Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sunny84

    senior tag

    válasz NFree #688 üzenetére

    rx7 után .. skyline szvzs de ha átmenetet akarsz akkor z4 , 350z , elise ( jól megrakva ) , inkább gyűjtögess mint elpazarold rossz verdára a lét..
    evo IX , X , subaru szerintem felejtős sokat nem ér itt ..., porsche ( gondolom cayman ) az nem rossz de ha ott jársz akkor már skyline r34 ( lambot befogom vele ) ..
    én sokáig kihúztam rx7 el :U

    (#687) SylarHUN : csak tűnik :F ... , az is ;]

    [ Szerkesztve ]

    " Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -

  • tutuhawer

    őstag

    válasz NFree #688 üzenetére

    Az extrákat én se igazán kapok, de erről jut eszembe: az alkatrészek nem csak a puszta statisztikai adatot mutaják, hanem most már kezd úgy tűnni, hogy ezen túl mutat a hatásuk. Nekem a skyline-ba ugyanis most került bele ey 4-4-0 turbó, és statisztikán felül a váltás sebessége is változott, lecsökkent. Pár ugratás után az autó súlyelosztásában történt esetleges változás is észrevehető lehet. Ezek persze nem bizonyítottak, csak én érzem így...

    NETERROR_TERROR -- TutuHawer híres jelét mindenhol ismerik, ám neki még nevét leírni is nehezére esik -- Logitech G29, Sony Xperia 1, SONY WH-1000XM4, SONY MHC V81; SONY Dualshock 4; Dualsense

  • tutuhawer

    őstag

    válasz NFree #688 üzenetére

    Közben én is hozzáröfögök valamit: a skyline-ra én is szavazok (nanámégjóhogy), de a vezetési stílushoz kell választani a kocsit, meg ahhoz, mi tetszik. A skyline a fékezz, fordulj el, majd gyorsíts ki tipikus esete, a többivel is lehet így gyorsan menni, de ezzel csakis így, szerintem. Ezt a szeintem kiváló, szimulátorokban optimális stíliust keresztülhúzhatja a sok nemfékező kolléga, akik hátulról eltörölhetnek, mint a büdös szart. hihetetlen, de igaz, porsche caymannel még nem mentem sokat, csak egy bérelttel, de a többiek azt mondják, tapad szépen a lotusszal is meccselhetsz vele. Az rx7 is kiváló, de nekem a hangja miatt nem tetszett, így eladtam a 410-420-400 körüli értékekkel bíró gépet. A Z4 tapad, szinte nem lehet eldobni a kanyarban, szebb a hangja, meg külsőre is, bár ez szubjektív. én is vezetem, már 2X is megvettem, annak idején még 400K-ért is, most meg 130K-ért. majd nézd meg a BMW Motorsport Team LIDL kocsimat

    NETERROR_TERROR -- TutuHawer híres jelét mindenhol ismerik, ám neki még nevét leírni is nehezére esik -- Logitech G29, Sony Xperia 1, SONY WH-1000XM4, SONY MHC V81; SONY Dualshock 4; Dualsense

Új hozzászólás Aktív témák