Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • X2N

    senior tag

    válasz Abu85 #24761 üzenetére

    Azért mutogatják a visszaverődéseket, az AO-t, GI-t mert az látványosabb. Átlagjóska azt fogja észrevenni először, nem az árnyékokat amiről kb fogalmuk sincs hogy kellene kinéznie mert az éles raszterizált árnyékokat szokták meg. A Cryengine meg messze nem néz ki olyan jól, mint az ue4 rt, az árnyékok rosszabbak, a drónos demót is renderelték nem real time futott.

    Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

  • b.

    félisten

    válasz Abu85 #24761 üzenetére

    Most ha leírod még 5x , hogy faszság se lesz jobb, szóval kérlek ne tedd.
    Az RTX lényege az hogy ne vedd észre majd a különbséget a mostani rednerelt, túlgiccsezett SSR és Globális illuminációhoz képest nem biztos, hogy szebb lesz,. csak nem előre letárolt és valószínűleg valósághűbb.Főleg, hogy erősen korlátozott a sugarak száma a hardveres limitációk miatt valamint a legtöbb hardver nem támogatja az RT-t még ezért mellé szükséges egy alternatív megoldás Ezek az általad említett megoldások( GI, SSR) nem ingyen vannak hanem rengeteg munkát emésztenek fel, sokszor utófeldolgozzák és módosítják, hogy adott helyszín megfelelő legyen.Minden egyes helyszínnél megtervezni, beállítani, a kódba bevinni,, majd azt megjeleníteni. Ezt úgy írod mintha ezek semmibe nem kerülnének a játékfejlesztőknek, csak úgy ott van és kész
    RT lényege pont az lesz majd egyszer, hogy ha a motor alapból támogatni fogja, akkor a kezdő képkockánál a fényforrások tükrében az engine automatikusan kiszámolja az egész jelenetre és a látható felületekre a tükröződéseket, a fény/ árnyékeffekteket, nem lesz szükség erre külön letárolásra.
    Ez az elérendő jövő, azt tartják szem előtt nagyon helyesen.

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Új hozzászólás Aktív témák