Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MC Pite

    veterán

    válasz FRENK1988 #70847 üzenetére

    Nem.

    A 0 az a hidegoldali szám, hogy -40C° vagy -35C° (5ös) a hideg szivattyúzhatóság.

    Hidegen azaz érdekes, mennyivel sűrűbb az olaj,mint a meleg viszkozitás. Általában 10mm^2/s vesszük az ilyen kategóriájú motoroknál alapnak melegen, így hideginduláskor 8* sűrűbb a rész vagy teljesen szintetikusnak kikiáltott 40es olaj.

    Amit pedig kérdezni akartál az valószínű a melegoldali értéke nem túl alacsony e, de az A5/B5 is még jó, RN0700as, ill csak közepes HTHS viszkozitású, azaz 99,9% hogy jó neki.
    Ha sok év alatt a sok gagyibb olaj (és/vagy alacsony fordulaton erőltetéstől)miatt már több lenne a kopás, akkor már most is füstölget a motor és csipeget majd belőle. Ezesetben szimeringek, és min alapméretes gyűrűk cseréje van kilátásban (de ezen nyilván nem old meg semmit egy sűrű, instabilabb olaj sem, sőt).

    Fura miért nem attól félnek az emberek hogy nem jó a kenés (hidegen), instabilabb, és gyengébbek a paraméterei egy sűrűbb, primitívebb olajnak. Motorolakból nem nagyon lehet túl hígat beletölteni! Max hidralikaolajból :DDD vagy ha üzemanyaggal hígul.

    rob210: Miért tilos? Enyémhez is jó, S2 óta változtattak valami olyat hogy abba nem volt még jó?

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

Új hozzászólás Aktív témák