Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Picicicus

    aktív tag

    válasz eami #25735 üzenetére

    jeleztem a sony felé,ők ennyit reagáltak:

    Idézek a sony által küldött válaszokból:
    "Kérjük, rendszeresen kapcsolja ki, majd indítsa újra telefonját. Ellenőrizze a készülékére letöltött alkalmazásokat, melyek szintén befolyásolhatják az Xperia™ Ray teljesítményét és annak működését. Különösen ajánlott azon külső alkalmazások áttekintése, melyek hozzáférhetnek a zenelejátszó, a hívás, valamint az ébresztő funkciókhoz. Javasoljuk, hogy a beépített alkalmazásokat használja.
    Kérjük, próbálja ki készülékét egy másik, kompatibilis SIM-kártyával, valamint memóriakártyával.
    Javasoljuk, hogy állítsa vissza készülékén a gyári állapotot, amit a gyári adatok visszaállítása funkcióval tehet meg a [Beállítások], [Adatvédelem], [Beállítások visszaállítása], illetve a [Gyári adatok visszaállítása] menüpont alatt találja."
    "A kérdésével kapcsolatban szeretnénk tájékoztatni, hogy - ahogy azt már korábbi levelünkben is említettük - Xperia™ Ray készülékeink eredetileg Android 2.3 szoftverrel lettek kibocsátva a Sony Mobile által, és ezzel a szoftverrel tudjuk a telefon működését garantálni. A 4.0. Android verzióra történő frissítés egy lehetőség ügyfeleink számára. Egyes esetekben a telefonok az eredeti szoftververzióval stabilabban működnek, ezért javasoljuk, hogy ezzel a szoftverrel használják a készülékeket."

  • mukibuci

    MODERÁTOR

    válasz eami #25735 üzenetére

    igazából végtelen plusz kétszer lehet szervizelni, azonban ettől eltérhetnek a vevő javára

    Nem vagyok hős, egész nap internetezek.

  • Rick4

    félisten

    válasz eami #25735 üzenetére

    Szerintem meg tény, hogy semmit se nyert az isc-sel, leginkább hype az egész. Szóval ha akarsz, frissíts, de értelme sok nem lesz, ennek ellenére tök egyszerű megfogni a szervizt, feltetetni velük, a 2.3-ast, alapállapotban hagyni, nem rárakni semmi, gondolom egy hétig kibírható úgy, de ha újraindul, egyértelmű a hardveres a probléma, és ennyi.

    Nekem is volt ics xperia minin, újraindulgatott, lekaptam mindent, újrahúztam, megszűnt a probléma. Egyesével elkezdtem újrapakolni az appokat, és lám, ki is bukott, melyik nem tetszett neki.

    Ja, másik, készüléket sosem viszünk szolgáltatóhoz, mindig a szervizzel kell beszélni. Igaz, én független készülékeket használok, és kifejezetten jó tapasztalatom van a márkaszervizekkel, de ha szolgáltatós készülékem lenne, akkor is magam vinném a szervizbe. A szolgáltató azon kívül, hogy összegyűjti, és eljuttatja a szervizbe, mást nem csinál, nem is feladata.

    49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025

Új hozzászólás Aktív témák