Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bul07

    nagyúr

    válasz Statikus #51036 üzenetére

    Igen és miből termeli meg ha bezárja az oda érkező vevők előtt az ajtót, még ha csak minden 10-ből 2 maradna
    Ez is s szolgáltatásából adódó kiadás mint minden más, és lehet erre is valami költség csökkentő megoldást találni ha kezd tényleg fájdalmasan nagy kiadás lenni cégnek, ami eddig nem volt észrevehető költség

    Mert mondjuk ha a váltásnál egyből azzal kezdi hogy hűséget kell vállalni, mert ha időkorlátot szab meg akkor az hűség idő, akkor lehet sok potenciális embert(vevőt) elriaszt

    Na meg a másik ha lép egy ilyet akkor a másik cég is lép és esetleg kampányt indíthat hogy ő nála nincs ilyen korlátozás hátrány a fogyasztóknak
    De flották is léphetnek és később úgy állapodnak meg hogy nem kel máshoz hordozni

    Ki van ez találva már most is ne hidd hogy a háttérben a három nagy szolgáltató nem egyeztet egymással

    [ Szerkesztve ]

    ( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

Új hozzászólás Aktív témák