Hirdetés
-
[SoP] Konzolokra is megjelenik a Marvel Rivals
gp A következő zárt béta júliusban érkezik, ez már mindhárom platformon futni fog.
-
Két OLED kijelzőt is bevet a GPD DUO
ph A készülő notebook biztosan úgynevezett AI PC lesz, de nem tudni, hogy milyen platform kerül bele.
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Hauptmann #6962 üzenetére
Megsértődött... Egyébként most mondja valaki, hogy nincs lelke a járműveknek...
Amikor eladtuk a Suzuki Samuraiunkat, ő is megsértődött... Hibátlanul szolgált, eladás előtt önindító szénkefe megadta magát (nem indult)... Majd a lefoglalózott autót mégsem vitték el, mert nem érezte biztonságosnak a tulaj... Végül csak elment, de addigra nagyon féltünk, hogy ne jöjjön elő semmi komoly gond (18 év alatt nem volt olyan, hogy ne indult volna).
Vagy ott van Maja... Amikor hozzám került sorra jöttek elő a hibák, amiknek DigitXT-nél nyoma sem volt...
Tact? Hátő... Eladás eldöntésekor lerohadt alattam (6000km alatt először)... Oké, tömítés csere, pöcc-röff, hibátlan a gép... Elvittem TALPON eladni, majd az üzlet megkötése utáni fél órában megállt... Azóta megy, de a mai napig nem értem...
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Megint felhívtam a szerelőt... A karbi még nincs szétszedve (de mire megyek szét lesz...). A hengerfej állapota jó, de gépmunkára el kell küldeni.
Vízpumpára, olajpumpára elfelejtettem rákérdezni.
Hauptmann: Kicsit sokalltam a bontott árat, bár az újnál olcsóbb valamivel.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #6975 üzenetére
Hátőő... Van ötleted?
Megmutatom, hogy hol tudsz festéket kevertetni. Plusz behűtött Monster?
Bár autóval is tudok mászkálni, az is megoldás... Igaz, hogy kedd estétől szerda estig nincs autóm... (Futómű állítás. )
Vicces történet... Kicsit kotyogott a kerék... Megnézte a szerelő, kiderült gömbcsukló. Majd kiderült, hogy a fékbetéten van ~1mm, egyenetlenül kopva. Tárcsa, betét, csukló... Élmény volt.(#6976) Hauptmann: Utángyártottból harang nélkül találtam 15k-kedvezményért. Ezért csodálkoztam a bontotton... De a típushoz nem értek, lehet, hogy az jobb.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Something_ #6981 üzenetére
Azt mondta, hogy 1,5 órát számoljak rá... De reggel 7-kor nem akarok kelni, 9re be kell érnem. Ezért megbeszéltük, hogy munka után kedden odaviszem, ők szerdán amikor akarják megcsinálják, és szerda este megyek érte. Így nekem kényelmesebb.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #6995 üzenetére
Nem... Huszi bevásárol... STABILIZÁTORPÁLCÁT!
Előzmény: Hétvégén szokásos szerelőhöz elvittük a Golfot, hogy lötyög a kerék. Kicserélte a gömbfejeket. Szólt, hogy a fékbetét 1mm alatt, egyenetlenül kopva, a tárcsa is cserés hamarosan... Ok, mindegyiket cserélje ki. Szerelés, anyag, 30k...
Nincs futómű állító gépe, azt meg kell még csináltatni. Ok, no problem.
Mai nap történése:
A tegnap egyeztetett időpontra elviszem az Óbudai gumiszervizbe, hogy holnap állítsanak futóművet. Mondja a faszi, azért most gyorsan átfutja, hátha kell valami alkatrész hozzá... Felemeli a kocsit, én pont indulnék...
-Te! Gyere ide! Ez a kerék lötyög...
WTF???
-Nem tudom össze akarod-e gecizni magad, de nyúlj be. A gömbfej nem volt cserélve, lötyög...
Benyúlok. Baszki, kezembe marad a stabilizátorpálca kb... Felemeljük a kocsit, a szerelő az anyát csak rátette a végére, elfelejtette meghúzni...Ha kanyarban jön szét, kiegyenesítem... 2 új stabpálca (5k), de nem is az a lényeg... Kurva nagy máker vagyok, hogy Győrből idáig nem lett gond.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #6999 üzenetére
Mára is megvolt az idegesség... Diszkóbaleset (lett volna), én meg a suhanc, aki nem tud vezetni. Mivel nem drága autó, ezért az apuka autója az kimaradt volna...
