Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • haddent

    addikt

    válasz x1port #28095 üzenetére

    Nem feltétlenül igaz ez így... mindenféle elkötelezettség és érdekeltség nélkül, tapasztalatból (Budapesten, néha vidéken 1-1 napra ritkán) a vodafone volt még messze a legistenesebb. Nem tökéletes és LTE meg hasonlók jó vicc, de számomra az ügyfélszolgálat a felkészültég és úgy az egész olyan, mint elvárnám. Ehhez képest (mondom megint, számomra, bár jó pár helyen megfordultam..) a telenor egy ilyen kis családi vállalkozásnak tűnik ahol azt se tudják milyen rendezvényen vannak :DDD (Jajj, meséltem, hogy új telefont úgy hoztuk ki, hogy csak 1 telefonszámot mondtuk meg aláírtuk? Se személyit semmit nem kért a hölgyemény? Ennyi erővel szomszédéra is kihozhattam volna)
    A tmobile meg a nagy gonosz multi ami már annyira személytelen és megosztott, hogy egy egyszerű ügy elintézése is három és fél óra robottal való telefonálás és menüpontpróbálgatásból áll. Az tény, hogy én a trémobil hálózatát éreztem a legjobbnak, de ez semmit nem jelent.

  • taip

    senior tag

    válasz x1port #28095 üzenetére

    Lehet, hogy létezik olyan kombináció, hogy megéri, de megnéztem a Samsung S5-öst és hasonló díjcsomaggal (korlátlan beszélgetés mindenhová, kb. havi 14e) a Telenornál 70e, T-Mobile-nál 140e körül van.
    Igaz, hogy a T-Mobile-nál adnak hozzá fejhallgatót, de az nem érdekel, anélküli árat meg nem találtam, tehát ezt kell összehasonlítani.

    Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)

Új hozzászólás Aktív témák