- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Gaming notebook topik
- Milyen processzort vegyek?
Hirdetés
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
Én minden szombaton megteszem a kiskunhalas - kalocsa - kiskunhalas utat. Egy ilyen oda-vissza kör nekem 105 kilométer. Hidegben ez nagyon sok villanyautónak teljesíthetetlen feladat. Kalocsán nem tudok tölteni mert ahová járok ott nem lehet ráadásul a város egyetlen töltőjétől 2,5 kilométerre van légvonalban ami gyalog laza fél óra. Ha szabad a töltő és rá tudok csatlakozni ott ülök minimum félórát amíg tölt annyit, hogy biztonsággal hazavigyen. Ez a jobbik verzió. Ha pechem van és foglalt mindkét töltőfej netán sorba is kell állni mert más is vár oda akkor otthagyom az autót fél órát gyalogolok, hogy elintézem a dolgom két perc alatt majd fél órát gyalogolok vissza az autóhoz és ha addigra szabad már a töltő fél órát tölthetek és csak aztán haza. Ha nem akkor várok türelmesen amíg felszabadul. Arról nem is beszélve, hogy sűrűn előfordul, hogy egyáltalán nem megy a töltő. Ilyenkor lehet szépen elbattyogni a buszpályaudvarra és felszállni szépen a távolsági buszára csomagokkal stb. Elektromos autózás a jövő, az aha. A belvárosban esetleg. Nem értem mi a francnak erőltetik ennyire az elektromos autót amikor vidékem rohadtul nincs meg hozzá infrastruktúra és egy ilyen 100 kilométeres utat sem tudnak megtenni töltögetés nélkül. Veszek 6 millióért egy használt e-autót és azon kell parázni vajon hazaérek-e a fűtök vajon működik-e a töltő, vajon lesz-e terelés vagy útzár baleset miatt mert akkor már biztosan nem érek haza vele. Ki a francnak hiányzik ez? Én nem azért vettem autót, hogy helyhez és időhöz legyek kötve vele. Ez minden csak nem az a szabadság amiről az autózás eredetileg szólna. Ez nem fejlődés, ez egy rossz vicc. Abba már bele sem megyek, hogy egy 1.0 modern benzinmotoros hibrid autó ökológiai lábnyoma gyártástól a bezúzásig tehát az egész élethosszára vetítve egy nagy aksis tesla szintje környékén mozog tehát adtunk a szarnak egy jó nagy pofont. A városokból tiltsák ki a belsőégésűt ezt még én is támogatni tudom de ennyi ne menjünk már át full kreténbe.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Stellar Blade
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Konzol Screenshot
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen