Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    Topikgazda

    válasz gps76 #26965 üzenetére

    Mert forog 6 ezeret? De ha Gajdán mondja, biztos úgy is van.
    De ha Ő felül tudja írni egy API minősítést akkor tuti igaza van.

    Egyedül a gyártó javaslat ami ezt kiegészítheti és nem felül írja.
    Vagyis pár éve jelentek meg a Scooter olajak. Azoknak az adalék anyaga több, de Az API minősítésnek meg kell felelni.

    Ez egy régi konstrukció.
    RecommendedOil:
    SAE: 15W40#
    API: SG/CD
    Ez ásványi olaj.
    Egy 10W40 motor olaj ami megfelelő egy 120LE 100Nm motorba, az kevés lesz egy 250-es blokkba amibe minden csapágy golyós csapágy és a traktor olaj is megfelelő?

    Véleményem szerint túl van ez misztifikálva ezeknél a blokkoknál.
    Én is vettem a drága motorkerékpár olajat az FS250-be de semmivel nem tudott többet, mint egy autóba való olaj. De legalább több párlak került a légszűrő házba :D
    Autó olajjal azóta is megy, köszöni jól van.

    Ebben a felállásban sztem teljesen felesleges a kettő.
    Teljesen felesleg bele a 3000Ft os olaj 2000km-ként.
    Fajlagosan eltolja az üzemeletetési költséget, nem is kevéssel, és tényleg felesleges környezeti terhelés.
    A mai besorolású olajokból a legolcsóbb áruházi olaj is megfelelő bele. :D
    De ez csak én véleményem.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák