Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Akciófigyelő: OneSport OT05 bringát lehet nyerni
ma Két kerékpárt is sorsol a gyártó, ebből az egyik kifejezetten a Mobilarena olvasóinak szól.
-
Nine Sols teszt
gp A horrorjátékairól elhíresült Red Candle Games műfajt váltott, és ezúttal egy Sekirót idéző akciójátékkal tért vissza.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
Ilyen Cree LED-es hátsó lámpa izzót próbált már valaki?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz DigitXT #59522 üzenetére
Tudod linkelni? A kinézett ilyen volt, de yt-on nézve nem győzött meg túlságosan (lehet velem van a baj, de normál izzó erősebbnek tűnt), szóval remélem ég és föld a kettő, mert jóval drágább a cree led-es.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz korcsillio #59565 üzenetére
Igen, már lehet venni ilyesmit.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz pezo00 #59759 üzenetére
Ennyiért az enyémet is megkapod . Komolyra fordítva a szót, szerintem jóval több km van benne, és túl lett árazva a műszer .
ui.: A gépesre visszatérve, meghajtottam ma, mentem 70-85km/h között is kb. 15km-t, szóval most már nincs úgy elrakódva a rendszer, mert 40-50km/h-s poroszkálással haldoklik. Lassan a hátsó fékbetét is csereérett lesz, illetve a hajtásban van egy kis hangja a csapágynak, azt hamarosan cserélem. Első led-es helyzetjelzők nagyon patentek (képet elfelejtettem feltenni) elég erősen világítanak, jobban észre lehet venni a motort. A hátsó rendszámtábla világításba rendeltem még egy smd led-et, ki tudja mikor lesz rendszámköteles ez a kis sz@r is.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz korcsillio #59774 üzenetére
Ezt komolyabb hajtás után vetted észre? Mert párszor mikor nyáron meghajtottam, nekem is előfordult hogy egy csepp olaj megjelent alatta, de azért mert sokat kap (ezt érezni is, ha teljesen odahúzom, kissé megtorpan, de ha kissé visszaengedem a gázt, még erőlködik 10-13km/h-t is), és nekem dekli alatt, mert egy kis elvezető vájat van benne.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Szóval, adott a téma. Piaggio blokkos, vizes gépek közül, használtan 2010-es évjárattól 300-350k körül Aprilia SR Street lenne a legésszerűbb döntés?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz enginev3.0 #60306 üzenetére
Állapot kérdése... bár az Aprilia féle rendszer elég bonyolult, ezt konszernen belül jobban megoldották.
#60308 Lauda: "Méne?"
#60300 ludsimon: Dehogynem...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz enginev3.0 #60314 üzenetére
Ezt ne, kezdjük ott hogy ilyen áron konténeres Jog/Dio-t lehet venni, leszervizelve. Befecsisek közül csak gyárit szabad venni, viszont az örök élet (Piaggio blokk), és persze használtan is dupla ilyen áron kapható (új ára 600k körül)!
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz enginev3.0 #60317 üzenetére
Képekből ítélve ez minden csak nem igényes. Bár korábban írtam, ha ilyen összeget szánsz motorra, akkor ilyesmit nézz, és még az első szervizköltség is belefér.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz enginev3.0 #60320 üzenetére
Csak hogy tisztázzuk: SR50Factory - befecskendezős / SR50R - karburátoros.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz enginev3.0 #60326 üzenetére
Szerintem tegyél még hozzá, mert ennyiért tényleg leharcolt darabokat lehet kifogni. Nézheted még az NRG MC4 (Power)-t, Runner-t, mivel ugyan az a blokk.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Dj.Mike #60858 üzenetére
A kerékcsapágy mehetett szét, a deklit (deckel) kell lekapni, pár csavar tartja, nem nagy kunszt.
ui.: Végül LED-esítve lett az NRG, a Halogén és az indexek kivételével teljesen, nagyon erősen világít, és mintha feltünőbb lenne a forgalomban (bár ettől függetlenül ki-ki fordulnak elém, pedig még szemkontakt is megvan, de hát aki bunkó paraszt... ).
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Kissé el vagyok maradva, és bizonyos okok miatt nem is igazán követem már a topicot. Szóval az NRG-ben kicseréltük a csapágyat, most olyan mint az új, szépen megy, sík úton 85km/h-t lazán megfutja (Multivar + Kevlár szíj), de utazó tempónak a 60-70km/h-t írnám, ami egy vizes 49ccm-es robogónál szerintem nagyon jó érték. A hűtővíz is cserélve lett (deszt. víz és fagyálló), hogy téli tárolásnál se legyen semmilyen hibalehetőség, nem melegszik, 40C-ban is langyosnak érezni, üzemi hőmérsékleten. Tehát most elégedett vagyok PureJet ide vagy oda, (kopp-kopp) eddig még a befecskendező rendszerhez nem lett nyúlva, szépen jár, nem torpan meg, és elsőre hosszú állás után is beindul.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Tarisznyarak #61308 üzenetére
Könnyű/kopott görgők vannak benne, ettől indul magas fordulaton. Kissé nehezebbeket próbálj bele. Amúgy szép motor (bár a Jetforce C-tech pláne nem a szívem csücske - Morini), nekem nagyon tettszik. Szabad tudni mennyi volt, és pár képet is dobhatnál fel róla!
#61307 30z.Samu: Az Aprilia kissé bonyolult rendszert használ hozzá (pl.: SR Factory), de maga a PureJet (Piaggio blokkos befecskendezős) gépek nagyon megbízhatóak, és 2,5 literből ki lehet hozni 100km-enként.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
-
Tothgera30
Ármester
válasz enginev3.0 #61514 üzenetére
Pigi blokkosba szerintem Multivar. Bár gyárilag hozzá adott görgőkkel nagyon fog pörögni, enyém is 9k-ig simán leforog, és olyan 7-8k között dolgozik (5k körül megindul, és minimum 6-7k körül lehet vele közlekedni), bár ott "szépen tol".
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
#61800 runner 125: De ez valami gyönyörű... Bár igaz a régebbi S50 jobban bejött.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Zoli bácsi #61848 üzenetére
Ennyiből megkíméltebb "postás" Liberty-t is kapsz, elől-hátul csomagtartókkal, arra lehet aggatni mindent, ami a horgászáshoz kell.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Hosszas kihagyás után, úgy döntöttem nyáron eladom az NRG Power PJ-met. Mivel valami igás motorra szükségem lesz, amit annyira nem kell féltenem, csomagokat is tudok vele vinni, ezért márkánál maradva a Liberty 50 Delivery postás (sárga) verzióját néztem ki, a pakolhatóság miatt. Esetleg tapasztalata van valakinek vele?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Ütős ez a kis Postás Piaggio Liberty...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Chereiose #62817 üzenetére
Fontos hogy a váza ne rohadjon, csapágyak épek legyenek, szilentek rendben, akkor nincs gond. Amúgy nem sok mindent bebefolyásol. Jelen helyzetben 10 évesnél öregebbet nem vennék, az enyém következő hónapban tölti azt a bizonyos, kerek születésnapját.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
A hivatalos motorkerékpár izzó (35/35W) BA20D foglalatszámmal rendelkezik?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-
Tothgera30
Ármester
Szép ez a kis 2012-es Yamaha Aerox YQ50...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz sityupityu #62978 üzenetére
#62978 sityupityu, #62979 dzso22: Nekem főleg a matt, egyszerű fényezése tettszett meg. Amúgy egy kipufogó, variátor esetleg beleférne. Több nem kell.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Norbika88 #63000 üzenetére
Most már értem. Érdekes gyújtás ráadása után simán mehetne a led, világítás kapcsolóval lenne tompított, távolsági, foncsor különbség kialakítással. Ugye olasz fronton (SR, NRG, Runner) a különböző kialakítású foncsorral oldották meg a 35W-s izzók funkcióit.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-
Tothgera30
Ármester
Utolsó évjáratú YQ 50-es (Yamaha Aerox) robogóknál mik a tipusbetegségek? Évjáratot pontosan hol tudom megállapítani?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Sziasztok.
Több évnyi robogózás után elköszönnék, eladtam a kis Piaggio NRG Power PJ-met. Nagyon fog hiányozni, azért közösen eltöltöttünk egy fél évtizedet, de utóbbi időben nem nagyon használtam. Biztos fogok még erre járni, kérdezni vagy segíteni pár dologban, de mostanság sajnos erre is kevesebb idő jut.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Chereiose #63054 üzenetére
Ennyiért nem is fogsz normális állapotú 10 éves Liberty-t kapni, tekintve hogy az általad nézett biztos hogy tekert példány volt. Árban tedd be 220-250k környékére a keresőt (úgy is ráköltesz annyit egy elhanyagoltra), és ott nézegess, mert ahogy lesem ez a kínálat legalja. Postás Liberty-t is megnézem a helyedben.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Chereiose #63060 üzenetére
Egy próbát megér, Pigi blokk nagyon jól bírja a nyüstölést. Én minap mentem egy 4T S50-es Vespával, ami jelenleg 5430km-t mutatott, meglepődtem hogy igen erős kis dög, és 50-ig húzott is rendesen, talán 60km/h körül van végsebességre. Ha errefelé lenne hozzáértő szerelő, akkor bevállalnám.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz benceman00 #63063 üzenetére
Mondjuk itt annyi ezermester van, akik elvileg értenek hozzá hogy egy S51-es blokknál megáll a tudomány. Így nagy fejlesztést nem akarok. Purejet is nagyon jó gép volt, de azt is szervizbe hordtam, és ott is mondtak hülyeséget, ami hozzá nem értésre vall.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!