Hirdetés
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Videós, mozgóképes topik
- CPU léghűtés kibeszélő
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen kompakt digitális fényképezőgépet?
- Vezetékes FEJhallgatók
- E-book olvasók
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz Lipton #67076 üzenetére
Nem minden fekete és fehér. Tiszta sor. Ha a forgalom +10-el megy, nem tartom fel.
De ha a többiek 70-nel mennek az 50-esnél, akkor kénytelenek lesznek megelőzni.
A táblákat se centizem ki.
De nagy átlagban véve sosem adok okot arra, hogy megbüntessenek. Ha egyedül vagyok az országúton este hazafelé, akkor sincs gyorshajtás nálam. Meg a piroson se megyek át éjjel egykor az üres úton, csak biciklivel.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Bogyó bá' #67083 üzenetére
Mint írtam +10 nálam is belefér. De nem több.
A záróvonalat átlépheted, ha akadályt kerülsz ki.Oktatók meséltek pár ilyen sztorit, hogy a tanuló mikor ilyen helyzetbe került, nem tudta mi legyen és csak ment tovább az akadály felé lefagyva. Oktató taposott a fékbe, hogy most akkor mi volt az elképzelés...
Bocsi a sok hsz miatt, telóról írok.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz #79335424 #67078 üzenetére
Előzésnél ez egy paradoxon a Kreszben. Oktatót faggattam pár ilyen szupi kérdésről, mikor a 8 éves B jogsimmal beültem A tanfolyamra.
Emlékeim szerint a megoldás az volt, hogy a biztonságos előzéshez szükséges sebességkülönbséget felveheted a korlátozás ellenében, míg befejezed az előzést. Persze relatív, mert ha nem szignifikánsan lassúbb járművet előzöl, akkor a sebességed büntetést vonhat maga után.
-
Teasüti
nagyúr
válasz mrhero #67093 üzenetére
Lehetni lehet, csak nem olyan biztos a fogásod. MTB-nél megtanultam, hogy a kisujj és a gyűrűsujj gyenge ahhoz, hogy a kiegyenesített középső és mutató mellett ne essen ki a kezemből a kormány.
Egyedül a mutató ujjat lehet nyújtani a markolási erőd jelentés csökkenése nélkül.
Aszfalton ilyen probléma talán nincs, de megkérdeznék egy krosszost mi a véleménye.Hogyne függne a féktől? Minden függ mindentől egy rendszerben. Szerintem nem rakhatsz fel csak úgy hasraütésre egy más áttételű fékkart a gyári helyett. De Persuader talán rövidre tudná zárni ezt az eszmecserét.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Ferdzsoo #67109 üzenetére
Ezzel a lehet ésszel is dologgal egyetértenék, csak azért vannak fenntartásaim, mert általában mindenki az utakon éli ki magát és mindenki azt hiszi magáról, hogy jó abban, amit csinál.
Sofőröknél szoktam mosolyogni ha beülök vki mellé, hogy mindenki jónak tartja magát. Aztán mikor kérdezem, hogy versenyző-e vagy vezetéstechnikai tréning, vagy csak megnézi néha a vasárnapi F1-et és rögtön Schumacher-nek képzeli magát? Akkor meg megsértődnek.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Srácok, ki konyít vmennyit a jármű elektronikához?
A digitális órával rendelkező motorok szenzor adatait ki lehet olvasni vhogy?
Km/h érdekelne, vagy akár a kerék forgási sebessége, ha lehet vhogy monitorozni az abs jeladót.
Ezek milyen interfészen kapcsolódnak? Milyen jelet küldenek? -
Teasüti
nagyúr
Sziasztok!
Ezt meg szabad venni?
Gyanúsan alacsony az ára nekem, ennyiért kisebb és jóval öregebb motorokat látok csak.
Vmint kicsit túlzásnak tűnik a 3700 rpm-es nyomatékcsúcs (kb itt közlekedek, nem szeretném eldobni a vasat minden kanyarban...), kezdőként gondolom inkább tovább kéne nézelődnöm, nem?
Köszi![ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz -Mike- #70108 üzenetére
Érthető, de élőben sem fogom tudni megállapítani, hogy mi van belül vagy hogy lopott-e.
Amúgy ez mennyivel van alatta a piaci árnak?Nekem megfelelő lehet ez a típus, vagy túlzás 5000 km-es tapasztalattal (Kawa gpz600r)?
Már az erejére gondolok, hogy overkill.Találtam most egy abs-es 2007-es ER6F-et is, lehet inkább arra megyek rá.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Asszem még várok vele.
Vhogy nem kapott el a birtoklási vágy egyik hirdetés kapcsán sem.
Azért köszi!
Akkor nincs félnivalóm az 1200-as túragépektől.(#70114) Xaels
Nem fosok, csak józanul gondolkodom.
Nincs szükségem indokolatlanul nagy teljesítményre.
Azért ragadt meg ezen a szemem, mert túl jó ajánlat.
Egy alsó idommal jó is lenne.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Chrys_ #70130 üzenetére
Nem félek, csak furcsállottam mennyire lent van a nyomatékcsúcs.
Azt hittem ez azt jelenti, hogy mindenféle vadulás nélkül is lábujjhegyen kell járni a motorral és ha hibázok, azt megbünteti.
Mert min 600 cc motorokat nézek, kidobta a kereső. És mint jó ajánlat azért elgondolkodtató annak ellenére is, hogy kisebb gépek között nézelődök.
Főleg, hogy linked abs.Az előző motorom ereje mindenre elég volt, kizárólag előzésnél gondolom úgy, hogy ott nem lehet elég erős a vas. Ebből a tapasztalatból kiindulva két személlyel is elég kell legyen úgy 80 ló. Persze ez nem jelenti, hogy a 100+ lovasokat élből elkerülöm. Főleg, hogy még mindig játékban vannak a sport gépek. Gyanítom az 1250-es Bandit nem megy gyorsabban, mint egy R6.
Viszont míg a sport alul életre se kell (hülye biztos), addig ez a Bandit meg alul is tol mint az állat (még nem volt szerencsém ilyenhez, nem tudom milyen).[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Öhm,
milyen átülni egy 160 kilós motorról egy 200/230 kilósra?
Nézegetem a 650/1250 S Banditokat, árban nagyon elérhetőek, tetszik a kinézet (sajnos a full idomszett elég ritka , de létezik ), van abs elől és hátul is (összekötött a fékrendszer is vajon?), szóval minden adott.
Csak a dög nehéz tömege bizonytalanít el kicsit.
A kis 160 kilós Kawámat úgy terelgettem az úton, mint egy biciklit. Tudtam kormányozni combbal, fél kézzel, hirtelen ellenkormányzásra feszes határozott dőléssel válaszolt. Egyszerűen imádtam hajtogatni a motort a csatornafedelek körül vagy a körforgalomban, stb.
Viszont most itt van ez a Bandit, amihez eddig csak képeken volt szerencsém: mindent tud amire szükségem van, 2007-től jó a dizájn, relatíve olcsó is, de nehéz. A kicsi 650-es is 200 kg.
Ez mennyire probléma egy könnyű sport-túra után?szerk: Gondolok itt főként a rutinpályás attrakciókra.
Gondolok itt a mindennapos balfaszkodásra, mikor lábletétellel kell visszanyerni az egyensúlyt mert ütközésig fordítottam a kormányt megforduláskor, vagy gyök kettővel kell araszolni, vagy egy erősebb gázadással kell kikanyarodni a kereszteződésben figyelem elvonással, vagy araszolásnál hirtelen satura elég erős leszek-e megtartani a motort lábból, hogy ne dőljek el mint egy krumplis zsák, stb. Jelzem a kicsi Kawánál ezek nem okoztak túl nagy meglepetést, egyszer sem estem. Nem mondom, párszor előfordult, hogy lábbal támasztottam meg rollereztem, de sose dőltem fel.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz -Mike- #70274 üzenetére
Jah, hogy a 160 kg az átlagon aluli volt?
(#70282) Daywalker
186cm és 76 kg. Nem vagyok nyeszlett, de azért testépítő sem.
A tologatás nem tartozott a kedvenc mutatványaim közé. Amíg meg nem mutatták hogy kell megfogni, meg picit magamra dönteni, addig csak bajor módszerrel ment a dolog. De azért rángatóztam vele nem egyszer kapun ki-be, meg szegélyen át - a haverok örömére.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Húzz le biciklin egy-két szezont, majd visszatérünk az érvekre utána!
A motorosok is épp úgy pufogtatják, hogy motoron máshogy lehet és kell közlekedni, mint mondjuk autóval.
(Én mondjuk azt sem értem, ha már itt tartunk, de mindegy. Mert az 50 az motoron is és autón is és biciklin is 50.)
Ez érvényes a többi résztvevőre is, biciklire meg különösen.(#70407) bogyo112
Remélhetőleg a felelősség továbbra is a bringásé.*
Lehet menni - át a piroson is akár, miért ne... de aki idióta haljon meg!
Én biciklin piroson csak akkor mentem át, mikor hajnali egy óra volt és én voltam az egyetlen ember az úton.
Persze amúgy nem tartom rossz ötletnek a szabályozást, jobbra kis ívben pl. minden gond nélkül lehetne alkalmazni.*Ha elütteti magát a pirosnál.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Ez milyen motor?
(#70454) yodamastah
+1
Bár szokni kell, hogy nem fog kicsúszni, nem fog kicsúszni, nem fog kicsúszni...(#70456) canniball
Ha jobban megfigyeled, halványan dereng vmi a háttérben. Kielégülés után szembetűnőbb.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Köszi!
Nyavalya essen belé, hogy kicsiben nem akarnak jól felszerelt és szép motort gyártani!
Wow, mi az a sugárhajtómű ott a keréknél?(#70459) Horvi
Meggúglizzuk.
...
Neeem, ez totál máshogy néz ki. Egy katyvasz a formaterve.
A leömlőket én inkább burkolnám alul.
Ez így ránézésre a kazánházat juttatja eszembe.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Something_ #70467 üzenetére
Félve kérdezem, ennek a nézőpontnak milyen létjogosultsága van?
Még ha bikinis csaj lennél azt mondom oké.
De egy faszit nézni, ahogy teszi ide-oda a valagát a motoron...[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Van esetleg vkinek infója a Yamaha XJ6-osokról?
A seggén lévő nyúlvány érdekelne, amin a rendszámtábla van meg az indexek, hogy láttam olyan példányt is, amin ez a csúfság nincs rajta és a váznyúlványra kerültek fel a köcölék a féklámpa alá.
Különbséget nem látok a motorok típus megjelölésében, így feltételezem, hogy ez átalakítható?
Vagy az a sárvédő az csak egy egyszerű hosszabító, amit el is lehet akár hagyni?
Képeken ha jól látom néhány csavar fogja oda a váznyúlványhoz. Lehetséges, hogy a rendszámtábla konzolja is odacsavarozható? Talán ha ugyanaz a furatok elhelyezése a konzolon is?[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Kolondrum #71045 üzenetére
Ilyen gépeknél tényleg elvárás, h teljesen korrekt legyen? Ebben a kategóriában annak is örülnék, ha tudok menni vele.
Amúgy a 87-es Kawám 83k mérfölddel adtam el és olajcsere alkalmával éppen annyi folyt le belőle, amennyit beleraktam. Igaz a hengerek 50%-osak voltak, de az olajat azt nem ette.Ez meg 2000 utáni és alig 35k km van benne. Ha karban volt tartva, akkor még egyszer ennyit el kéne mennie legalább a blokknak komolyabb hiba nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Nekem olyat meséltek, h egy darázs vagy vmi testesebb helikopter vki szájába repült és a tarkójáról pattant vissza.
Na ott majdnem el lett dobva a motor is.
Hát passz, én mindig értetlenül nézem azokat, akik felhajtott plexivel közlekednek.
Az enyémen pl lett egy szép karcolás is egy felverődő kavicstól. Nem lennék rá kíváncsi mit tudott volna művelni az arcommal.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Doki16 #71381 üzenetére
elveszek a fokozatok között
Na és? Én mindig úgy vagyok vele, hogy addig pakolom felfelé meg lefelé, amíg tudom. Ha már nem tudom, akkor tudom, h ez a 6. vagy az 1.
Ürest is úgy keresem meg, h lefelé amíg megy, utána felfelé üres.
Illetve még az egyik fokozat éppen annyi ezrest mutat nekem fordulatszámban, mint mph-t 10-esekben, onnan tudom, h ez akkor a 4. A többi nem fontos.Esetleg a 3. és 5. még könnyű, mivel vagy gyorsabban forog, vagy lassabban, mint 4.-ben a sebességemhez mérten. Viszont az sokszor előfordul, hogy 6.-ban még felfelé akarok váltani.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Nálatok amúgy nincs egy üres fokozat 5. és 6. között?
Én néha igencsak meglepődtem, h 5.-ből felfelé néha nem kapcsolt és üresben pörgött.
Tudatosan viszont sose találtam meg ezt a "fokozatot". -
Teasüti
nagyúr
válasz runner 125 #71447 üzenetére
És mikor fújsz? Amikor már sír a lánc, mint egy bringán?
-
Teasüti
nagyúr
válasz yodamastah #71462 üzenetére
Látod ha lenne MTB-s múltad, akkor a csuklódban lenne a kanyar abs.
Jobbulást! -
Teasüti
nagyúr
válasz Doki16 #71644 üzenetére
Motorféknél érdemes hátrafelé is nézni.
Vagy felvillantani mellé a féklámpát.