Reggel hívnak, hogy toronycsapágy, szilent cserés... (Itt átbaszás szagot érzek, mert 1000(autópálya)km sincs a mostaniakban... Este kíváncsi leszek... Minden esetre elkérem a kiszerelt alkatrészt...
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz huszi.gyb #7000 üzenetére
Szerk idő lejárt... Lehiggadva végiggondoltam... Szerintem 1000km-rel ezelőtt az első toronycsapágy volt cserélve. Hátul zörgött a futómű, ez tény... A szerelő nem mondta, hogy elsőt, vagy hátsót akar cserélni. Lehet, hogy itt lesz a megoldás.
Hogy Ontopic is legyek, Maját holnap megnézem... A medvék csak nem bántották, ártatlan kis méhecske. Vagy majd rájuk mordul a 4Roaddal.
kcsa: Még nem biztos, hogy le akart húzni. Egyébként kékhold áron szereznek ők is motorgumit, és vállalják is szereléssel. (Bár nem a fő profiljuk, de cserébe nem kell több napot várni időpontért).
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Én is ezt gondoltam, de Unix-nál találtam elsőt, hátsót... Innen jött az elmélet.
Amennyiben elsőt cseréltek, és átb@szósat játszunk, akkor nem megyek oda többet... Jobban örülnék, ha korrektek, mert Kékhold áron hoznak gumit, és olcsóbban cserélik. Vállalnak motorokat is.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
-
huszi.gyb
senior tag
Jártam... Tegnap meg is betegedtem, 40 fokos lázzal nyomtam az ágyat...
Röviden: A karburátor sz.rul volt összerakva, ez okozta a hibát. Mondta a szerelő, hogy ha szerencsém volt, nem azonnal jelentkezett szerelés után. De egyébként tökéletes...
A henger jó lesz rá, a szelepek totál mocskosak az olajtól, csiszolni kell, új szelepszárszimering, és jó. Az olaj sok helyen nyomott hagyott, azokat még le kell tisztítani. (Hengerfej is egy retek.) Utána lehet összerakni. Nem lesz ez annyira vészes... Remélem.
Mivel már reggel sem voltam jól, totál elfelejtettem elvinni a gyári kipufogót (Marcell szerint javítható), és a vízpumpa javító szett is a kocsiban maradt... Így valószínű azt elpostázom.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #7043 üzenetére
De. A lényeg az, hogy van egy kábelkötegelő a membrán fölött, aminek a szárát berakta a membrán és a zárófedél közé. Így rés keletkezett, a membrán nem tudta ellátni a feladatát... Marcell mondta, hogy ez sok dologtól függhet, de nem mindig azonnal érződik a hiba. Ezért nem jött elő Gergőnél. De teljesen pontosan elmondta, hogy miért, és milyen tüneteket produkál.
A helyes sorrend: Karbi alsó fele, tető, tartófül, és ezeket egybefogadni a csavarral.
kcsa: Igen, a szelepeket is megúsztam. Most kap(ott) egy alapos karbi pucolást belülről, kívülről még legyöngyözi, hogy szép is legyen ne csak jó, és lehet összerakni.
Összességében azt mondta, hogy a motor nincs olyan cudar állapotban, ha ezeket a munkákat megcsinálja egy jó ideig használható lesz még.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #7050 üzenetére
Na igen... Amikor az ember nem sajnálja rá az időt, pénzt, igyekszik rendben tartani, és megszopja...
Mindegy, most már jó kezekben van, biztos ami fix alapon a hajtásra is megkértem, hogy nézzen rá, be fogjuk állítani a megfelelő fordulatszámot.
Utána már nem szabad, hogy gond legyen vele
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
-
huszi.gyb
senior tag
Jogos a pont. Bár tudod hány szerelőt ajánlottak, míg ide jutottam?
Gergő volt az egyik.
Győrújbaráton másik (Gergő árán dolgozik)...
Utána volt az, aki látatlanban elmondta, hogy mekkora fos motorom van, 50 000km után épp talán az első izzót nem kellett cserélni...
