- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Alacsony profilú RX 6400 az ASRocktól
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
- Valami baja van a tápomnak
- Melyik tápegységet vegyem?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Az okosórák meghódítására készül a Galaxy AI
ma Azért az amazonos listázásnak vannak furcsaságai.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
Burt1793 #13558 üzenetére
Tévedés, huszi SOKKAL többet megy a géppel, mint én valaha is.
Nekem 4 év 2 hónap kellett 17473 km megtételéhez, igaz az utolsó évben
jobbára állt a motor, mert akkor már átültem a Madisonra... valamint bartel
üzletként volt ~1 hónapig kölcsönben huszinál. És kezdődtek a gondok.
Az az igazság, hogy én sem vettem volna megint meg... Huszinak viszont
egy elég kedvező érve lehetett, hogy 0% önerővel kamatmentes részlet.
Más kérdés, hogy a 0% önerő a szerződéskor derült ki, de megoldottuk.Tehát a Hitleres videó nagyjából arról szól, hogy locsolom a gépre a pénzt.
A szabadonfutó meg csörög szíjkopás miatt. Ez a szakadás nagy pech, de
ha várható volt a futás alapján, akkor bizony user error. Drága tanulópénz!Nem hazudtolta meg a gép "magát", hogy egy túlhasznált szíj elszakad.
(Amúgy bírom bogyó beszólásait, mikor ő is addig tuningolta a "Csótányt",
hogy sehogy nem bírta beállítani, alapjárata se volt, de füstölt mint állat.
És akkor ő gépész. Viszont occón rásózta valakire, aki tovább hajtja.)
Hauptmann: fogalmam sincs, runner mindenkinek ezt mondta 50K km-rel:
annyit tudtam visszavágni, hogy nálam évi 3-4000 km-mel messzi az 50K.
(Ha jól emlékszem huszi már idén beletolt 3000-et, pedig szezon elején a
gépállat még bőven a szerelőjénél telelt, és még a szezon közepe sincs.)Szerk: hogy anyagilag megérte-e, azt erősen átgondolnám... Mondjuk az
tényszerű, hogy a Madisonnál sokkal* olcsóbb volt, szóval ha bárkit is ez
vigasztalna: mindig van drágább szerviz, meg drágább tuning. Szerintem
egyetlen előnye volt, hogy alapszinten (nem gépész) megtanított szerelni.*: az jelenleg pontosan kétszer annyiban van, és majdnem fele idő alatt...
Majával 67 Ft volt egy km, amiből 40 Ft a szerviz (tuninggal), 17 a benzin,
a többi meg a kötelező kiadásokból jön (az írt honosítás, műszaki, KGFB,
gépjárműadó), mínusz egy 15K-s tétel (amit 1 hét bérbeadáson nyertem).Ehhez képest a Madison: 122 Ft/km, rendre 86+24+12 leosztásban.
A benzinköltség nem csak a fogyasztás miatt nagyobb, hanem az árak is
nőttek rendesen, meg egy ideje kizárólag V-Power 100-zal használom.
Szervizköltségbe meg hülyeség beleszámolni pl. az UTCOMP-ot, mert az
színtisztán tuning, szórakozás, mérnöki ökörködés az oszcillószkóppal.
De nincs külön tuning rovat, meg mondjuk szerszám, amit megtartok még
a motor eladása után is, szóval szigorúan véve nem annak a költsége.[ Szerkesztve ]