- eGPU tapasztalatok
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- 3D nyomtatás
- Vezetékes FEJhallgatók
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- LG LCD és LED TV-k
- bitpork: 2024 Phautós tali zaba táblázat
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- M0ng00se: Northwood vs Prescott + tuning: a tesztek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Hirdetés
-
Olyan telefon lett az idei foci EB hivatalos mobilja, ami nem kapható Európában
ma Folytatódik a Vivo és az UEFA együttműködése, a készülékválasztás megkérdőjelezhető.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Újabb platformokra is elérhető lett a Monster Hunter Stories széria
gp Az első rész befutott PC-re, Switch-re és PS4-re, a második rész pedig PlayStation 4-re lett beszerezhető.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
rbalint88
addikt
válasz
wttfw #144982 üzenetére
Jo a bravo, nincsenek komoly bajai. Kormanyrol tud lerohadni a bor, meg a digitklimasoknal a befujast iranyito motorok szoktsk rosszalkodni, kb ennyi. Ha sok a rovidtav akkor tjet, palyazni talan inkabb mjet. Abbol inkabb a 120 lovas 8 szelepest vedd, a 16v hengerfej erzekenyebb picit.
-
zoo8800
veterán
válasz
wttfw #144986 üzenetére
Fura egyébként az autópályás fogyasztás. Szabályos autópálya-tempónál, és sík szakaszon a BC képes percekig 9-10 litereket mutatni pillanatnyi fogyasztásra, tankolás után meg megkapod az arcodba, hogy 7,4...
Nemrég Ehrwaldból jöttem haza Budaörsre tankolás nélkül. Ebben volt némi tili-toli a németeknél, némi moderált tempó a köd miatt, és persze -5 - -10 fok. Nem tudom, hogy miféle varázsbenzint (elvileg sima 95-ös) adott el nekem a Shell.rip and tear, until it is done
-
alázógyík
őstag
válasz
wttfw #144994 üzenetére
Szerintem nagyon halk pályán, 150-ig nagyon kényelmesen lehet beszélgetni, akár rádió mellett is. 17" 225/45R17-es felni/gumi van a gépen. Nekem is a 120-as T-Jet van.
A gázt az autó előző/első tulaja tetette bele, így nem tudom mennyi volt.
190 és 250 között szokott lenni egy beépítés. Amennyire nagy különbség van a benya és a gáz ára között, hamar behozza a beszerelés árát. -
rbalint88
addikt
válasz
wttfw #149775 üzenetére
Az alap konstrukció jó, de át kell nézetni. Futóművét a magyar utak eszik, úgyhogy ott bármi is lehet. A motor nagyon megbízható konstrukció, a befecskendezőrendszerrel nem szoktak gondok lenni. Turbó, kettőstömegű ebben a korban már kopó-fogyó kategória. Elektronikával nagy drámák nincsenek, kb az oldallégzsák kontakthibáján kívül nincs típushiba, az se egy drágán/nehezen orvosolható hiba.
Ha hosszú távra terveznél vele, akkor egy jó állapotú Q2-t keress, az gyárilag sperres, aztán csak kevlárkuplung kell neki és mehet a csippppHa élménykedni akarsz, akkor egy 30-40mm ültetőrugó és sportosabb gátló, meg egy Eibach vastag stabilizátorkészlet kell bele, ez kompletto kb 300eFt beszerelve, ezzel lesz egy utcán is használható, napi járásra alkalmas élményautód.
Szerintem nem betegebb típus, mint a nagy átlag, csak ugye általában nem csak templomba járnak vele (vagy a szebbik úton), aztán lelakódnak a karbantartás hiányától.
Sok racionálisabb választás van, egy igazán jó darab - faceliftes Q2 - rendbe rakva (+ a fentebb leírt tuning és egy preventív alvázvédelem) szerintem még most is kb 3 milla, de ha van rá pénz és be vagy csípődve a típusra, akkor nem jársz vele rosszul. -
rbalint88
addikt
válasz
wttfw #149799 üzenetére
a 9,5 sec dízel gyorsulásból elég könnyen lehet 7-7,5secet csinálni
ha hasonló korú és tudású autót nézel, azokkal se lesz kevesebb szívás. vagy egyszerű macpherson+csatolt lengőkar futóművest veszel, ami se mozgáskultúrában, se kanyarsebességben nem tudja ezt a szintet vagy nagyságrendileg ugyanennyi problémád lesz a futóművel. hozzáteszem, nekem most pár apróságot cseréltek benne, az alsó lengőkart majd hamarosan kell, mert már kezd kiszopósodni benne a szilent -de még nem zörög-, aztán van benne (legalább) 304ezer km, még a gyári. a többi lengőkar is még gyári. hátul meg most lett megbontva a futómű először... leginkább azok panaszkodnak rá egyébként, akik a kínai fos lengőkart veszik meg bele, meg egyesével cserélgetnek, nem párban, esetleg még valami ordas nagy felnin járnak kotongumival.
pl ez jó lehet: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!