Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Burt1793 #13558 üzenetére

    Tévedés, huszi SOKKAL többet megy a géppel, mint én valaha is.:))
    Nekem 4 év 2 hónap kellett 17473 km megtételéhez, igaz az utolsó évben
    jobbára állt a motor, mert akkor már átültem a Madisonra... valamint bartel
    üzletként volt ~1 hónapig kölcsönben huszinál. És kezdődtek a gondok.:O
    Az az igazság, hogy én sem vettem volna megint meg... Huszinak viszont
    egy elég kedvező érve lehetett, hogy 0% önerővel kamatmentes részlet.:K
    Más kérdés, hogy a 0% önerő a szerződéskor derült ki, de megoldottuk.:Y

    Tehát a Hitleres videó nagyjából arról szól, hogy locsolom a gépre a pénzt.
    A szabadonfutó meg csörög szíjkopás miatt. Ez a szakadás nagy pech, de
    ha várható volt a futás alapján, akkor bizony user error. Drága tanulópénz!

    Nem hazudtolta meg a gép "magát", hogy egy túlhasznált szíj elszakad.:O
    (Amúgy bírom bogyó beszólásait, mikor ő is addig tuningolta a "Csótányt",
    hogy sehogy nem bírta beállítani, alapjárata se volt, de füstölt mint állat.:D
    És akkor ő gépész. Viszont occón rásózta valakire, aki tovább hajtja.:R)

    Hauptmann: fogalmam sincs, runner mindenkinek ezt mondta 50K km-rel:
    annyit tudtam visszavágni, hogy nálam évi 3-4000 km-mel messzi az 50K.
    (Ha jól emlékszem huszi már idén beletolt 3000-et, pedig szezon elején a
    gépállat még bőven a szerelőjénél telelt, és még a szezon közepe sincs.)

    Szerk: hogy anyagilag megérte-e, azt erősen átgondolnám... Mondjuk az
    tényszerű, hogy a Madisonnál sokkal* olcsóbb volt, szóval ha bárkit is ez
    vigasztalna: mindig van drágább szerviz, meg drágább tuning. Szerintem
    egyetlen előnye volt, hogy alapszinten (nem gépész) megtanított szerelni.

    *: az jelenleg pontosan kétszer annyiban van, és majdnem fele idő alatt...
    Majával 67 Ft volt egy km, amiből 40 Ft a szerviz (tuninggal), 17 a benzin,
    a többi meg a kötelező kiadásokból jön (az írt honosítás, műszaki, KGFB,
    gépjárműadó), mínusz egy 15K-s tétel (amit 1 hét bérbeadáson nyertem).

    Ehhez képest a Madison: 122 Ft/km, rendre 86+24+12 leosztásban.:R
    A benzinköltség nem csak a fogyasztás miatt nagyobb, hanem az árak is
    nőttek rendesen, meg egy ideje kizárólag V-Power 100-zal használom.:D
    Szervizköltségbe meg hülyeség beleszámolni pl. az UTCOMP-ot, mert az
    színtisztán tuning, szórakozás, mérnöki ökörködés az oszcillószkóppal.:DDD
    De nincs külön tuning rovat, meg mondjuk szerszám, amit megtartok még
    a motor eladása után is, szóval szigorúan véve nem annak a költsége.:F

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák