Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • pumukli23

    senior tag

    válasz zsolt19900 #49778 üzenetére

    Csak a pontosság kedvéért: A dell garanciája nagyon jó, de náluk is alapvetően két féle van.
    Az olcsóbb gépeket szinte mind szervizgaranciával árulják, azaz be kell vinni a szervizbe (vagy érte jönnek, nem tudom) és majd ott megoldják a problémát. Ez nem jelenti, hogy lassúak, de a valódi gyorsaságra ott az nbd. Ha van alkatrészük raktáron, hallottam már olyat, hogy fél órán belül megvolt a javítás sima szervizgar esetén is, szóval egy beszélgetés a portáskislánnyal és egy kávé, és kész a gép :DDD (persze ez nem általánosítható!).
    A másik féle a helyszíni garancia (nbd- next businness day) azaz felhívod őket, hogy balhé van a géppel megbeszéltek egy helyszínt és időpontot, és a szervizes "házhoz jön" megjavítja a gépet, megiszik egy kávét, és boldogság van. :)
    Utóbbi verhetetlen, mert a legtöbb gyártó nagyon borsos összegért kínálja ezt a lehetőséget, az üzleti dell gépekre, pedig alapból ez a garancia vonatkozik.

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák