Hirdetés
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- Melyik tápegységet vegyem?
- Hobby elektronika
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi belépő szinten
- Apple notebookok
- Milyen videókártyát?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- OLED TV topic
Hirdetés
-
A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
ph A cég kínálata egy 1440p-s/480 Hz-es OLED és egy 4K-s/160 Hz-es IPS kijelzővel gyarapodik.
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
Két hét múlva startol a Dimensity 9400
ma A 3 nm-en várt MediaTek csúcslapka odapakolna a Snapdragon 8 Gen 4-nek és az Apple A18 Prónak is.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
Topikgazda
válasz hossszú #24775 üzenetére
Együtt tudok veled érezni, valami hasonló lehetett, mint nekem a fűtőventilátor ki-be szerelés.
Utána 2 napig alig bírtam kiegyenesedve járni.(#24776) kisninja: konkrét tapasztalatom, nekem töréssel van. Fateromék autójában (200 M1 ph2 break), nyüszgött/nyikorgott a hátulja nagyobb bukkanóknál, majd egyszer csak egy nagy fémes csattanás és megült a jobb hátulja, de nagyon durván. --> ők komplett hátsó hidat cseréltek.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
giigz
veterán
válasz hossszú #26837 üzenetére
Voltam, az megint más kérdés, hogy az enyémmel nem tud kommunikálni a gép (Na most ha a gyári Renault szervizben nem tudnak a géppel kommunikálni, akkor a Renault miért rakott oda csatlakozót, ha nem lehet vele semmit kezdeni? )
A lényeg a lényeg, kb. olyan 2-5.000 Ft egy hibakód olvasás
-
giigz
veterán
válasz hossszú #26840 üzenetére
Ha nem fog kommunikálni, akkor nem is kérnek el érte pénzt, lévén nincs mire
Egyébként az enyém is kommunikál egy ilyen diag géppel, de csak annyit, hogy az ilyen fojtószelepállást, hőmérséklet jeladót, fordulatszámot, ilyen alap dolgokat kiírja, tehát lényegében azért csak lehet vele kommunikálni, viszont a gyári diaggal meg sem mukkant, azonnal hibát írt...
-
aktív tag
válasz hossszú #26840 üzenetére
Ahogy giigz is mondta, kb. 2.5 - 5eFt lesz az olvasas (fel ora - ora munkadij).
A gyari cuccal biztos menni fog.
Nekem amikor beazott a kocsi es Electronic fault hibat dobott, akkor elvittem a Bosch szervizbe, ahol elkertek 3.000.- Ft-ot, dobott egy csomo ismeretlen hibat, de semmi ertelmeset nem tudtak mondani, es semmit nem tudtak torolni.
Utana elvittem Kalydihoz, ott azonnal kiderult, hogy nem megy a feklampam, kicsereltek a biztositekot, toroltek a hibakodot, es mehettem utamra.
A legzsak Megane II-nel ket dologtol lehet: Az egyik a kormanyatvezeto gyuru: Ez nalunk Megane II-nel kb 25eFt-ba faj cserelni (nem Renault szervizbe persze).
A masik pedig a csatlakozo az ulesnel. Ezt altalaban eleg WD40-el befujni, es akkor par honapra elhallgat. Ki lehet cserelni a csatlakozot, vagy rosszabb esetben ossze lehet forrasztani... -
gabx76
senior tag
válasz hossszú #26850 üzenetére
Nekem is volt hasonló, bár akkor nem időnként jelentkezett, hanem kigyulladt és úgy maradt.
A kormány mögött lévő szalagkábel szakadt el. Az enyém meg ráadásul pont az a fajta, hogy egyben kellett cserélni az egészet. (60k-ba fájt) Próbálták forrasztani, de mindhiába.
Nem tudom, mid van, de ha M2 és nem kábelhiba, akkor lehet, hogy tudok segíteni, mert eltettem magamnak a hibásat. -
giigz
veterán
-
rob210
Topikgazda
válasz hossszú #28243 üzenetére
Na na azért nem így megy ez.
Kezdjük azzal, hogy nincs légzsákja
Aksi valóban le.
A közepéből két csavarhúzóval kifeszíted az ovál közepet (duda gombot) pattanni fog mert körmös.
Utána lehúzod a két sarut ami a dud pozitív negatív saruja.
Fogsz egy 30 as crovafejet meg egy rövid toldót meglazítod a csavart és kicsit megkocogtatod a kormányt hogy fellazuljon kúpos a kormányrúd, tehát igen komolyan rá tud szorulni.Ezután nem veszed le a kormányt csak annyira húzod le hogy a fogakat lásd és el tudd forgatni a kormánykereket a rúdhoz képest.
Aztán összeszereled és öröm boldogság.
Begyakorolt személyeknek 5 perces feladat.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen