Hirdetés
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Akciófigyelő: Ingyenes GOG-on a Shadows: Awakening (PC)
gp Ha valakinek kimaradt volna eddig a játék, az most pótolhatja a nemrég indult ajánlatnak köszönhetően.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz
h1n1_900 #16592 üzenetére
Ezzel én is így vagyok, sajnos a legtöbb ilyen-olyan kókány lelakott állapotú, vagy mert nem törődnek vele, vagy azért mert nem vitték normális szervizbe. Végül is az enyémmel volt anno egy kis gond mikor megvettem, de csak azért mert nem cseréltek ki benne pár dolgot amit már régen ki kellett volna, de hát ott állt a garázsban, forgalomból kivonva (Svájc, tulajdonosának meg nagy motor dukált, így mikor elhozattam akkor először jól is ment mint a rakéta, azután kreccs, megadta magát. Éppen tudtam hogy nagy gond nem lehet vele, mert látszott hogy vigyáztak rá és törődtek vele, életében egyszer csúsztak bele, ez látszik az oldalán, viszont szerviz matrica rajta van (tehát nem egy olasz utcán élt életet jellegű robogó volt), mindig minőségi olajat kapott és 98-as benyát (nálunk inkább becsusszan a 95-ös, mert drága). Elvittem egy megbízható szervizbe, ahová a kocsit hordom, és a tulaj robogó szervizzel kezdte anno, ott volt jó sokáig, mert nem volt idejük rá (sok autó és motor állt ez előtt is, talán közvetlen előtte egy Malaguti Madinsont szedtek apró darabkákra), végül kicseréltek ezt azt, jól le is húztak anyagilag (pl.: csak egy hűtővíz csere 2500 Ft, összeszerelés-szétszerelés (idom) 20000 Ft) de most olyan mint egy Doxa. Adtak rá garanciát, vettünk bele hiper szuper olajat és azóta csak megy és megy. A szerelő srácnak egy SR Factory-ja volt, ő több mint 45 ezer km-t tolt bele, annyit bökött hogy "csak jó olaj kell bele és a levegőszűrő ne legyen redvás, aztán kimegy a világból". Eladó ha megfizetik, mert hívnak páran, de vannak érdekes ajánlatok, pl.: múltkor "egy rendszám nélküli nagyrobogó (X-max) csere (de papírok megvannak)", azután "asszonynak venném, de csak 200-ért", meg persze "havernak ilyen van, nagyon megy nekem is kell, 220-ért elvinném" ajánlatok vannak bőven és már kicsit elegem van belőlük. Tehát fogalmazzunk úgy hogy nem mindenáron eladó, de ha megfizetik (240k), akkor vigyék.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz
h1n1_900 #16596 üzenetére
Az jó, 2006-os, ahogy írtam. A többi privibe.
#16597 h1n1_900: Olyan 9500-10000 körül pörög ki, de én fater max. 7000 körül forgatja, tehát nem igazán van szétpörgetve, még a fojtás is benne van a kipufogóban, Mivel ugyan az mint a Runner, ezért ez egyértelmű, és tényleg csak az idomokban különbözik.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz
h1n1_900 #16599 üzenetére
Katalizátoros kipufogó, nem sok értelme van kivenni, kivenni kell rá nyitott kiput és azzal jobb lesz. Nem tudom, fater ment vele hosszabb távokat (munkába), neki 50km/h bőven elég, afölött már szinte szédül, szóval ilyen végsebességes, gyorsulgatós témában nem tudok semmit sem mondani.
#16602 h1n1_900: Egy teljesen gyári is ki tud lőni, főleg így hogy csak a 2.0-ás turbodiesel az ellenfele.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz
barack1997 #16606 üzenetére
Kolléga/ák csak hülyültek, nem gondolták komolyan. Nem kell rögtön az óvónéninek beköpni mindenkit azért mert jól érezték magukat és nevettek egyet azon amit ők is elkövettek csak másképp. Szóval mindenki volt fiatal, én is füstöltem gumit olyan idősen mint te, csak egy 210-es Jawa Babcsival (nehéz móka), tehát ezen mindenki átmegy. Az meg hogy van barátnőd az meg még ilyen fiatalon kicsit durva, nevezzük úgy hogy kislány és még elég fiatal vagy ahhoz hogy tudd hogy épp hová is fejlődsz a következő 5-10 éveben, tehát ha 30 leszel, majd elmondhatod hogy nem vagy meleg, a kolléga pedig csak annyit mondott hogy meleg beütésed van a vibráló hangfalaktól, ami egy részről érthető szerintem, ugye a prosztata vizsgálat is ánuszon keresztül megy. Erről ennyit.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz
runner 125 #16673 üzenetére
Ezzel én is így vagyok már régóta, a mostaniak közül az 50S nagyon bejön, viszont a régiek mindennapi használatra gyengék és lassúak.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz
h1n1_900 #16677 üzenetére
Én még alig láttam belőlük közutakon, ha mégis akkor szakadt volt a legtöbb.
#16678 kkrisi:
NSR: 2T, sok erő, nagyon megy, sokat eszik, régi, valószínű hogy elég sokat ment már.
CBR: 4T, lomha, beéri 3-3,5 literrel is, új, általában megkíméltek.
Én utóbbit venném,, főleg az újabb befecsis verziót, az nagyon kevéssel beéri. Továbbá, remélem van jogosítványa a haverodnak, és műszakis motort vesz, nehogy 50-es ként vegye, mert ezekre ráálltak már a rendőrök régen.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz
kkrisi #16682 üzenetére
Akkor neked/nektek kell eldönteni, ha az NSR jó állapotú és tényleg patent akkor érdemes elhozni, viszont ez fog fogyasztani és nem lesz olyan strapabíró, bár ha olyan patent akkor én garázsba betolva nézegetném legszívesebben. Bár mint írtam én mindennapi használtra egy kiscibbert ajánlok, és szerintem több segítséget senki sem tud adni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz
Topiccsendőr #16707 üzenetére
Melyik/melyek az/azok a Top 3?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz
runner 125 #16716 üzenetére
40 ezresért normális épkézláb Simsont nem kap, ha szerencséje van, talán 70-80 ezres körül megússza és vesz egy olyat ami szépen rendben van.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz
Topiccsendőr #16720 üzenetére
Ezek szépek, bár mindennapi használtra talán kicsit erős mindkettő, illetve annyira feltűnőek hogy a drága alkatrészeket lelopkodnák míg megállok a Posta előtt 5 percre.
Viszont ha már itt tartunk, akkor engem most a T-max 50-as mozgatna meg lelkileg egy kis Multivarral és egy nyitott Akro dobbal hogy városban is halljanak.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz
Topiccsendőr #16724 üzenetére
Persze a Factory is nagyon szép, bár nekem talán már túlzás hogy a deklin is műanyag van, illetve hogy túl van bonyolítva egy picit az elektronikája. Az új Runner szintén nagyon bejövős. Dragster volt ismerősnek, mentem egyszer olyannal, de szerintem ott valami gebasz volt, mert nehezen fordult a kormánya, Speedfight tetszik, de sajnos akit ismerek hogy ért hozzá (szerelő), nála se húzta sokáig.
#16726 runner 125: A Nexus is bejön, viszont ha jól tudom volt egy bizonyos típushibája, mégpedig hogy könnyen főtengelyes lesz, bár erről csak egy helyen olvastam. A T-max pedig mindig az első lesz, a Nexus második.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz
runner 125 #16729 üzenetére
Régebben olvastam egy fórumon hogy elég könnyen főtengelyesre lehet vágni a gépet. Bár ez tényleg csak vélemény volt, lehet csak az illető nem adott neki rendes olajat vagy hidegen nyelezte. Attól persze nekem semmi bajom nem lenne vele, de a T-max, a tetszik igazán, nekem az az alfa és az omega a nagy robogók között.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz
TayRol #16735 üzenetére
Bocsi, lejárt az időlimit...
Nekem ezek a váltós gyorsulgatós utcai pályagépecskék (sportmotorok) nem igazán valók, a csuklóm és a gerincem kinyírná. A sport-túrák tetszenek, de az megint az a kategória amit nem használnék ki, tehát túra vagy robogó. A túra kiesik mert nincs időm és pénzem óriási túrákat menni a világ körül és ahhoz tuti egy BMW GS-t vennék, de nincs, szóval egy nagy robogó lesz. A T-max nekem kényelemes, menet közben nem fázik a térdem, fűti a kezem, bár óriási plexi nem kell, elég egy sportosított verziójú, Versenydob csak azért kell hogy észrevegyenek, sorok között már nem cikázok, egyszer elcsaptak, azóta köszönöm, inkább vigyázok magamra. Mindenképpen használtan venném, lehetőleg gyári állapotban, most épp egy 08-as T-max-al szemezgetek, elvileg csak 2011 km-t futott. Az NRG-m is 06-os és abban van 15k, szóval érdekes.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz
Brogyi #16801 üzenetére
Persze, most már úgy is ki lesz szedve, talán tegnap este motoroztam utoljára az éven. Amúgy azt vette észre hogy az NRG fényszórója tompított állásban is nagyon jól bevilágítja az utat, tényleg nagyon szépen hord és mindent észre lehet venni. Ami még érdekes hogy olyan szépen lehet íveket motorozni hogy csak néztem, de ha elkapok egy gödröt akkor az fáj az első teleszkópnak köszönhetően, persze ilyen hidegben alig csillapít. Ilyen hidegben kissé kerregőssé vált a hangja 5-6 ezer körül, rendes bemelegedés után ez a kerregős sáv eltűnt vagy legalábbis minimálisra redukálódott, legalábbis olyan mint alu hengeres versenygép hangja gurulás közben, magas fordulaton nem próbáltam, 7 ezer fölé most nem is pörgettem mert hát 4 csíktól feljebb nem ment benne a víz hőmérséklete, ha megszakadtam akkor sem. Szóval ideje letenni, úgy érzem, már én is fáztam a motoron, tehát várjuk a tavaszt.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz
h1n1_900 #16838 üzenetére
Ha a tulaj nem engedi akkor nem
. Szóval ez az elmélet már itt akadályokba ütközik
. Én sem engedném hogy odajöjjön egy hülye gyerek és szétszedje a motorom
.
ui.: Azon is maximum annyit néznél hogy mennyire kopott a szíj, de azt minden jól kereskedő cseréli, a másik pedig hogy többet láss, ahhoz beljebb kell nézni és ott már megint jön a szétszerelés gyanúja, amit senki sem fog engedni.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz
Topiccsendőr #16865 üzenetére
Ez igaz, de egy segédmotornál még mindig nehéz kiszűrni, főleg hogy a legtöbbet pusztán egy adás-vételivel dobálják tulajdonosaik után. Így elég nehéz beazonosítani őket, főleg hogy a megkímélt darabokat és szaré-hugyér vinnék el, amihez azért papír is van és igazolható a származása.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz
runner 125 #16867 üzenetére
Az NRG már el van rakva, pedig én is akartam egyet, de úgy érzem egy robogóról felesleges, van róluk millió a neten, amit tizenéves hülye gyerekek csinálnak miközben kínozzák szegény motorokat.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz
runner 125 #16871 üzenetére
Tudom csak ma néztem a tubon egy Purejetes vidit ahol hidegen tépi neki a gyerek mint állat, hát kicsit rosszul esett. Azóta annyira nem vonzanak a robis vidik, a tiéd megnézem, tényleg jó, bár hideg volt még nagyon, illetve be se melegszik rendesen hogy lehessen vele menni egy laza kört.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz
PLaci58 #16895 üzenetére
Keresztanyám egyszer vadi új Honda Dio-val egy kerekezett, még talán 99-00 táján, nem nehéz, az volt az első és utolsó motorozása, egyszerűen indulásnál tökig csavarta a gázt, azután egy kerékbe emelkedett a megbokrosodott gép és kitörte vele a vaskerítést. Amúgy meg egy könnyű kis 50-es aluhengeres szinte bármikor emelni az elejét, még a gyári NRG is olyan helyzetben elkezdi nagyon tolni az orrát, pedig ez ~100kg.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz
h1n1_900 #16954 üzenetére
Inkább add nekem, NRG mellé jó lesz.
ui.: Karbis 50-es Runner (17,5mm-es Dell'Orto) hogyan eszegeti a benzint és az olajat? Mert PJ-n tudom hogy 18mm-es torok van, de ez ugye beéri kevéssel is. Tavasszal lehet ki lesz hozva egy bemutatómotor, és csak karbis van, nem tudom érdemes-e belevágni, mert hát nem olcsó móka ez.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz
vicces #16962 üzenetére
Tehát ez úgy értsem hogy 3 liter melegen, 3,5 liter hidegen vagy tartósan tempózva
? Mert én teszteknél laza 4 litert olvastam, az már nagyon sok lenne (bár amennyit az NRG-re kéne fizetni, azt nem keresi vissza 10 év alatt sem, sőt, tuti megbánom...), akkor inkább várok valami patent használt Runner PJ-re, mert nagyon tetszik ez az új Runner, azt gondoltam hogy fellángolás, múló szerelem, de nem, az kell nekem és kész
. Még jó hogy nálunk egy évben maximum 1000-1100km megy a motorkába
.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Piaggio Typhoon, Gilera Stalker, Vespa ET2, Yamaha Neos, Aprilia SR (Minarelli-t lehet ennyiből kihozni), Malaguti F12 (vizes vagy levegős) ebben az árkategóriában vállalható, pontosabban olyan állapotút lehet szerezni belőlük melyek egész szépen meg voltak kímélve, motorikusan nincsenek elhanyagolva és megölve.
#16968 vicces: Persze, én sem azért cserélném mert szükséges, csak nagyon tetszik, de ugye szinte ugyan az mint az NRG, legalábbis műszakilag tényleg ugyan az. Hát majd meglátjuk tavaszig mi fog kisülni belőle. Fater azt mondta hogy ő várna 2-3 évet és egy vadi új Stalker-t kihoz, mert új motorja csak a Simson-os korszakban volt és az új az bizony új.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Megnézettem a fagyállót motorban, a kúton azt mondták hogy engedjem le, mert nagyon halvány a -30 jelzés, a szervizben pedig újra megnézettem, ott viszont jó volt. Viszont legtöbb fagyálló csak -19 fokig van hitelesítve. Szerintem színültig töltöm a kiegyenlítőt tartályt, kicsit megjáratom, hagy menjen a blokkba is, és megy vissza a lakásba. Esetleg valami ötlet ezzel kapcsolatban, illetve hány percet ketyegjen alapjáraton hogy jól elkeverje a tömény fagyállót? Nem szeretném hogy valami cső vagy netán a blokk bejegesedjen, mert a jégkása tuti nem tenne jót neki, bár tavaly mértük hogy a szobában, ahol a motor van nem megy -5 alá a hőmérséklet, a legkeményebb hidegben sem, persze fater szerint 0 fok alá tuti nem fog menni, na ezért nem bízom rá a "fagyállósítást".
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz
Brogyi #17000 üzenetére
Azt teszem, ezért gondolom hogy ha alapjáraton hagyom ketyegni akkor kb. 5 perc alatt átmelegszik, mivel nem kap friss kraftot. Nem igazán akarok már motorozni ilyen hidegben, főleg hogy rendesen át se melegszik, nem is érzem hogy izzadna mint nyáron, mikor szinte forró levegőt tolt ki a hűtőn keresztül, na az lábszőrégető érzés volt, most pedig épp hogy csak langyos lesz (ilyen hidegben nem is csoda), azt meg lehetséges hogy állva is elérem. Ha megyek vele akkor is csak 3-4 csíkot tudok kifacsarni a vízhőmérsékletből, persze ekkor már megtettem vagy 3-4 km-t, leállítom és megnézem a csövet, meleg, akkor jó. Ha alapjáraton ketyegtetem (talán egy-két pici gázfröccs), vagy 5 percet akkor langyos, megfelelő, de itt is csak 1-2 csíkot érek el (utóbbit inkább nyári +40C-ban, gondolom ez most nem jönne össze, kivéve ha leviszem szaunázni). Itt nincs hűtő venti, termosztát nem tudom hogy dolgozna errefelé, itt egy hőleadó van a motor elejében, oszt' jónapot. Ezért érdekelne pár embernek a véleménye erről a témáról, főleg olyanoké akik csináltak már ilyet a tél beállta előtt.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz
Topiccsendőr #17008 üzenetére
Azért jobb elővigyázatosan közlekedni, mert mégis csak magának kíméli meg az ember
. Vagy jól jár vele aki megveszi
. Sőt itt hidegen annyi benzin tol hogy nagyon tépne, mikor már bemelegszik, akkor jó, tehát érezni azt hogy mikor lehet már húzni, ezért szoktam megvárni mikor már a 4. csíkot is elhagyja, mert akkor már biztos jó
. Amúgy kicsit féltem is mert a szervizben azt mondták hogy az ilyen Piaggio blokkosokat 100k körül újítják fel (majd 30 ezer km után
), ami kicsit sok, bár érthető ha minden aslaktrészárat és munkadíjat beleszámolunk
.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz
runner 125 #17035 üzenetére
Egyetértek veled, akinek megvan nagymotorra a jogosítványa, van egy kis motoros rutinja, és persze pénze a műszakiztatásra, illetve feltételezem hogy épeszű ember, az beláthatná hogy nem érdemes nagy köbcentisekkel játszani 50-esként, termeszesen ha az előbb leírt pár feltétel nem teljesül, akkor sem érdemes ilyenekkel játszani. Manapság sokan ránéznek a deklire és megmondják hogy kb. hány ccm-es a motor, ha úgy nem akkor kipufogó méretet és hangot hallgatnak, 4T-nél már nagyon egyszerű, 2T-nél pedig erősebb hang halható, ami ugye felételezheti hogy jóval nagyobb az smk.-nál (pl. 125-180ccm) vagy 70-es hengert húztak az 50-esre. Itt utóbbi járható, ha a henger falán 49cc beütés van, amúgy nem. Ezzel el is árultam magam, egyszerűen emberünk ránéz a hengerre és meg van a megoldás. Tovább buktató tényezőt az alvázszám, motorszám és még ha az adott motort nem gyártották 50ccm-es kivitelben. De általában vannak apró jelek amiből észre lehet venni ezeket a dolgokat, é rendőr ismerősöm szokta is mondani. Bár érdekes módon én legális 50-es gyári motorral 70-80km/h körül előztem be fehér-kék Ford Mondeo-t és nem állítottak meg, pedig már számítoltam a büntetésre. Viszont fater munkatársa 125/50-es Kymco Movie-vel már nem tudom hány csekket kapott, szegényt mindig megfogják, pedig 50km/h fölött nem igazán megy, ezért most cserélné is a motort egy kis Jog/Dio jellegűre. Tehát az nem igaz hogy ha normálisan közlekedik egy rendszám/műszaki nélküli nagy géppel akkor nem fogják meg. Egy közúti ellenőrzésen bármikor kifoghatják, egy motoros rendőr meg kapásból lelövi bárhol, bármikor. Ennyit erről.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz
runner 125 #17039 üzenetére
Azt hiszem az enyémen sincs. Piaggio embléma szintén, meg valami kód, azt még nem néztem tüzetesebben. Viszont egy befecskendezős, gyári kipufogós motorra fogja rá az a hülye hogy nagyobb henger van rajta. Motorszám az ülés alatt és blokk végén, nézzen utána! Bár még mindig nehéz lebukni egy 70/50ccm-el ami azért nincs agyoncicázva és nem ordít a pufón át a kis dugó hogy "neeee, 12 ezer fölött mááár neeeee pörgeeeesss".
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz
runner 125 #17045 üzenetére
...viszont abba sem 11 ezer van, hanem legalább kétszer annyi, sőt...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz
runner 125 #17047 üzenetére
Én régen elfelejtettem. Egy motorra ránézve sokszor megmondható hogy kb. hogy használták és mennyit ment. Szebb Runnereket tényleg 200 fölött látni, múltkor is volt egy 220 ezresért, nah az szép volt.
"...Ráadásul karbis..." - Ezt hogy kel érteni?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz
runner 125 #17049 üzenetére
Ráadásul
? Azért vannak szép PJ-k is, a múltkor egy Runner (új style) 299-ért volt, nah az lenne az igazi
.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
-
Tothgera30
Ármester
válasz
runner 125 #17156 üzenetére
Nem lessz ez rossz dolog, de remélem hogy azért akik "levizsgáznak" nem nyírják ki magukat az első 5 percben.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz
r-chee #17251 üzenetére
Nem lenne jó neki, a kipufogó sok hűt elvezet, akkor viszont szinte izzana a henger a nagyobb hajtások után, neked meg ugye nincs semmi hőmérséklet visszajelző így nehéz megállapítani, a gyári fúvókához meg el kell szegényíteni a keveréket. Amúgy hogy megy a gép?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz
Topiccsendőr #17256 üzenetére
Anno olvastam egy német tesztben, ahol ilyen-olyan versenypufókkal hidegebb volt a a vízhő egy pályagépben, ott írták hogy több hőt vezet el mint a gyári kipuff, ezért is nagyobb nagy részük.
#17253 r-chee: Én a hang miatt nem aggódnék, az nem gond ha van, legalább nem kanyarodnak eléd, mikor 70-el mész és 100m-rel eléd kanyarodik a hülyéje, hiába lát, tompított felkapcsolva, szinte a szemedbe néz, de akkor is. Ha nagyobb a hangja akkor talán elrettenti őket hogy eléd kanyarodjanak, gondolják hogy "biztos gyorsan jön". A fogyasztás már aggasztana, de ugye vállaltad a 70-es hengert, nagyobb karbival, ez ezzel jár. Ehhh, már hiányzik az NRG-m, tavasszal előbaktat majd, kap még új hűtőfolyadékot (mert most fagyállóval van dúsítva), akksit föltöltöm, gumikat és fékeket átnézem, és mehet...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz
runner 125 #17297 üzenetére
...ha kellőképpen óvatosan jársz 2,5 nél nem fog többet enni... - Simán lesz az 3-3,5 liter is, sőt biztosan lesz annyi ha a forgalom ritmusát fel akarja venni. Kellőképpen óvatosan meg Kymco Agility 50-essel lehet járkálni, úgy hogy 40km/h-nál az user blokkolja csuklója mozgását, és ehhez 2/3-nál nagyobb gázt nem ad, fékezéshez pedig egyszerűen visszatekeri a gázkart alapállásba és olyan módon próbálja megállítani felbőszült kis gépét, talán cipőtalppal rásegít, legvégső esetben pedig újacskájával megérinti a fékkart.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Banggood
- TCL LCD és LED TV-k
- Autóhifi
- Mozilla Firefox
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen hangkártyát vegyek?
- Autós topik
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter