Hirdetés
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- iPad topik
- Projektor topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Mini-ITX
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
Hirdetés
-
Tinkertown - Jövő hónapban jön az Xbox kiadás
gp Az év végén valamikor Nintendo Switch-re is befut a végső változat, de utóbbihoz dátumot nem kaptunk még.
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
E61 blog 2. rész
lo [Előző rész]Folytatnám a történetét a E61-nek. A sztereotípiákkal ellentétben még nem kerültem anyagi csődbe, és nem...
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz feri19 #61553 üzenetére
Ezért a motort miért kéne szétszedni?
Diagra tette vagy valami kütyüre?
Tuti biztos, hogy vagy rossz valamelyik érzékelő, akár a gázpedálé.
Vagy, hogy valahol falsot szív.Ezeket meg az élő adat azonnal mutatja, hogy mi ad téves jelet vagy miből van túl sok túl kevés.
A diag nem az, hogy megnézem van-e hibakód.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz feri19 #70605 üzenetére
A hátsó ajtó sarkában fent van egy gumi gégecső.
Abban vannak a vezetékek, amik rendszerint eltörnek és ilyenkor ami éppen letestel, az nyit-zár, megy, nem megy. Szétszedésnél óvatosan, mert több fekete szál van és ha nem egyesével szeded szét akkor 1-2 napig el lehet vele játszani, hogy összeszedd a párokat.Renault power
-
LamerGyuri
senior tag
válasz feri19 #71397 üzenetére
Elméletileg nincs összefüggésben a két dolog. Elméletileg
Ékszíjat vedd le, közben nézz körül, nem-e lett lerántva, eltépve bármi csövecske, csatlakozó vagy vezeték, aztán ha generátor kézzel könnyen forgatható, akkor szíj vissza. Ha ment legalább egy napot már az autó, akkor járó motornál leadott feszültség mérés. Ha ez is jó, akkor a szokásos alapjárat-ingadozásos kombó: pillangó szelep, alapjárati motor, map szenzor, beszívott levegő érzékelő pucolás, tömítettség ellenőrzés szívó oldalon.[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen