Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mágus2

    Közösségépítő

    válasz Magnum_ #1010 üzenetére

    Annyit azért hozzátennék, nem a kox miatt kell bele a 0w 30, most hogy már 3.x olvasom, kezdi bökni a csőrömet. Midegyikkel egyformán kormol, azért kell a 0w 30 olaj, mert a vezérlésmódosító okoskerék ebben jobban szeret fürödni, volt rá gyári visszahívás és ekkor az olaj ajánlás is változott 5w 30-ról 0w 30-ra.

    Az olaj biztos minimum barna 7500 km után. Nálam a dízelben is tiszta 1500km-ig, ha nem teszem a lábam pályára, ott költözik bele a korom. Aki nem pályázik, annak tovább tiszta, aki csere után elmegy 1000km pályát, annak meg rögtön fekete. Ezek az olajok mind jól lebegtetik a kormot a korom képződés meg terhelés és vezetési stílus kérdése. Taposod akkor kormol, ha meg simogatod, akkor nem. Aki nem hiszi, járjon utána.

    Az, hogy mennyi korom képződik egy motorban, sokmindentől függ, de kijelenteni, hogy nem jó, ha világos marad az olaj, hülyeség, mert a körülményektől függ. :DDD Favoritomban 420k km után mindnig világosan engedem le az olajat, akkor az szar? Nincs kínozva, nem is kormol szegény karburátoros pára. A csere periódus végére a közvetlen befecskendezős motorokban fekete az olaj, ha nem 7500km után cserélnétek, fekete lenne a jettában is. Attól viszont hogy fekete, még kenhet rendesen, szóval erre sem kell annyira ráfeszülni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák