- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 2030-tól jöhet el a Hyper-NA EUV berendezések kora
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen asztali médialejátszót?
- Ősszel jönnek az új Intel chipek
- Notebookokba érkezhet meg az LG Tandem OLED kijelzője
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
iOS és iPadOS 18 béta 2: formázhatók a csatlakoztatott külső tárolók
ma Radar alatt érkező újdonság az Apple mobil rendszereibe a natív külső tároló formázás lehetősége.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Még mindig készül a Beyond Good & Evil 2
gp Hosszú évek óta várjuk a folytatást, kíváncsian várjuk hogy megkapjuk-e valaha a játékot.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
CyberPunk666
senior tag
Amúgy biztos vagyok benne, hogy 2020 előtt elérjük azt, hogy nem lesz olyan ember a földön, aki jobbat tud fékezni egy abs-nél. Már most is nagyon kicsi az előnye a tökéletes emberi fékezésnek a belemarással szemben.
Százas tempónál ilyen 1-2 méterről beszélünk, ami ha az utolsó 1-2 méter a koccanás előtt, akkor rengeteg és életet menthet, de jól mutatja, hogy már ott vagyunk a fordulópontnál.Azon kívül pedig hozzáteszem még azt, hogy ezeket mindig rendes aszfalton mérik, normál körülményekk között. Tehát meg van beszélve, hogy ezt kell csinálni. Nem vészhelyzetben van és nem valós útviszonyok között. Ha víz, változóburkolat (aszfaltjavítás például), kosz van az úton, akkor az abs már le tud győzni egy embert. Vagyis inkább úgy mondom, hogy egy ember nem tudja legyőzni az abs-t.
Valós vészhelyzetben szerintem nagyon kevesen állnának meg tudatos jó fékezéssel gyorsabban, mint belemarással. Valós aszfalton egy valóban vészhelyzetben. Ha be is gyakorolod a lényeg az, hogy az adott szituációhoz nem fogod tudni annyira hozzáigazítani, mint a gyakorlópályán. Az nem vészfékezés, amikor tudod előre, hogy fékezned kell.
De biztos vagyok benne, hogy 3 éven belül eljutunk oda, hogy az abs 10-ből 6-szor gyorsabban fog megállni belemarással egy profi vészfékezést oktatónál egy pályán, ahol semmi változó nincs és az instruktor ott gyakorolt és nincs vész szituáció sem.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok