- Gaming notebook topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
Hirdetés
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
Topikgazda
válasz balazs1011 #12810 üzenetére
Nincs fatyol. De rendesen kell elotakaritani. Es akkor minden ok.
Fatyol szerintem akkor lesz ha mar kopottabb a felulet es a lapat gumi tul szilikonos, nekem ekkor volt fagyol.
Plusz egy masik anyaggal is probalkoztam azzal is volt ilyen jelenseg.
Ezzel semmi. -
Hauptmann
addikt
válasz balazs1011 #12903 üzenetére
Köszi a tippet, jó is lenne egy, de mire én eljutok egy Aldiba, biztos, hogy nem lesz.
-
DigitXT
félisten
válasz balazs1011 #12903 üzenetére
Van ilyenem: a lemerült AGM akksimat fogta és pikk-pakk felpörgette 14,4V-ra,
majd közölte, hogy kész, fel van töltve. Pedig nem. Enyhén meglepődtem. Már
csak azért is, mert amúgy nem volt sz*r az akksi. Csak hát agyon volt merülve.
Mondjuk 11,8V, vagy valami hasonló. A CTEK töltő rendesen feltöltötte, igaz az
10x ennyibe kerül. Ennek ellenére egy fél éve merülő se-kép-se-hang autóakkut
fel sem ismert. Bezzeg a régi orosz töltő, az elkezdte tölteni, ahogy kell.Hauptmann: megveheted az enyémet, már nem használom. Mondjuk az tetszik
benne, hogy van rajta beépített feszmérő, mivel azt a CTEK-ről pont lespórolták.
(Csak 1-2 LED utal az akku töltöttségi állapotára, meg, hogy min dolgozik épp.)[ Szerkesztve ]
-
miresz
veterán
válasz balazs1011 #13191 üzenetére
Hát mint kiderítettem mégsem jó egyiké sem. Van kint egy ismerős Olaszba,most ő nézi meg nekem,hogy ott mennyiért lehet szerezni gyárit,vagy után gyártottat.
-
csongi
Topikgazda
válasz balazs1011 #13880 üzenetére
A mennyiseg az eloirt, asszem 1.2 dl de meg megnezem.
10w ir de 15w elf teleszkop olajat teszek bele. -
csongi
Topikgazda
válasz balazs1011 #13887 üzenetére
"15W-től nem lesz nagyon kemény,"
Kérdés lenne? A válaszom nem tudom. A 15W hidraulika olajtól lágy mint a tako**.
Persze nem az olajjal kellene "javítani" tudom, de hátha feszesebb lesz.
Kiszámoltam, a Malagutinál is. A légoszlop magassága pont annyi amennyi folyadéknak lenni kell bele. Ha lenne profi úszós szint mérőm, akkor úgy mérném, de mivel nincs ezért marad a mérő edényke.
ÉN össze tolom a szárat teljesen, majd óvatosan vissza húzom, és úgy öntöm bele a rőgzítő csavarnál. Ezen nincs más hely ahol fel lehetne önteni. -
csongi
Topikgazda
válasz balazs1011 #13926 üzenetére
Melyik típus ez pontosan?
Szerintem nem szabad tel önteni a szárat.
A henger tartalmát ki lehet számolni, ha a magasság amit megadtak, abbol megint ki lehet számolni, hogy mennyi a folyadék amit bele kell önteni. -
csongi
Topikgazda
válasz balazs1011 #13930 üzenetére
195+-3cc villánként. Ez az USA modell. Nem hinném hogy az UE verziónál ez másképpen lenne,
-
csongi
Topikgazda
válasz balazs1011 #13934 üzenetére
A légrést nem tudom.
Én össze tolom, fejre állítom és úgy öntöm bele az olajat. -
üszök
őstag
válasz balazs1011 #14004 üzenetére
Vidd el szerelőhöz 5-6k ért megcsinálja. Egy nap alatt meglehet keresni az árát.
Viccet félre téve magadnak is megtudod,de ha még nem csináltad megszívhatod. Vedd le a hátsó tartály kupakját, fecsivel szívd ki a régi olajat,töltsd fel frissel. Hátul nyisd meg a légtelenítőt,szépen ki fog csorogni az olaj(itt is szívhatod fecsivel,csak akkor fokozottan kell figyelni a tartályra,ki ne ürítsd),addig engedd míg tiszta nem lesz,és elöl figyeld folyamatosan, ki ne fogyjon a tartály. A fékkarhoz ne nyúlj!!
Ugyanezt elöl is a dualos oldalon is tedd meg,ha jól csinálod nem lesz levegős,lehet légteleníteni sem kell. Ha fellevegősödik megszívtad,mert le kellesz venni az orr idomot,mert a dual elosztón is van légtelenítő. A fékkart be ne húzd míg nincs rajta a tartályon a tető,mert mikor elengeded olyat fog lőni szerencsétlenebb esetben,hogy még a tököd is olajos lesz.
Az elsővel ugyanezt kell tenni,csak az egyszerűbb. Jobb is ha azzal kezded,mert az ha belevegősödik egyszerűbb kijavítani pumpálással légtelenítve.