Aztán utána telefonáltam még párat...
Majd jött a te ajánlatod, és eddig nem bántam meg.www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
De nekem ez tetszik a városi közlekedésben... Kicsit robotzsarunak érzem magam.
-- A bal oldali vörös Fiesta index nélkül vág eléd 2 másodperc múlva. Kilövésre felkészülni. --
kcsa: Mint ahogy a KRESZ is írja. Pontos idézetet nem tudok, de van valami ilyen, hogy ha balesetet szenvednek, akkor azoknak kéne segíteni, nem?
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Something_ #7166 üzenetére
Golf 3... A két izzó kerül vagy 2k-ba. Drágább, ha megtörik az autót... Motorról nem is beszélve, bár Tact is, Maja is automatikusan kapcsolja a villanyt.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #7182 üzenetére
Te csak tesztelted, hogy mennyire tartós a kamera. Most már mindenki veheti nyugodtan, bírja a strapát.
Ha már off topic: Valakinek egy NSR?
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Something_ #7264 üzenetére
Nem uzsora. 250-es nem kell... Elég lesz, ha a 180-as rendben lesz, és kifizetve.
Ma beszéltem a szerelővel, még mindig darabokban van. A vízpumpát felújítja, még ránéz a motortartó bakokra (az szerintem cserés), utána össze fogja rakni. Elmondása szerint elúszott a melókkal...
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Hauptmann #7322 üzenetére
Megsértődött az új szerzeményre...
Sok okból mehet el a kompót, Tacton egy hengerfej tömítés volt a ludas anno. Érdemes azért ránézni mielőtt eladod.
Mennyit gondoltál érte? (Egyik ismerős szokott 50-es beteg gépeket vásárolni, javítás céljából... Megkérdezhetem).
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Azon én már többé-kevésbé túl vagyok. Maja még nem... Holnap találkozom Marcellel, megkapja a vízpumpa felújító szettet (mert elvittem, de magamnál felejtettem)...
Elvileg a héten azért várható a kis PUG... Kíváncsi leszek. Kicsit ott is bonyolult minden.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz lehella #7334 üzenetére
Olasz import gépekben az alacsony óraállás maximum az optimalizálásnak köszönhető...
kcsa: Uhh, jobbulást! Én "csak" tüdőgyulladást kaptam, 3 hét alatt ki is jöttem belőle.
Igaz, az alatt 2x voltam Ausztriában a hegyekben, kicsit elhúzódott a karácsony.[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz lehella #7340 üzenetére
Én megkaptam egy szerelőtől telefonban a Majestyre, hogy 54000km (órában) után a bal első izzó kivételével kb mindent cserélni kell...
Most Marcell azt mondja, hogy sok dolog elég jó állapotban van, de amit meg kellett rajta csinálni az elmúlt időszakban:
Hátsó lengőkar, kormánycsapágy, kerékcsapágyak, szívócsonk, önindító szabadonfutó.
Most kap új hengert, hengerfej felújítás, karburátor tisztítás, rendbetétel, beállítás, vízpumpa felújítás, vezérműlánc csere.
Plusz még a kopó alkatrészek.Más: Érdekel valakit egy XXL-es, használt Shox kabát? Egyik kollégám eladná. 5000Ft-ért.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz lehella #7343 üzenetére
Szerintem a Majesty tekert órás. (7 évesen vette DigitXT 34000-rel, ha jól emlékszem).
A henger csere azért kellett, mert homokot evett. Egyébként a problémák többsége a nem megfelelő javítás (szerelői hiba) miatt jelentkezett.
Pl: Karburátor rosszul lett összerakva.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Marcell szétszedte a variot. A Malossi görgők 0-ra voltak kopva.
Alakul már a motor...
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #7389 üzenetére
Nekem meg van szerintem a dokumentumban amit küldtél... Csak a laptopra van lementve, de még emailekből elő tudom vadászni szerintem.
szerk.: Előkerestem.
52454-nél cseréltük ki a szíjjal együtt. Az utolsó tankolás 2014.11.24. 55042km-nél volt. Majdnem üres tankkal került Marcellhez. Tehát nem egész 3000km Az nagyon kevésnek tűnik... Főleg, hogy volt benne több hosszú út is, nem csak város.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs