- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Egy erős és egy olcsó Xiaomi Pad 7 is érkezett
- Androidos tablet topic
- ZIDOO médialejátszók
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- Everest / AIDA64 topik
- Novemberi hardverkavalkád
- Ryzen 7 9800X3D processzor: játékosokra hangolva
- Mostantól biztosan nem kaphat modernebb AI lapkákat Kína a TSMC-től
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
just
aktív tag
mycso, hogy állsz az autókkal?
Two things what i hate. People that can't count...
-
just
aktív tag
-
just
aktív tag
Igen is cserélni kell a hk csapágyakat az 1.9dci-ben is. Ha valaki 150-200ezer km között vesz autót, nem tudhatja hogy bántak vele. Nálam 3éve volt az 1.9 amikor csapágyas lett, hiába kapott 10ezrenként friss olajat, szűrőket. Porlasztókat zabálta, hiába öntöttem bele minden csoda adalékot, és az új turbónak is 50ezer után kezdett hangja lenni. Aki új korától hajtja az más,de a csapágyat akkor is cserélném.
Two things what i hate. People that can't count...
-
just
aktív tag
válasz #32577792 #45835 üzenetére
Azért az simán érezhető, olyan mintha 2 felnőtt mindig a kocsiba ülne Sajna elég nehézkesre sikerült a laguna. Az itteni beteghordó autókba amik szintén 2.0dci-k, simán 500ezer km felett jár mind és még csak a vezérlőlánc volt cserélve. Turbó, kéttömegű gyáriak. Nehéz ezekbe kinyírni, azoknak tényleg nem való autó
Two things what i hate. People that can't count...
-
just
aktív tag
ahw, váó, gyönyörű autó! Gratulálok, nem fogod megbánni! Milyen évjárat? Egy kis kedvcsináló!
[ Szerkesztve ]
Two things what i hate. People that can't count...
-
just
aktív tag
Spéci szerszám kell hozzá, nem mindegy hogy dugod bele, de ha jól áll akkor elvileg a 2 villát tolni kell oldalra, egyiket a vezető ajtó felé, másikat az anyósoldalira. Nem csináltam még, csak olvastam, nem is biztos hogy igy működik. Kiosztásokat sajna nem tudok, mire kellene? Aux meg usb van a könyöktámaszba.
Two things what i hate. People that can't count...
-
just
aktív tag
-
just
aktív tag
-
just
aktív tag
-
-
-
just
aktív tag
válasz Geri89 #47220 üzenetére
Kellő odafigyeléssel lehet ajánlott. Az összes dci beteg a hajtókarcsapágyaktól. 1.9-es is, saját bőrömön tapasztaltam. Befecskendező fejeket szerette elfogyasztani, volt pár elektromos nyűgje, tömítéseknél itt-ott folyik az olaj, bosszantó tud lenni. Amúgy jól ment. Eladtam mert motorgenerál után nem lett az igazi a hangja.
Two things what i hate. People that can't count...
-
just
aktív tag
válasz newwave0507 #47495 üzenetére
Kürölbelül 0,5-1liter olaj lehet a különbség. Csak tipp, pontosan nem tudom.
Two things what i hate. People that can't count...
-
just
aktív tag
válasz Sanyo77 #47574 üzenetére
Van bennük elektromos fűtés rásegítés. Amúgy engem sem érdekel a fogyasztás, persze azért egy dízel ne egyen 12-15 litert mint egy benzin turbó ha küldik neki. Én folyamatosan tolom neki ha van lehetőség és meleg a motor, így eszik vegyesen 7-et. Egy barátomnak van Megane II rs+chip (kb 265-270ló) az nagyon brutális autó, dupla akkora élmény vezetni mint az enyémet. Következő autóm egy megane III rs lesz ha elfogadható lesz a faceliftes ára
Two things what i hate. People that can't count...
-
just
aktív tag
válasz Sanyo77 #47580 üzenetére
Lenni kellene mindegyikben, ha alapjáraton ketyeg a kocsi, és beállítok valami meleget, nem kell maxra, én 23-at szoktam, akkor egyből megemeli a motor fordulatszámát 100-al kb. Nekem meg se moccan a víz hőfok mutató, de már jön a langyos. Laguna 3 szintén.
Two things what i hate. People that can't count...
-
-
just
aktív tag
-
just
aktív tag
válasz speedydb23 #50414 üzenetére
2.0 dci egyikre sem beteg. Ha 100-at letekertek belőle is jó vétel lehet.
Two things what i hate. People that can't count...
-
just
aktív tag
válasz orosziem81 #50617 üzenetére
Lehet hogy csak valamelyik levegőcső elengedett. 1.9 dci-nél nekem egyszer nem raktak vissza egy csövet és hasonlóan viselkedett, nem kapott elég levegőt.
Two things what i hate. People that can't count...
-
just
aktív tag
Optimalizálás után megvan a
hátbabaszós érzésTwo things what i hate. People that can't count...
-
just
aktív tag
válasz speedydb23 #51164 üzenetére
Igen, 130 volt gyárilag. Ugyanaz a motor mint a 170lovas,csak itt le van butítva a szoftver. 1,5 éve hibátlan, pedig sokszor koppan a pedál a padlón
Two things what i hate. People that can't count...
-
just
aktív tag
válasz sesztakbence #52141 üzenetére
Ha láncos a vezérlésed, akkor nem ajánlatos mert nyúlik a lánc és egyszer szakad vagy ugrik. Engem nem zavar ha behúzza magától.
Two things what i hate. People that can't count...
-
just
aktív tag
Szia.
A művelet végén megkérdezi hogy kérsz-e számlát, már pedig ha megemlited hogy a többi lagunás ajánlására érkeztél, akkor el fogja engedni. Azért én vittem a teljes árat. Még egyszer kedvcsinálónak: [link] Itt azért már fenyeget a veszély hogy a gyári kuplung nem fogja birni. Nekem ez van benne: [link] 200ló környékén még biztos birja a gyári, sokan csak addig húzzák ne hogy cserélni kelljen. Kb. ilyen teljesitményre kell számitani. : [link][ Szerkesztve ]
Two things what i hate. People that can't count...
-
just
aktív tag
válasz Criminal017 #53517 üzenetére
Fékolaj szintre nézzetek rá, amikor megmozdul a tartályban a folyadék akkor jelezhet a szenzor.
[ Szerkesztve ]
Two things what i hate. People that can't count...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest