Hirdetés
Hirdetés
-
5G-s vonalon is várható belépő Tecno
ma A csak picit több, mint 100 eurós Pop 9 5G holnap Indiában nyit.
-
Ajánlatott tett a Qualcomm az Intelért?
ph A The Wall Street Journal exkluzív riportját egyik cég sem kommentálta.
-
Vigor - Végre PC-re is elérhető lett a teljes kiadás
gp Alig négy hónappal az early access változat startja után máris befutott az 1.0 verzió.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Z()L3
tag
Sziasztok!
Van egy Piaggio blokkos, karbis Sr50-em. 4bar-os kompressziót mértünk, ezért felújítottam a blokkot és ha már ott voltam a hátsó hajtást (új henger-dugattyú, főtengely csapágyak és szimeringek, hajtásban szintén csapágyak és szimeringek), kapott új szívómembránt és mégis a felújítás előtti hiba tért vissza azzal a különbséggel, hogy most legalább önindítóval is el lehet indítani. A hiba a következő: középállványon kipörög, de amint menni szeretnék vele, csak búg nem akar menni, kisebb emelkedőkön sem bír elindulni, homokban nem tud kaparni. Indítás után szinte rögtön a meredek garázsból szinte egykeréken jövök ki, tudok is vele kaparni, de elmegyek egy keveset és elfogy az erő és az előbb említett erőtlenség következik - viszont ha egyenesben indulok és elérek egy kb 20 km/h-t, ott megjön az erő és mintha seggbe rúgták volna úgy megy, akár a 80-as órát kiakasztva.
Hajtásban ami nem gyári volt, azt arra cseréltem. (kontrasztrugó, kuplung, kuplungharang, görgők, szíj) A hajtás rendben működik, vált ahogy kell és nem csúszik a szíj.
Találkozott valaki hasonló hibával? Még a kipufogó kiégetés van amit nem csináltam meg, de gondolataim szerint az hidegindításnál sem lenne jó...esetleg gyújtás vagy kevés anyag folyna utána (benzincsap) vagy alapjárati fúvókára is gondoltam már.....hidegen pont jó neki, utána meg sok lenne? Kevésnek nem gondolom, mert kiiktatott szivatóval sem javul... -
Z()L3
tag
válasz #TOTTI #86698 üzenetére
Köszönöm, anyag gondra gondolok én is. Variátorra nem gyanakszom, minden elem gyári, vált is ahogy illik. (leszedett berúgófedélnél néztem mit csinál) Holnapra ha lenyugszom, megpróbálom higgadtan beállítani a karbit. Már arra is gondoltam hogy az alapjárati fúvókát bizergálta valaki....lehet olyan hogy kicsi lenne? Talán Simsonos leírásban olvastam, hogy bizonyos gázállásig az alapjárati fúvókának is nagy szerepe van. Direkt szűrőm nincs, egyedül a pipát szedtem ki a szűrőből.
Kipufogót is ki kéne égetnem normálisan, mert szerintem ott sem kerek valami....amióta megvettem, iszonyat büdösen pufog ja és eléggé füstöl...egy elcseszett kiégetés során ma pont ugyan olyan fehér füstöt sikerült előcsalogatni...a gondolatom az, hogy el van tömődve és nem tud rendesen kipufogni, felizzik a belseje és azért füstöl...[ Szerkesztve ]
-
Z()L3
tag
válasz sityupityu #86702 üzenetére
Nem csak hogy lumha, búg, nem pörög ki....ja és füstöl ugyanúgy vált meg vágódik ki a kuplung mint hidegen.
Nagyobb fordulaton kapcsolóra kéne állítani a kuplungot ezek szerint? Túl kicsi fordulaton kapcsolna ahol még nincs erő? -
Z()L3
tag
válasz sityupityu #86704 üzenetére
Ma pont megyek alkatrészbolt felé...nézek rugókat. A kipufogóval mindenképpen dolgom van, ha kiégetés-beállítás után sem lesz jó holnap tuti ez jön.
Mindenképpen be kell állítani, lett ez már mindenfele tekerve.... -
Z()L3
tag
válasz sityupityu #86706 üzenetére
Anyagot teljesen kilőtem, szép a gyertyakép...marad ugye a kuplung...tegnap lekéstem a messzebb lévő boltot, a közelebbibe meg nem volt rugó....
Egyébként...pontosan hogyan is kéne váltania a variónak?
A kuplung fogással egyidőben, egyszerre vagy utána?
Én most úgy nézem egyszerre indul el befele a szíj mikor fogni kezd a kuplung, talán egy nagyon minimálisan előbb. -
Z()L3
tag
Sziasztok! Van rá esély hogy Yamaha Why blokk valami más robogóba passzolna különösebb mókolás nélkül?
Tudnék venni egy jó Why blokkot, amivel egy hibás gép új lelket kapna. :) -
Z()L3
tag
válasz Tothgera30 #86885 üzenetére
Értem, köszönöm! Annyi csak a gondom ezzel a változattal, hogy egy robogót ha nem csinálnak/csináltatnak meg ha motorhibás lesz, akkor az már valószínűleg külsőre is gatya. Ha meg külsőre rendben is van, akkor meg annyiba kerül a blokkal együtt, hogy inkább működőképeset veszek és nem bütyköléssel kezdek.
Ugyanitt Tolna megye környékén Yamaha Jog kerestetik.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen