Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dellelverve

    csendes tag

    Van egy 2002-es gyártmányú compaq 7500 (17") monitorom. Pár napja rózsszín háttérbe váltott. Ez hol sötétebb, hol világosabb. Néha átvált pasztell almazöldbe.
    Vihar alatt a gép magától újra indult és a monitor elpirult.

    Nemrég a 2000-es samsung 15 " -ossal jártam így (igaz vihar nélkül) Gyorsan teljesen tönkre is ment.

    Azt szeretném tudni létezik-e, hogy pont most, pont így megy tönkre egymásután két monitor, u.azon a gépen?
    Monitor hiba-e vagy gépből induló? Lehet rossz fali konnektor? (hibásan szerelt áramkör - önkormányzatilag kijelölt szakik voltak)

    Esetleg más? Lehet-e ezen a monitoron segíteni?

    Az a gondom, hogy nincs túl sok pénzem másikat venni. Ráadásul napi 16 órát dolgozok előtte (önkéntes munka - nem fizetős).

    Attól félek ha veszek egy új monitort azzal is így járok.
    Gigabyte P965P alaplapom és ezen Asus X300 video kártya van (2 db alaplapi, 128 MB-tal)

    A képalkotás az tökéletes, gyönyörű éles betűk és a monitorral évek óta elégedett voltam.

    Van-e valakinek használható tanácsa.
    XIII-ban lakok, kocsim nincs.

  • dellelverve

    csendes tag

    válasz nightshadow #3612 üzenetére

    sztem vidd vissza a szervízbe. vetesd jegyzőkönyvbe a problémádat. írd le mit szeretnél tőlük.Ha elhajtanak, akkor kérd tőlük, hogy hivatalosan méressék be, kérjenek szakvéleményt. ezt a szervíz kell állja. ha vétlenek rád háríthatják a szakértői díjat.
    ha nem vagy elégedett az intézkedéssel, akkor mehetsz a békltető testülethez segítségért.

    Ha kicseréltek egy alkatrészt, akkor oda kellett volna adják, amit kivettek. ezzel lehet megakadályozni, hogy egyikből kiveszik, másikba átteszik. a beszerelt panelnek kellene legyen egy sorozatszáma, ami alapján azonosítható. ezt spéci szervízlapra is ráírhatták volna. szal az egyértelműen bizonyítható mit tettek bele.

    egyáltalán nem elképzelhetetlen, hogy tették, ami kézreesett.
    samsung szervízzel én is elégedetlen vagyok - igaz nem monitor.

    szal az a minimum, hogy igazolják mit raktak bele.

  • dellelverve

    csendes tag

    válasz MMIX #3599 üzenetére

    teljesen mindegy mi van a gari levélen. ha a gyártó 3 évet vállal, akkor annyi. a hibás garilevélért az eladó felel. meg lehet kérdezni fogyasztóvédelmiseket, mi a teendő. A westendben is van egy infopulkt. Én nagyon korrekt felvilágosításokat kaptam tőle.

Új hozzászólás Aktív témák