Lehet kapni motorkerékpárhoz vákumos féklégtelenítőt nem drága 3-4k azzal is lehet csinálni.A fékolaj a gyártó előírásainak meg feleljen a márka nagyjából mindegy.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
üszök
őstag
válasz balazs1011 #14008 üzenetére
Igen. Bár túl vastagon nem fog jönni. El fog tartani kis ideig míg kifolyik,de ki kell neki.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
üszök
őstag
válasz balazs1011 #14010 üzenetére
felejtős. Vagy pumpálsz,és nyitogatod a légtelenítőt,vagy kinyitod a légtelenítőt,és várod míg átfolyik. Ha nyitva légtelenítő,és ráhúzol a fékkarra,és nem zárod a légtelenítőt azonnal levegőt fog vissza szívni ha vissza engeded. Fecskendővel is meg lehet hátulról szívni.
Szóval: vagy pumpa,és légtelenítő nyitogatás,vagy no pumpa,légtelenítő kinyitás,és várás míg friss olaj előbukkan.
A tartályból fröccsen, ha nyitva hagyod a tetejét és ráhúzol a fékre,mikor vissza engeded. Ha nincs szerencséd fejen lő."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
TayRol
veterán
válasz balazs1011 #14639 üzenetére
Ha lemegyek megnézni-elhozni, gumit veszek plusz nagyobb plexit, olajcsere ugyis kell, akkor a végen lehet, hogy nem nagy különbség lesz.
Igy döntöttem, majd az idő eldönti, hogy jól-e...
-
TayRol
veterán
válasz balazs1011 #14686 üzenetére
hamarosan hibátlan lesz műszakilag is.
-
Brogyi
senior tag
válasz balazs1011 #14937 üzenetére
Kijelzős több információt mutat. A LED az "digitális".
Két állapota van, Kész, nincs kész.
Az LCD-s voltmérőjét ellenőrizni kell egy nem "kinai" műszerrel. Ha a mutatott érték nem mond semmit neked akkor mindegy melyiket veszed.
Tipikus tulajdonos hiba mikor egy túlmerített akksival próbálkoznak. Arra egyik automata se képes. Főleg amelyik 6/12V-os.
Szerintem ár/érték bajnok, de keress rá máshol is. Van akinek csak a CTEK, és a BMW jó. Ez csak zsé kérdése. -
DigitXT
félisten
válasz balazs1011 #16551 üzenetére
Na, az érdekes lenne, ha lenne itt egy T-Max tulaj, végre.
Amennyire én tudom, a régi (és a 2005-ös az nem új) még
karbis modell enyhén iszákos, jó 8-9L-t is bever, ha húzod!
Ezt nevezhetjük típushibának is. De ne vedd készpénznek.Mondjuk azt is mondják szedi a lábát rendesen: ha veszel,
feltétlenül írd meg, muszáj lesz gyorsulnunk egyet, vmikor.Szerintem odafigyelni főleg arra kell, hogy ne roller legyen.
Tudom, ezzel semmit se segítettem. De ismered a topikot:
egy 12 éves vas, ha még esetleg olasz import, netán occó,
mert az kelendő, hozzátekert órával, igazi időzített bomba. -
Hauptmann
addikt
válasz balazs1011 #16553 üzenetére
Szerintem a T-Max eleve hatalmas nagy szopóroller, már az alkatrészárai miatt is. Én ismeretlen előélettel nem vennéák, akármennyire is jól néz ki.
-
kcsa
veterán
válasz balazs1011 #16553 üzenetére
Ez a cikk alapján minimum a facelifteset keresném én is. Drága, de legalább a fenntartása is
De ha megveszed, remélem tudod hogy van egy utad ide felénk
-
-Mosquito-
őstag
válasz balazs1011 #16551 üzenetére
Itt biztos több,pontosabb infót találsz. Majestyclub Min 3-4 T Max tulaj van.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
tigipuf
senior tag
válasz balazs1011 #16558 üzenetére
Mert ritka is a Tmax mint a fehér holló
[ Szerkesztve ]
"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
-Mosquito-
őstag
válasz balazs1011 #16558 üzenetére
Itt az idő, pörgesd fel a fórumot.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Debilon
addikt
válasz balazs1011 #16616 üzenetére
teljesítményt talán, szerintem csak a gyártás helye van belekódolva, autóknál legalábbis tuti
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Debilon
addikt
válasz balazs1011 #16620 üzenetére
én elhiszem, bár nem tudom, hogy miről is van szó, csak annyit olvastam, hogy kawasaki
ha első forgalomba helyezéskor ezt írták, akkor valószínűleg úgy van, de ha megkérded a kawasaki magyar képviseletet szerintem tudnak segíteni (ha akarnak)
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
kcsa
veterán
válasz balazs1011 #16648 üzenetére
Képet nem raktál be, de én facebookon már láttam. Gondolkodtam is, hogy beszóljak-e, hogy defurcsa t-max ez, aztán inkább mégse
-
csongi
Topikgazda
válasz balazs1011 #16648 üzenetére
Mutiiii!
Valtos lett? .
Nem baj!!!!! -
DigitXT
félisten
válasz balazs1011 #16655 üzenetére
T-Max Custom
-
Hauptmann
addikt
válasz balazs1011 #16654 üzenetére
Sok örömteli kilométert.
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Erős asztalláb (Steelcase)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen