Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Simid

    senior tag

    válasz lee56 #17602 üzenetére

    Egyszerűen nem értem miért gondoljátok, hogy pont a legszűkebb piaci szegmens hordozza a legnagyobb marketing értéket. Szerintem itt abba a hibába esnek sokan, hogy magukból indulnak ki a preferenciák meghatározásakor.
    Ha már mindenképp a végfelhasználók szempontjából akarjuk magyarázni egy cég általános megítélését (tehát nem csak a végfelhasználóknak szánt termékeik megítélését), akkor miért nem a mobil szegmensből indulunk ki? Jóval nagyobb piac, jóval nagyobb marketing értékkel. Elég megnézni a desktop és mobil reklámok arányát vagy azt, hogy milyen arányban használnak a cégek felső kategóriás desktopot/laptopot.
    De ez szerintem mind tök mindegy a szerver piacon. Tudom nagyon más terület az IBM, de mégis csak van, hogy egymás riválisai az Intellel (LINK). Szerinted ilyen beruházásoknál mennyire számít bármit is, hogy egy tök más szegmensben, hogyan teljesít a gyártó? Vagy szerintem a Sonyt és az Microsoftot érdekelte, hogy milyen az AMD megítélése mikor a konzoljaikat tervezték?
    Kíváncsi lennék vajon az IBM esetében milyen hatása volt mikor eltűntek a retail termékekből.

    (#17601) Fiery Így nagyjából leírva logikusnak tűnik ez az érvelés (és biztos sok ilyen van még amire én nem is gondoltam). De ha jobban belegondolunk, akkor továbbra is a 4 magos i5-i7 (minek hívják ezt? Performance?) az, amivel nem nagyon lehet konkurálni alacsony órajelekkel. Szóval tegyük fel, hogy az órajel lesz az egyetlen probléma és amúgy nagyon jó 3-3,5Ghzes termékeket tesznek le az asztalra (vagyis oda pont nem :P), így komoly alternatívát jelentenek a notebookoktól kezdve az irodai és multimédiás PC-ken át még HEDT presztízs terméket is tudnak villantani. Viszont gondolod, hogy ha egy i7-7700K-ra nincs válaszuk, akkor ezért ugrik jónéhány szerver/HPC megrendelés?
    Félreértés ne essék, készséggel elhiszem, hogy -ahogy írtad is - fontos az, hogy korábban mit használtak és azzal mennyire voltak megelégedve, illetve desktop-mobil vonatkozásban biztos jelentős az áthatás, de azt továbbra sem értem hogyan lehet hatással az amúgy is szűk desktop piac egy részének sikere a professzionális szektorra.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák