Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fernet

    senior tag

    válasz taip #56611 üzenetére

    Azon túltenném magam, hogy buktam a pénzt, az én hülyeségem volt, nem is ezzel van a gond.

    Felhívtam a 1430-at, azt mondta az ügyfeles, hogy mivel az online felületen én lemondtam a szolgáltatást, ezért kikapcsolták a mobilnet hozzáférésemet. Mondtam neki, hogy a honlapon ott áll, hogy márc. 11-ig él a NetpluszM csomagom. Azt mondta, hogy az adatkeretem ettől függetlenül megvan, tehát ha mondjuk megrendelek egy 200MB-os csomagot, akkor 700-at használhatok... (???) Kérdeztem, hogy nem lehet akkor visszakapcsolni? Nem, mivel lemondtam. Én tényleg abban a hiszemben voltam, ha lemondom a csomagot, attól még a kifizetett időszak végéig használhatom. Azt mondta ez nem így van... Mondtam neki, hogy náluk van az előfizetéses mobilom is, a vezetékes telefon, az internet és épp most gondolkodom a TV-n is, komolyan nem lehet ezt megoldani? Még ha igaza van és tényleg én hibáztam, akkor is max. fél perc telt el az online egyenlegfeltöltés (és a netcsomag aktiválás) illetve a lemondás között, azért kicsit sok az 1790Ft. Azt sem értem, ha lemondom, akkor a mobilnet hozzáférésem elveszik, de az 500MB keret megmarad?? Kicsit fura. Bár biztos le van valahol ez írva az ászf-ben...

    Végül abban maradtunk, hogy felveszi panasznak, 30 napon belül kivizsgálják és ha minden jól megy akkor visszakapom a pénzt. (Mondjuk nekem nem a pénz kellene, hanem, hogy működjön a mobilnet.)

Új hozzászólás Aktív témák