanja az idöt es energiat, utannajar neten is, kinyomozza az adott tipus/motor gyengeit es azokat a vetel elött megnezi/megnezeti. Igy azert eleg jol lehet minimalizalni a rizikot. Ha valaki erre nem szanja ra az idöt/energiat, az vagy rizikozik egyet aztan vagy bejön vagy nem, vagy veszi az uj autot.
En km oraval nem foglalkozom....evjarat es allapot....de ez is pont hogy a hasznaltauto vasarlas tanulasi folyamatanak resze. Aki ott tart még, hogy huuuu ezt nem veszem meg, mert 110k km van benne, na a masik az a tuti, mert abban csak 80k van, annak megint csak nem erdemes hasznaltautot venni
A "nem törödöm az autommal" tipusu tulajokat is azert lehet picit szürni ha az ember sok hirdetest atragott mar. En olyan autot, ami mocskosan, homalyosan, 90 fokban elforgatva, belsejeben az anyosülesen heverö colas flakonnal van fenykepezve....stb meg se neznek szemelyesen.
Nyilvan az uj auto a legtutibb. Olyan amilyet szeretnel, szalonban konfiguralni, pezsgö/virag/elsö puki...nagyon kiraly....kerdes hogy azokat a milliokat amiket ezert elbuksz az auto elsö par eveben, azt szivesen kifizeted e ezert vagy sem. En most ott tartok, hogy biztosan nem.
persze ez mind szvsz erösen, lehet egyeterteni/nem egyeterteni
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #61605 üzenetére
[link] ez pl egy eleg vallalhato darabnak tünik BP-Hambi az fapaddal 50 eurobol megvan, Schwerin itt van közel, egy piros vagy sarga rendszam (belevalosagtol függöen ), 60k utiköltseg haza, pici papir otthon (de ervenyes a TÜV igy gyorsan megvagy)....problem solved picit talan draga de otthon is jo aron el fogod tudni valszeg adni
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Szada85 #61629 üzenetére
Külföldröl is le lehet kerdezni az autokat. Söt pl Nemetorszagban azert a "megoldjuk okosban szamlanelkül pszt" sokkal kevesbe jatszik, szoval sokkal jobban nyoma lesz mindennek. Ha meg 1-2 kezböl jön a kocsi akkor plane.
Nyilvan egy 15 eves autonal ez itt is nehez lesz mar
-
Declare
őstag
Összefoglalo
Minösegi rangsort nem fogsz tudni összeallitani. Minden motor mast szeret. Vannak jo markak, meg kevesbe, de olyan, hogy "ez" a legjobb, aztan "ez" a masodik, ilyen nincs
En a Liqui Moly ra teszem a voksom, szerintem az az egyik best, de jo a Total Quartz is, vagy a Mobil1, de a Mannol/Motult is dicserni szoktakl. En GM es olajat meg Castrolt nem hasznalnek, sok hamisitasi botrany volt körülöttük.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- World of Tanks - MMO
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen autót vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
- Spórolós topik
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen