Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Darth_Revan

    veterán

    válasz sakal83 #43728 üzenetére

    Az a baj hogy a szerviz trogerkodik.
    Egész januárban az ment 3 vagy 4x volt rájuk telefonalva de mindig az volt a kifogás hogy "majd ha szabad lesz az autó", "majd ha nem csúszik az út" stb .
    1 hónap volt mire kijött egy szaki aki megállapította hogy tényleg pixelhibas és tényleg panelt kell cserélni. Azt mondta megrendeli az alkatrészt és 3-4 nap mire megérkezik. Ez 4 hónapja volt és azóta semmi.
    Csak így poénból tegnap rákérdeztem az LG-nel és ők is felhívták és nekik azt mondta hogy "talán a héten vagy jovoheten már megjön az alkatrész" :DDD
    Csak én érzem úgy hogy vagy total elfelejtette ? Persze a helyett hogy sűrű bocsánat keresek mellett kárpótlást ajánlottak volna fel (mondjuk garancia hosszabbítás) , a kifogás.txt-bol rögtön hárított is az LG hogy a koronavírus miatt van csúszás és ez van...
    Ráadásul hiába panaszkodok az LG-nek hogy hülyének néz a szerviz és hogy nem akar dolgozni, ők a vállukat vonják és lezárják a dolgot annyival hogy "ez van, a szerviz az illetékes".

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák