Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Nine Sols teszt
gp A horrorjátékairól elhíresült Red Candle Games műfajt váltott, és ezúttal egy Sekirót idéző akciójátékkal tért vissza.
-
Rekordokat döntöget a Gigabyte új SSD-jének terhelhetősége
ph Az új AI TOP 100E szériás tároló 2 TB-os modellje például 219 000 TBW értékkel rendelkezik.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
-
Tothgera30
Ármester
Lemostam a gépest, ki is lett takarítva a légszűrő és futottam vele pár km-t. Holnap tankolok is bele egy picikét.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz
horvathkrisz #33353 üzenetére
Szerintem is hűtővíz lehet az. Nem a henger-hengerfej közötti tömítésnél vizes? Bár jobb eset ha valamelyik cső meglazult, én arra tippelek első körben.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz
horvathkrisz #33361 üzenetére
Azért ezt nézd meg még egyszer, húzd végig az újaid a tömítésen (az illesztésnél) és ha nedves akkor tényleg beavatkozásra van szükség. Ekkor szét kell húzni a hengert és a hengerfejet, azután tömítéseket kell cserélni és pasztával összetenni újra. Ezt inkább komolyabb motorszerelőre bízd.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
-
Tothgera30
Ármester
16995km...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz
AndrewTdi #33897 üzenetére
Még az 50-es 2T robogóm is vizes/injektoros, akkor szerinted 500-as 4T-ből karbisat vennék
? GP nekem túl nagy, külseje sem szép, két személlyel (183/70-160/57) elég lenne a T-max kategória, úgy is városban futkosna legtöbbet
.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
-
Tothgera30
Ármester
válasz
DigitXT #34211 üzenetére
Azaz, legalábbis én azt olvasom, borzasztó futásteljesítmény
. Kutyuról a megfelelő helyen lehet olvasni, nem akarom szétoffolni a topicot mint sokan mások.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz
B-L-A-C-K #34227 üzenetére
B-s kategóriás jogsival már akkor lehet vezetni 125cc-ig? B125-el.
2 személlyel is lehet? Igen.
Illetve láttam olyan 200-as runner hirdetéseket hogy 125-ösnek van vizsgáztatva, ezt hogy tudják levizsgáztatni úgy? 125ccm-es motor 200ccm-es hengerrel, de gyakori még a 172-es Malossi kit is.
Illetve mennyi a lebukás esélye hogy észreveszik? Alvázszám/motorszám megegyezik, ha a hengerbe nincs beleütve vagy eltüntetik akkor egyenlő a nullával.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
-
-
-
Tothgera30
Ármester
Elkapott az eső:
#35484 Papa18: Nem tudom mit mondhatnék, de ezeknél a PureJet gépeknél a levegőszűrő és a tiszta olaj-benzin a lelke mindennek. Ahogy olvasom a hsz.-eid, az tűnik le hogy ezek az alap takarítások-tisztítások elmaradtak. Én a helyedben keresnék egy rendes szerelőt és áttakaríttatnám vele a rendszert. A szűrőket pedig cserélném. Benzinszűrőt is! Továbbá a ZX-hez átírják az injektorképet, tehát máshogy fog duruzsolni a gép, erre találták ki a sport programot. Ne hallgass a hozzá nem értőkre, alapjában véve egy jó motor, csak szerintem és a szerelőd szerint is tele van trutyival, mert nem volt idejében rendbe téve.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz
Papa18 #35536 üzenetére
Erről beszéltem. Nem kell azokra hallgatni akik nem értenek hozzá és mindenáron el akarják veled adatni, mert egy hozzáértő megveszi, és pár ezer forintos szerviz költséggel van egy király motorja. Mondjuk szerintem gyárilag is megy 85km/h-t, legalábbis az enyém megfutja, és full gyári.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Piaggio-nál olajszivattyú meghajtó szíjat mikor érdemes cserélni, ergo hány km után? El tud ez szakadni egy gyári 50ccm-es motornál?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz
runner 125 #35708 üzenetére
Ezért filózom, mert az enyémben 17k van, és még gyári minden, a hajtásban már zörög a görgő és kopott a szíj, tehát az már tuti cserés, akkor nem akarom kihagyni az olajpumpa meghajtószíját sem. Mondjuk amúgy is kap egy kis olajat a benzinhez, tehát nem állna meg, ha szakad (max. felszaladna a vízhőfok és ez jelezné a zűrt), de azért biztos ami biztos.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz
Doki16 #35789 üzenetére
Elvileg 3,5 literből meg kellene állnia, persze ha karbis (úgy emlékszem a tiéd az). Én elvinném a motorszerelőhöz, aki belőné a karbit, akkor talán egy fél liter nyerhető vele. Amúgy pedig ne gyorsul teljes gázon, olyan 7000rpm körül már egész jól húz.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz
runner 125 #35794 üzenetére
Tudod hogy több párolog el, mint amennyit fogyaszt
.
Nem, konkrétan az utóbbi hónapban 130-140km körüli távot toltam bele (17200km környékén járunk), ergo most még aktívan is használom. Csak már egy szíj+görgő csere ráférne, mert még gyári van benne.
#35796 dJ Peer: Én jóval kevesebb szabadidővel gazdálkodom.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz
Doki16 #35800 üzenetére
Az NRG és SR kipuja között nincs csak különbség, talán a vizes NRG-é jobban ki van tömve (pl.: az enyémben még katalizátor is van). Ha cseréled akkor valami nyitottat vegyél inkább. De elsősorban szerelővel lövetném be a karbit, valószínű hogy több levegőt csavar majd az adott mennyiségű benzinhez, így tökéletesebb lesz az égés.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz
bajnokpityu #35863 üzenetére
Elegendő, de használtan van jobb vétel is.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz
bajnokpityu #35865 üzenetére
Akkor én ezt venném.
Persze, ha cégként vagy, akkor igen, sokat elmenne. Viszont Pigihez bontóból is van alkatrész, és minőségibb is mint a Keeway, árban meg nem nagy dilemma, ha hosszú távra tervez vele a tulaj. A gariba annyira nem bíznék semmilyen motornál sem, de ez már személyes véleményem.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz
bajnokpityu #35868 üzenetére
Agility 125 jó, vagyis azt már inkább venném.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz
bajnokpityu #35903 üzenetére
Nem engednek egy picit? Eleve nincs most új motort vásárló (sőt, használtat se nagyon viszik), akkor igazán bele lehet alkudni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
SR Street gyári tükrein a karcokat hogy lehet eltávolítani? Esetleg csiszolják és telibe fújják? Fényező foglalkozik ilyennel?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz
runner 125 #36149 üzenetére
3500Ft darabja a vaterán. Elég karistosak. Az enyém is megsérült picit, vagyis a jobb oldal, mert a tesóm tolta be a tárolóba és meghúzta az oldalát. Elég morci vagyok most emiatt.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz
runner 125 #36151 üzenetére
Azt hiszem használt. Tudom, az utángyártott alkatrészek minőségéről még boldog Simson tulajdonos koromban tapasztalódtam. Volt hogy 1-2 hónapot bírt egy-egy alkatrész, és ez főleg elektronikai volt, akkor bele se merek gondolni egy-egy idom vagy komolyabb alkatrész minőségére.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz
AndrewTdi #36163 üzenetére
Átküldtem a srácnak, majd ír. Árban írsz egy pontos összeget, amiért ideadnád?
#36176 Bitpalace: Olyan hamar nem adja az meg magát. Ha mégis akkor bontóból használt és külföldről új darab még mindig vehető elég jó áron. De mikor a befecskendező rendszer megadja magát, ott már igencsak sokat futott a motor, és egy nagy generál kell neki.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz
Bitpalace #36180 üzenetére
Inkább ott kezdeném hogy nagyon sok szervizre egy faéket nem bíznék. A másik része meg irtó drágán dolgozik, külön öröm ha még figyelmetlenek is. A maradék szervizes, aki nem kókányol, az vagy típusspecifikus, esetleg normálisan fel van szerelve. Utóbbinál nincs nagy gond, injektorfejet, benzinpumpát, légtömegmérőt 5 perc alatt javítják, vagy beállítják. Negatív esetben szerencsétlen user kifog egy helyet, ahol nem értenek hozzá, de úgy tesznek mint ha minden patentül menne, és ekkor jön a leégés, mert kicseréltetnek mindent a motoron, közben lehet csak utánaállítás kérdése. Persze ekkor a "mester" és a tulaj is együtt szidja a gépet, közben meg a tudatlanság nagyon érdekes dolgokat produkál.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
- Befutottak az első Xperia 1 VII pletykák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Yettel topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Apple notebookok
- MIUI / HyperOS topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen routert?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!