- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Alacsony profilú RX 6400 az ASRocktól
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
- Valami baja van a tápomnak
- Melyik tápegységet vegyem?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
PlayStationre tarthat a Palworld?
gp PC-n és Xbox-on is roppant népszerű a játék, vélhetőleg csak idő kérdés míg a Sony gépeire is befut a program.
-
Egy hibát javít az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5592-es, WHQL aláírással rendelkező csomag nem is kínált mást.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz pjohnny #13378 üzenetére
Ez amúgy egy nagyon kellemes motor: ABS-es is, és Honda is, szóval simán
elfogadnám! Csak lenne benne egy 4-500-as blokk, hogy legyen dinamikája is.
Ahogy Burt fogalmazta: akkor már fékezni is kell, de nem is az a hajmeresztő,
hanem az, hogy nem lehet,nem szabad, és nem is kellfolyamat nyelezni...
Ma pl. megcsúsztam a Madisonnal, pedig tudatosan kisebb gázzal indultam a
hirtelen leszakadó esőben, de a zebra az már csak ilyen hülye vmi: csúszik...huszi.gyb: fordulatszámmérő alakul?
Szerk: ez a kereskedés vajon tudja, hogy mit jelent az ABS? "Nyehehe..."
Szerk2: a cicaszemű Forza is szép, és nagyon sz*rul sem mehet ha 26 lovas.
Persze lehet, hogy kell belerakni egy Multivart, hogy kihasználd a pacikat...Szerk3: és végül egy elmebeteg gép, elmebeteg áron.
Ideális munkábajárós.[ Szerkesztve ]