(Vagy gyorsulásérzékelős féklámpavezérlőt használni. )
Autósokat váratlanul érheti az erős motorfék.Mögöttem rengetegszer közel jöttek mire feleszméltek, h lassulok.
Általában kevés féket használok csak, elsőt szinte soha normál városi körülmények között.
A féklámpavezérlővel viszont jókora távolságot tartottak mögöttem, szerettem.
De az is lehet, h azt hitték megbolondult a féklámpám. Benzinkúton sokszor odajöttek, h villog a lámpa. Mondom akkor az úgy fasza, köszi.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz V.Stryker #71747 üzenetére
Lehet én könnyen beszélek, mert ezeken már túl vagyok.
Nekem a szervizkönyv volt a motoros biblia.Elsőre minden sokáig tart és szopás. Másodikra már rá lehet jönni, hogy kell nekiállni. Harmadikra már rutinból megy.
Én alig várom, hogy vehessek már vmi 10 évesnél fiatalabb full idomos gépet, amit fél óra kicsomagolni, ha vmihez hozzá szeretnék férni.
Otthoni körülmények között próbálkozott már vki az újrafényezéssel?
Néztem ilyen színváltós festéket, ami 20-30°C között vhol átmegy egyik színből a másikba, mint régen a matchbox-ok vagy a bögrék, vagy ami volt az akváriumok oldalán hőmérős matrica.
Milyen király lenne már, ha a hűvös reggel elindulok egy fekete motorral, a meleg délután meg hazajövök egy kékkel?
Mint itt ezen.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Nem para, leöntöm egy vödör hideg vízzel előtte.
És ezt kivitelezni DIY?[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
-
Teasüti
nagyúr
válasz -Mosquito- #71959 üzenetére
Azt kérdezd meg lehet-e vele pénzt keresni!
Sima blognak túl igényes munka, lehet unatkozik.
Amúgy nem tudom ki hogy van vele, de én kifejezetten nem szeretem a kommentvideókat, legalábbis ha random nyomják a showdert tele beszédhibákkal.
Esetleg ha profi a narrátor és/vagy Morgan Freeman, akkor jöhet.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Geresics #71967 üzenetére
De hogy ne csak fröcsögjek:
Nekem speciel jobban tetszene egy rövid összeállítás vmi zenés aláfestéssel, nagyon max a leglényegesebb hozzáfűzéseket beleégetni a videóba olvasható formában. Az egészet le lehetne vágni a tizedére, így az egyszeri néző nem unja halálra magát. Mert szerintem baromira unalmas azt látni, hogy konkrétan motorozol.
Nem véletlen nem nézek youtube-on sem fedélzeti kamerás videókat, főleg nem kommentvideókat ahol a srác városban furikázik és közben pofázik bármiről, legyen az mondjuk az automata láncolajzó.
Rev matching volt az egyetlen kivétel ez alól Youtube-on, amit valóban menet közben volt érdemes bemutatni. Vagy vmi vezetéstechnikai felvétel ami ebből a nézőpontból pont bemutatható (nem is jut eszembe hirtelen példa), esetleg egy megörökítésre méltó esemény vagy incidens.
Nem véletlen hívjuk fedélzeti kamerának, hisz másra nem való.Régen suliban foglalkoztunk médiával csak úgy fakultáció keretében. Talán az egyetlen dolog amit megtanultam, hogy csak azt kell meghagyni, amit tényleg meg szeretnénk mutatni. És fogjuk rövidre, mert unalmas lesz.
Aztán már eleve úgy kellett kameráznunk, hogy fejben már tudnunk kellett mi az, amit be szeretnénk mutatni.
No nem úgy, mint egy random házivideóban, hogy mindenki és minden benne legyen és semmi nem látszik vagy történik. Hanem a kamerával kellett ugye végigvezetni a néző figyelmét az eseményeken. Az sem ártott, ha tudtuk használni a keresőt a kamerán.
Persze ezt nehéz elvárni egy fedélzeti kamerával.
Meg kell hozzá egy jó téma, mert elég nehéz lekötni a figyelmet egy dögunalmas témával.
Vagy legyen 10 másodperc egy snitt, legyen bevezetés, átvezetések/áttűnések, és zárd le frappánsan egy két soros összefoglalóval (de azt akár riport jelleggel kamera elé kiállva, ne csak úgy mint a fent megnevezett Youtube videósok, ha nem muszáj).
Kedvcsinálónak egy két perces videó szvsz bőven elég.
Aztán akit esetleg érdekel a hosszú és unalmas verzió, az tovább kattinthat.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Mobil flották
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Nők, nőügyek (18+)
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen