Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Soulfly842

    addikt

    válasz djculture #63685 üzenetére

    Sok minden transzformálódik, de ez nem ide tartozik, amit te is írtál. Ez a Partner üzlet hülyesége, ha ez így történt.

    Viszont vannak olyan dolgok, amelyek részben szóba kerültek a fórumban, részben nem.

    Győrben és Egerben elindult egy pilot, amely szerint telekom üzletben nem lehet befizetni számlákat, csak a kijelölt Immedio üzletben. Egyelőre teszt jelleggel működik ez, de rövidesen - ha ezt siker koronázza - akkor ezt ki is terjeszthetik.

    Sok minden átalakul/átalakulhat.

    A telekom üzletekben nagyságrendileg a tranzakciók 50-65%-a számlabefizetést. Sokan, akik más ügyek miatt érkeznek a Telekom saját, vagy partner üzletekbe az ilyen okafogyott ügyintézések miatt kerülnek lehetetlen helyzetbe, s az olyan tranzakciók miatt várakoznak hosszasan, ami ezernyi más csatornán lebonyolítható lenne. (s ez a szám folyamatosan nő, ezt mindenképpen sürgős helyzetkezelésre szólította fel az érintetteket - ha nem akarják, hogy számotokra - örök vásárlóknak ez nem egy kamatozó megoldás :) )

    A havidíj kedvezmények, amelyek az elektronikus számlázás esetén biztosítottak ugyanerről szólnak.

    Gyönyörűen egyszerűsödnek a folyamatok, s egy hihetetlen pozitív folyamat indult el az üzletekben, ami rólatok szól, ügyfelekről.

    A szerződések aláírása ennek megfelelően - több tucat üzletben - holnapi naptól már egy Samsung Galaxy Note Pro-n történik. Az aláírással egyidejűleg nem több tucatnyi oldalt kap az előfizető, hanem elektronikusan kapja ezt meg.

    Az, hogy hivatalosan a számlainfora 500 Ft személyesen a tranzakciós díja, a fenti tényezők ismeretében azt hiszem érthető (korábban valaki linkelt erről egy cikket). A vásárlás élmény kellene, hogy legyen - egy kiváló környeztben, ahol mindneki mindenre gyors választ, gyors segítséget kap. - ennek az építéséről szól most minden.

Új hozzászólás Aktív témák