- Ősszel jönnek az új Intel chipek
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Házimozi belépő szinten
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- OLED TV topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Apple notebookok
- Vezeték nélküli fejhallgatók
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Alacsony profilú RX 6400 az ASRocktól
ph Mini méretű grafikus kártya HTPC-hez, minigépekhez, esetleg streaminghez.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #4002 üzenetére
Sajnálom az eseteket, örülök, hogy jól vagy. Én komolyan hiszek abban,
hogy a hangos kipufogó közlekedésbiztonsági elem IS. DE persze ez nem
fekete és fehér: sokkal többen észrevesznek, ez a jó része! Viszont hamis
biztonságérzetet ad, ez a rossz! Továbbá rossz az is, hogy nehéz "ideális"
hangerőt belőni. Adott helyzetben minél hangosabb, annál jobb. Máskor
meg jó lenne "épelméjű" hangerővel tötyögni: azon kívül, hogy kcsa viccelt,
jó lenne valami ilyen hangváltó kapcsoló. (Váltós motorokon ugye ez maga
a gázkar, kombinálva a nyomatékváltóval: végig alacsony fordulaton járatva
el lehet "evickélni" nyitott dobbal IS. Ugyanezt robogón nehezebb csinálni,
mert a CVT akkor is fel fog váltani és akkor is meg fog jönni az üvöltés, ha
amúgy csak egy sima gyorsításban vagy. CVT hangoláson múlik, de ugye
azt mindig kihúzatod. Max. kicsi gáz, kicsi gáz, és akkor talán halkabb...)A hamis biztonságérzetről: megszokod, hogy szinte mindig észrevesznek!
Csak sajnos sem mindenki! Számítani tehát nem számíthatsz rá és sajna
ugyanúgy kerülhetsz bajba hangos motorral is. Írtam példának anno, hogy
a Majával tompító nélkül, Egér úton, normális párhuzamos közlekedésben
gondolta úgy az autóstárs, hogy oda vált sávot, ahol én is haladok. Kizárt,
hogy ne hallott volna. Vagy is nem: nem volt nagy a tempó, normális volt a
közlekedés és lehet, hogy hangosan hallgatott zenét a kocsiban. Ki tudja!A másik meg, hogy VAN aki az ellenséget látja a hangos motorosban, akit
direkt "szopatni kell"... Oké aki rájátszik, "tolakodik", lehet meg is érdemli?
Én pont azért éreztem "királynak" magam, mert NEM is csináltam semmit,
DE mindenki iszonyat udvarias volt. De hogy nem fekete és fehér, hát: este
hazafelé egy taxis zokon vette, hogy gyorsabb(!) vagyok s bár szabályosan
indexelve váltottam előtte sávot (vágva a kanyart), a másodiknál felk*rta a
refit mérgében... Gondoltam, annyira nem sietek, ugye nem zavartam, nem
tartottam fel, nem akadályoztam, nem veszélyeztettem, de refizik: bevárom.
Na elment nagy nehezen (rendesen fékeznem kellett, míg vártak rá, mert a
tempója bár autóshoz képest nagy volt, motoroshoz képest nagyon gyér),
beálltam mögé, és bejeleztem neki, hogy nekem is van (xenon) refim.Tudom, szemét-g*ci vagyok. Barátunk nagyon nem zavartatta magát, csak
láttam, hogy próbál úgy menni, hogy NE tudjak előzni (másik autó mellett).
Mondjuk én nem tudom miből gondolta, hogy előzném, ha direkt bevártam,
integettem is neki, hogy gyere-gyere, cseréljünk csak helyet, drágaságom.
Oszt ennyi vót. Ő elment balra a kanyarodó sávba, én még egy kis dudával
beköszöntem neki a gázfröccs mellett, bemutattam "a jelet", és jobbra el...Az utasa (mert az is volt szerencsétlennek) addigra "halálra volt rémülve",
hogy mit csinál ez a bolond taxis, és mit akar ezután a bolond motoros...
Semmit. Road rage. Kérdés, hogy ezt akkor is megkaptam volna, ha épp
halk a kipufogóm... De ezt már sosem tudjuk meg, szerintem...Amúgy mentem egy kört a mélygarázsban, sisak nélkül. Sok, de nagyon!
Kövér gázra, fizikai fájdalommal jár a hangerő. (Barátnőm is megerősítette
az autóból, hogy lehúzott ablaknál a lámpától elgyorsulva: az fájdalmas...)Szóval a keretes szerkezetet rövidre zárva. Nehéz belőni és nincs nagyon
sok választási lehetőség. A 4Road esetében van a street legal férfias (),
és az illegál iszonyat brutális krosszmotoros. Nekem jó a legális, csak az
nem ébreszt tiszteletet az adott helyzetben. Kettő között max. vmi egyedi
tompító gyártásával lehetne játszani, de az (rozsdamentes acélból) húzós,
plusz kell hozzá egy jó szakember, aki megtervezi / megrajzolja, meg egy
mesterember, aki CNC-vel/hegesztővel (akármivel) összerakja rajz alapján.Az biztos, ha csendesebb környékre költözünk, nem tompító nélkül fogok
megérkezni, hogy helló, mi ilyen csendes lakók vagyunk, csak a motorka.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kés topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Nők, nőügyek (18+)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Witcher topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autós topik
- További aktív témák...