- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HDD probléma (nem adatmentés)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen egeret válasszak?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Plazma TV topic
Hirdetés
-
Minisforum dokkoló OCuLinkkel
ph Ezzel szinte bármilyen VGA-val kiegészíthetjük mini számítógépünk hardverét.
-
Augusztus elején érkezik a Level Zero: Extraction korai kiadása PC-re
gp A legújabb előzetes leginkább a nyílt bétából származó közösségi felvételeket tartalmaz.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mauzes
őstag
Szóval legyen erős, sok extrával, ne kelljen szervizelni, kerüljön 2-3 millióba vagy kicsit több, de 8-10 milliós verdák érzését adja.
Ehhez javaslatom nincs. Viszont a Prius/Auris tuti kiesik, sem erőben, sem belső minőségben, sem csomagtartó méretben nem felelne meg.
Bmw 1 nagyon kicsi belül.
Lexus és Volvo ennyiért csak nagyon régi vagy lelakott van.
-
veterán
2-3 millióból, minőséget sugárzó, nem ósdi, ésszerű keretekből fenntartható autó pl. az Audi A3 / Golf 6 1.4 tsi, esetleg Golf 7 sok futással. Ha power is kell, az nem jön ki ennyi pénzből, vagy 10 éves autó lesz.
Jó még az Astra J, de az sokkal inkább flotta-szagú.5 m-ból már egész jó újat kapsz, de nem lesz panoráma tető, automata, se 150+ ló. (Astra, Alfa Giulietta, talán Golf)
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Ilyesmivel is meg lehet próbálkozni, de elég mezítlábas a felszereltség.
Szervízben vásárlás előtt átnézni, különös tekintettel a motor zajokra és a váltóra.De ha kicsit magasabb kategória kell, ott fel kell készülni a későbbi költségekre is. Bár nyilván egy flottás autóhoz képest már egy 1-es Swift fenntartása is magasabb.
[ Szerkesztve ]
-
Szia!
Használt prémiumnál soha nem a megvétel hanem az üzemeltetés a költség. Nem kell rémeket látni és minden hónapra 1-2000€ kiadást vizionálni (természetesen bármi előferdülhet), de valami mindig van - a nagy futásban a kopó (itt tömítést is értem többek között) részek nem egyszerre öregednek el. Nekem pl a Teddyn volt nemrég egy tömítés csere 10k-t. Eltelt pár hónap olybá tűnik megint lesz egy tömítés cserém, csak máshol. Gyk nincs olyan időszak amikor ilyen piszlicsáré hülyeség nincs. Nem tétel, nem hagy ott az autó sehol csak macera lebeszélni azt az egy órát amikor a szerelőm ráér és megcsinálja.
Ezen a téren (használt öreg és ráadásul végtelenbe konvergáló futással bíró autók tulajdonlása) kevés phórum tag van aki több tapasztalattal rendelkezik
Ha nem igényled a szervizlátogatást akkor nézz meg egy bérlet/lízing konstrukciót: ott neked nincs gondod csak használod. Más kérdés h nem a tiéd a kocsi.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Minden használt amortizálódik. Arany középút ha van is, nagyon ritka. Esetedben a superb méretét igen nehéz pótolni nem a felső kategóriába eső valamivel, hiszen felszereltség és méret kapcsán (nem presztízs) bizony ott van maga a gyártmány. Ha pl egy Kia Sorrentót nézel (pl 2008), akkor könnyen belefuthatsz egy DPF cserébe ami igen komoly tétel tud lenni (felesleges is kérdezni és apellálni az után gyártotton: Domit eladtam és a szerelőm mesélte h a vevő sokat használta városban ami miatt telítődött. Képes volt elmenni Pestre h 100'000Ft-s kínait tegyenek bele mert az olcsó, és azóta sem működik neki pedig nem egyszer járta meg emiatt a Szeged-Pest útvonalat)
Talán a tisztán elektromos kisebb méretű autók lehetnek kevésbé szerviz igényesek, de ezt passzolom, mert nincs tapasztalatom velük.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
htomi85
tag
Egyáltalán nem olyan, mint az ingatlan.
Az autóvásárlást úgy kell megközelíteni, hogy havonta hány forintot akarok autóra költeni.
Ebbe beletartoznak az alábbi költségek: biztosítás, casco, kis szervizek (házilag megoldható pl ablaktörlő, akkucsere stb), nagy szervizek, gumizás, matricák, parkolás, büntik, benya, écs, tőke alternatívaköltsége stb.
Pl ha most veszel egy hatéves octaviát és tartod 5-6 évig, évi 20 ezer km-el kb havi 75 ezredbe fog fájni mindennel együtt.Szerk: sajnos ezt kevesen tudják így kiszámolni, aztán megy a kétezres tankolás a tízéves 525d-be. Meg a provident az első 800 ezres szervizszámlánál.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
az lehet, hogy pénzügyes vagy, de hogy halvány fogalmad nincs egy autó üzemeltetéséről, az tutibiztos. persze itt mindenki hülye és te vagy csak helikopter, de ha mindenki azt mondja, hogy a "jót dugni és szűzen maradni" tényállását tervezed megvalósítani, ami nem fog menni, lehet, hogy igazuk van.
-
rbalint88
addikt
lusta voltam visszagörgetni az alapkérdésig, azért erre válaszoltam, de attól még fenntartom, amit írtam. btw 2-3M beülővel egy golf 7 kombi patent választás lenne szalonból, vadiújan. még pofontávolságon belül van a gyerek, bazinagy a csomagtartó, viszonylag egyszerű a technika, jó a beltér és nem is fapados kia ceed. annyi a trükkje, hogy meg kell tartani sokáig, minimum 5 évig és akkor megéri.
Új hozzászólás Aktív témák
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Jura C60 kávégép eladó
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban
- Mindenféle matrica, szinte minden felületre! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron