Hirdetés
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- Már várja a startpisztoly eldördülését a Gaudi 3
Hirdetés
-
Mozgásban a Hell is Us
gp Ahogy arról már korábban szó volt, a megjelenést 2025-re halasztották a fejlesztők.
-
Billentyűzettel autóznék újra, van még ilyen gém?
lo Régebben voltak billentyűzettel jól irányítható "árkád" autós játékok, most csak két ilyet ismerek:...
-
Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
ph Külön szoftveres részlegek helyett mostantól mindenki együtt dolgozhat minden hardveren.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor9991
őstag
válasz rob210 #78851 üzenetére
Vezérműszíj+vízpumpa, hosszbordás görgőkkel, feszítővel, összes szűrő, gyertyák, olaj+szűrő cseréje volt szintén baráti alapon 25.
Itt vidéken felénk nagyjából ilyen árakon dolgoznak.
Viszont az én Ford focusomon a kormánymű ki-beszerelést 40-nél olcsóbban nem csinálta volna meg senki[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
2014-es 110 lovas 1.5 dci-nél van valami komolyabb hiba amire egy 230-ezret futott autónál számítani kell?
Csapágyak ebben már javítva vannak olvastam itt korábban rob210 írt róla, tudom, hogy bármi elromolhat de van valami komolyabb típushiba amire figyelni kell mikor megnéz az ember egy ilyen autót?[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz molnarpeter #79649 üzenetére
+1
Én 2015.júniusban vettem egy ilyen akkut mert ez volt a legolcsóbb.
Előtte 4 évet bírt a gyári ford és a követő motorcraft is elég gyorsan megadta magát.Ezután arra gondoltam, hogy inkább megveszem a legolcsóbbat és eldobálom kétévente.
Erre meg már bírja lassan 6 éve -
gabor9991
őstag
Nexen 4 évszakos van nálunk a thalián, 14-es méretben, 2 helyen is volt futóműve állítva nem lóg benne semmi, de mindkettő után húzott jobbra.
A megoldás az lett, hogy a jobb oldali gumikat bal oldalra kellett tenni így most gurul egyenesen.
Úgyhogy én tudok a nexenről negatív dolgot mondani sajnos.
Volt már néhány gumihoz szerencsém ilyen probléma nem volt még korábban más márkával. -
gabor9991
őstag
válasz rob210 #80531 üzenetére
Futómű geometria vizsgálat itt nincs műszaki vizsgán de szerintem máshol se nagyon foglalkoznak ezzel, én igazából ennek nem tulajdonítottam túl nagy jelentőséget eddig,
Vehettem volna akár bontott gyáriból is egy darabot de arról se tudtunk volna semmit, hogy korábban mit kapott.
Lehet tényleg párban ajánlott cserélni, de én szerencsére eddig emiatt nem tapasztaltam semmi hátrányát hogy csak az egyiket cseréltük. -
gabor9991
őstag
válasz kisgyerek85 #80623 üzenetére
" nem az lesz h beleülök és egy jó darabig probléma mentsek, hanem egyből foglalkozni kell velük"
194ezret futott használt autót nézegettél amitől azt várod el mint ha 0 kilométeres új lenne.
Igen, ezért annyi az ára amennyi.ki kell számolni, neked megéri vagy nem.
2016-os évjáratban konkrétan ez az autó a legolcsóbb ma az országban.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
Életveszélyes egy autópályán az amúgy kiakadt gázzal száguldó autón óvatosan levenni a gyújtást és lehúzódni a leállósávba?Számodra ez életveszélyes manőver?
Én kérek elnézést.
Egyébként meg ameddig lendületben van a kocsi és van motorfék addig lesz vákuum is mivel benzines szóval lesz rásegítés a féknek, jó eséllyel nem elektromos a szervó akkor meg még a szervó rásegítés se megy el teljesen.Szerintem...[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz DonThomasino #81410 üzenetére
Mármint mégegy új sct ablaktörlőt vagy valami mást ami új?
-
gabor9991
őstag
válasz DonThomasino #81412 üzenetére
Ja értem, persze a következő lépés az lesz
-
gabor9991
őstag
válasz rob210 #81610 üzenetére
"Jobb mint a fordban ahol a gázpedált kell kiszerelni. "
A vezetőoldali ülés előtt a hátadon fekve
Első csere volt vagy 3 óra villáskulccsal szenvedve, meg szétdarabolta a kezem a sorjás merevítő a pedáloknál, ma már a rutin és az akkus csavarozó+hosszú dugókulcs miatt megvagyok 20 perc alatt.De még most is szívesen megpofoznám azt a mérnököt aki ezt így megálmodta. -
gabor9991
őstag
válasz rob210 #81729 üzenetére
Thalia futóműve nem egy bonyolult szerkezet mitől lehet ez hogy a [jobb első] mindkét széle meg van rendesen kopva a futófelület ~1mm-rel kisebb mint a másik 3 keréken, miközben a [bal első] és a 2 hátsó gumi szépen egyenletesen kopik?
Volt vagy 3 alkalommal 2 különböző futómvűesnél is mindketten azt mondták tökéletes a beállítása a futóműnek.
Cserélgették a kerekeket a cserélgetés után úgy éreztem hogy sokkal jobb lett de a gumit továbbra is nyalja.
Nem lóg semmi benne most volt műszaki pár hete axiálcsukló toronycsapágy, toronyszilent volt korábban cserélve.Guminyomás rendben.
Amellett hogy kopik a jobb első gumi érezhetően kicsit jobbra húz az autó.
Ennyit tudnak gumi?ami nexen 4 évszakos. -
gabor9991
őstag
válasz rob210 #81753 üzenetére
Ami érdekes, hogy a gumi külső és belső széle is rendellenesen kopik a közepe nem annyira látványosan de az egész futófelület jóval kopottabb mint a másik 3 keréken.
Toronycsapágy-toronyszilent fél éves, futómű nem lóg februárban volt műszakin.
Futóműves meg itt vidéken sajnos nincs minden sarkon így muszáj oda vinni ami van -
gabor9991
őstag
válasz #89309696 #81755 üzenetére
Bal oldali axiálcsuklót kicseréltették velem, a vizsga előtt át lett nézve mert nem szoktam kamu műszakis helyre vinni a kocsikat, annyi lett megállapítva hogy az minimálisan lógott de a két korábban említett "futóműves" ezt észre se vette.
Épp ez lenne a lényeg, hogy kiderüljön mi okozza a gumikopást mikor elméletileg minden jó és jól is van beállítva. -
gabor9991
őstag
válasz rob210 #81757 üzenetére
Igen erre is gondoltam már mert pont jobbra húz mint amelyik gumi jobban kopik de van digit nyomásmérőm is amivel ellenőrizgetem bennük a nyomást meg benzinkúton is egyformára felfújtam a kerekeket, maradt a húzás ugyanúgy jobbra, ha a jobb oldali kerekeket átszerelem bal oldalra akkor is jobbra megy el az útról, (fék nem fog be mert nem melegszik egyik se a saját kocsim ugyanott megy egyenesen tehát nem is az út lejt) futómű elvileg nem rossz, összetartás szintén elvileg jó de valami baja csak van amire nem jön rá senki
-
gabor9991
őstag
válasz rob210 #81760 üzenetére
Gondolom a futóműbeállításkor a mérőfej a dőlést is méri, de kimondottan a dőlést nem nézte eddig senki tudtommal.Mikor visszavittem többször is hogy beállítás után továbbra is sz@r annyit mondtak hogy a gyári értékre van állítva ott van a munkalapon nem tudnak mit csinálni vele.
Azt hogy sz@rfrancia ez ilyen még meg se kaptamNincs csak ez az egy garnitúra felni sajnos esetleg a pótkerékkel lehetne kiszűrni ha valamelyik kekék rossz.
[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
Egy kollégám kinézete magának [ezt a lagunát]
Van ezeknek valami tipikus hibája ami miatt kerülni kellene?
Vagy megvehető, számítva a szokásos dízel hibákra?[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz gooool #82235 üzenetére
Én is azt mondtam neki hogy ennyiért ne akarjon ilyet, ennyiért egy szép Thaliát adnak..., de a vége az lesz hogy elmegy megnézni és ha beindul akkor megveszi.
Egy 100 éves f Astra után amivel most jár még ez a lef.sott laguna is hipertérugrás így biztosan tetszeni fog neki.
Meg jó nagy a csomagtér is lehet benne aludni ha kimegy horgászni.
Kb ezek a szempontok ami alapján eldől hogy kell vagy nem
Utána meg viszi a pénzt gondolom rendesen. -
gabor9991
őstag
Thalia 1.4 98le motor esetén normális ha városban megállva az üzemmeleg motor [99 fokos]?
Felugrott egyszer 101-re is, a vízhőfok mutató ugyanúgy középen áll ilyenkor is mint amikor 88 fokos a víz.
Ventilátor se kapcsolt klíma nem ment hogy a ventilátor hűtött volna.
Menet közben 87-88 fokos a víz.
Offos autón (focus) nem ugrik ekkorát a hőfok mikor megállok vele. -
gabor9991
őstag
válasz Xantomas #82503 üzenetére
Nem kikezdte hanem ahogy lefolyt az ablakmosó fúvókától a hűtőrács irányába a nyoma végig ott maradt a fényezésen ami gyári, nem volt fújva.
Ahol végigfolyt ott sötétebb színű szürke lett a szín.
Volt polírozva is az se tüntette el teljesen.rob210
Igen valószínű hogy az apróbetűs részben benne volt hogy ne használjunk tűző napon stb.(mert mindenre is rá van írva) de erre azért nem számít az ember hogy akár kárt is okozhat egy színes lötty
-
gabor9991
őstag
válasz rob210 #83158 üzenetére
Thalia fék lenyomásakor a műszerfalon nagyon halványan világít a hátsó ködlámpa visszajelzője.
A féklámpák működnek a helyzetjelzők és az indexek is a pótféklámpa viszont nem.
Jól gondolom hogy a kettőnek nincs köze egymáshoz és a hátsó ködlámpa visszajelzője valami testelési probléma miatt világíthat?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen