Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • Naigen

    aktív tag

    válasz EstiloL2 #26909 üzenetére

    3 gondolat:
    1;
    Én azt nem értem, hogy miért van lehúzva a komplett Inspiron széria az n5110 miatt. Bár, mint látom ez sem egyértelmű, csak ipon tesztben, és az erre alapozott véleményekben (azért nem ajánlott, mert az ipon ezt írta, és társai). Az n5110 és a 7110 hűtése marhára nem egyforma, előbbinél közös csövön van a vga és a cpu, utóbbinál nem. Józan paraszti ésszel, ha belegondolok, az egy csövön lévők óhatatlanul melegítik egymást, míg a 2 csövesnél ez nem feltétlenül van így. Plusz ugye, ha nem egyforma a két hűtő miért gondolják sokan azt, hogy biztosan ugyanúgy teljesítenek.

    2; Az előszeretettel ajánlott y570-ről a lenovo saját shopjában sem egyértelműen pozitívak a visszajelzések, de a notebookcheck-en is linkelnek néhány 70%-os tesztet erről a gépről, igaz egy 90%-t is. És akkor nem beszéltünk még a Lenovo Ideapad szervizről.

    3; Az itt olvasottak és külföldi fórumokon leírtak nem győztek meg se pro se kontra a Dell kérdésben, de, ha ennyire best buy a Lenovo, gondoltam utánajárok. Igaz nem y570, hanem egy 17" G770 tulajt kérdeztem mi a véleménye. Nos, nem volt pozitív. Nekem leginkább a szerviz hozzáállása nem tetszett, egy alaplaphibás laptopra először azt mondják nincs hozzá alkatrész, majd idővel mégis közlik, hogy cserélve. A tulaj megy a gépért és ott szembesül a ténnyel, hogy ugyanaz az alaplap, ugyanazok a hibák egy állítólag főalkatrész cserén átesett gépen.
    Saját tapasztalat röviden:
    A minap hívtam őket, mert a "Lenovo EE Boot Optimizer"-ről ellentmondásos leírások voltak a neten, itt a ph-n is beszélnek zöldeket nem egyszer az emberek.
    Hívom őket, felveszik, megkérdem. Válasz:
    - Hát..
    - őőőő
    - hát, őőő sok új gép jött ki, mi egy márkafüggetlen szerviz vagyunk, meg kell nézni a gyártó oldalát.

    Nos, ha a NBD dell gari 3 évre vs. "Profi" szerviz néven futó tán nem annyira profi alapján kellene döntenem, könnyű helyzetben lennék, mert azért más, ha előtted javítják/cserélik, és megint más, ha azt mondják cserélték és hozzá se nyúltak. De sajna nem ennyire egyszerű dönteni :D

    Szavaz a hejesirok pártyára.

  • GaborGh

    őstag

    válasz EstiloL2 #26909 üzenetére

    Éppen ez lett volna a következő kérdésem, hogy mikor és hányszor volt szervizben, mit javítottak rajta és ez mennyibe került?

    Napi átlag hány órában, milyen programokkal használod, mennyire gyakran hordozod, mennyire melegszik, fagyás, driver problémák, bluetooth, wifi hogy működik, ismerősi körben van e valakinek, voltak hasonló hibái?

    Mennyire hangos terhelés alatt, kell e alá hűtőpad alá folyamatosan?

    Fontos kérdés még mennyire egyszerű bővíteni (RAM, SSD), tisztítani, ezt elvégezheted e otthon vagy csak szervizben?

    Anyaghasználata: ne recsegjen ropogjon és máljon szét ha egykézzel a sarkát megfogom, bill ne hullámozzon mint a tenger, kijelző nagy betekintési szögek, élénk színek??

    Akksi milyen van benne, meddig bírja nyugalomban, hd filmnél, max terhelésen?
    Akku, töltő mennyire melegszik?

    Esett e már le a földre, próbáltad az egyik sarkánál fogva kinyitni, bill mennyire süpped, mennyire kényelmes rajta írni?

    Ja és szerintem nagyon fontos tényező, hogy most jelenleg mennyibe kerül??

    Röviden ennyit szerettem volna kérdezni.

    Köszönöm, ha részletesen válaszolsz mindenre.

  • Flashget

    félisten

    válasz EstiloL2 #26909 üzenetére

    Keresztfiam tavaly vett Dellt (megnem mondom a pontos tipusát 165K körül volt) neki is a hűtőventijét cserélték. Egy jobb pasztással 15 fokot esett a hő nála.
    Szóval a bibi ott lesz szerintem, hogy vagy nagyon gyenge mínőségű pasztát használnak vagy kispórolják..

    Realme GT Master Edition

Aktív témák