Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #50433536

    törölt tag

    válasz DigitXT #22379 üzenetére

    "Továbbá vmi csörgött az eleje felől, "...... " Egyik xenon lekapcsolt" - nekem is zörgött és kicsapta mindkét izzószálat... A foncsor zörög valószínűleg, amiben az izzók vannak. Én beállítás előtt raktam be egy kis szivacsot, hogy tompitsa.

  • #50433536

    törölt tag

    válasz DigitXT #22379 üzenetére

    Nem kell mindjárt rosszra gondolni, hogy a drága gyújtásvezérlő ment tönkre, lehet csak a trafó túl öreg, vagy a trafó vezetékek nem elég szorosak, kinyíltak a saruk.Esteleg kontaktos a gyertyapipa, vagy gatya a gyertya.
    Legelőször is a gyertyát kéne kikapni es a pipát, meg a trafó kábeleket megnézni.

    Nekem működik a gyári trafóval is, de az utángyártott kínaival jobban pörög. Öreg a régi trafóm.

    Egyébként a trafó és a gyújtásvezérlő nem nagyon megy tönkre, maximum elöregszik.

  • nyogo83

    senior tag

    válasz DigitXT #22379 üzenetére

    Alapjaraton 14 kornyekere kellene beloni, utana WOT-nal (full gaz) 12.2-12.6 kozottre mar okes, annal nem kell se dusabb, se szegenyebb. Siman kruzolasnal fixen tartott gazkarnal kozep/also tartomanyban meg 13 es 14 koze.
    WOT-rol elzarva a gazt ne nagyon szaladjon 17 fole se.

    Mindjart visszaolvasgatok/visszanezem miket mertel korabban, de nagyjabol ezek a kiindulasi ertekek, aztan mindegyikhez megvan, hogy hova kellene nyulni, hogy jo legyen.

  • #50433536

    törölt tag

    válasz DigitXT #22379 üzenetére

    Úgy olvastam, hogy Olaszországban megbízható motornak számít a madison. Nálunk az a baj, hogy leginkább használtként jutunk hozzá, meglehetősen leharcolt állapotban. Ilyen esetben a megbízhatósághoz teljes felújítás szükséges a használatba vétel előtt, de sajnos a legtöbben csak részleges felújítást végeznek. Vagy azt sem. Pedig a tizen-húszon éves alkatrészeket mindenképpen le kell cserélni. Vagy egyszerre, egy nagy felújítás keretében, vagy egymás után, ahogy tönkremennek. Az utóbbi esetben érzi azt az ember, hogy szopórollert vett, pedig nem feltétlenül. Csak egy húsz éves robogó az egy húsz éves robogó.Ki tudja hány tízezer vagy százezer kilométert futott, mielőtt kis hazánkba került 20ezres kilométerállással. (Rohadjon meg az összes óratekerő nepper!)

    Én ezért csináltam azt, hogy az összes motoromat teljesen felújítottam vásárlás után. Mindegyikkel el is indultam akárhová...

    A mostani motorom, ez a 400-as madison volt a legelhanyagoltabb állapotban, mind közül. Sokkal-sokkal rosszabb volt, mint gondoltam. A full motorgenerálon és az elektromos felújításon már túl vagyok szerencsére, de még két dolgot ki kell cseréljek. A vezérműláncot és a hátsó gumit. A láncot akkor azért nem cseréltem, mert csak az oemparts-os árat ismertem, ami 98ezer volt. Szerencsére Te már túl vagy a lánc cserén és megadtad a lánc kódját, ami alapján 10ezerért is megvehetem a jövő hónapban. Köszi még egyszer! :R :R :R

    Szóval a lényeg az, hogy a túrázás valós lehetőség ezzel a motorral, de amíg csak részleges felújításon esett át és olyan szerelők dolgoztak rajta, akik letörik az alkatrészeket, meg amiket írtál (borzalom), addig benne van a pakliban, hogy megállogat néha és haza kell futózni.

    Még mindig az a legjobb, ha az ember saját maga végzi el a fontosabb munkákat, és akkor nincs kiszolgáltatva mindenféle szedett-vetett szerelő banda trehányságának. :K

    A Te szerelőd is egy semmirekellő lehet, mint ahogy a motorom előző tulaja is egy tróger disznóhoz hordta. Az csak lehúzta anyagilag, de a kiszámlázott munkák kétharmadát nem végezte el.

    [ Szerkesztve ]

  • Burt1793

    veterán

    válasz DigitXT #22379 üzenetére

    Most értem haza, ha itt ragadtál volna a környéken, eddig eltoltad volna hozzám. :D
    Én a robogós túrázást azért nem erőltetem, mert nekem fél óra után elkezd sajogni a hátsóm rajta a kis felfekvő felület miatt, bár ez részben a 2 méter feletti magasságom "hibája". A tdm-mel múltkor az egynapi, kanyargós (nincs nagy átlagsebesség) 680 km sem volt vészes, jóformán nem fájt semmim.

    Az sh most, hogy a nyár miatt kisebb a forgalom (plusz esetleg még az is bejátszhat, hogy kevesebb hidegmenet van így, hogy nincs fixen edzés 5 km-re a melóhelytől) ijesztő 3,28l/100km-es fogyasztást tudott a mai tankolásnál, de az előzőek is átlag (3,44 liter/100km) alatti értékek lettek, pedig nem megyek lassabban, sőt, több az autópálya, ahol óra szerint 120 alatt nem nagyon megyek, inkább felette.

    Azért a 12 nap alatt megtett 700 km nem kevés, napi 58...
    Most viszont kiadós szabadság lesz, kicsit szögre akasztom a masinát.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák