Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • amol

    addikt

    válasz hanee #6133 üzenetére

    én ezt vettem észre, hogy ezt csinálja mindenki
    Mindenki biztos nem, ugyanis aki így jár el minden bizonnyal eladja valakinek, aki máshogy.

    A Sony Ericsson walkman mobillal pedig ugyanúgy lehet emailt küldeni mint egy méregdrága és kőnehéz nokijjával :)

  • d900t

    senior tag

    válasz hanee #6133 üzenetére

    "Szerintem nem feltétlenül kifizetődőbb, az emberek ugyanis egyre inkább kezdenek afelé tendálni, hogy minden csak addig van a tulajdonukban, amíg garanciális"

    Nem fejtettem ki, de gondoltam levezeted magadtól: ha van olyan hülye aki szervizelteti a nem garist, akkor legalább fizessen is érte sokat.

    A gyártók részvénytársaságok. A részvényesek az eladott mennyiségben, piaci részesedésben, forgalomban és nyereségben érdekeltek. H ezek a számok esnek akkor a részvény ára is. Amint látod a képletben nem szerepel a minőség. . A fogyasztói társadalomban ez úgy tűnik, hogy nem szempont. Van helyette olyan, hogy presztizs, mely egy feltételezett minőségen alapul, de ez nem egyenlő a valós minőséggel. Ha egy elektonikai gyártó csak drága , ergo minőségi termékben utazik, hamarosan piaci részt veszit, esik a részvények ára, és a végén valamelyik konkurense megveszi kilóra, beolvasztja, megszünteti. Ebből az is következik, hogy nem érdemes minőségi terméket gyártani, mert a belefeccölt pénz és energia nem térül meg. Helyett fújni kell a lufit, marketing útján kell minőségérzetet, ergo presztizst plántálni a vevő fejébe és a lehető legdrágábban eladni a lehető legolcsóbban beszerezhető szemetet.

Aktív témák