Hirdetés
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- Már várja a startpisztoly eldördülését a Gaudi 3
Hirdetés
-
PlayStationre is megjelent a Palworld
gp A szóbeszédek igaznak bizonyultak, mostantól a Sony konzolján is elérhető a teljes kiadás.
-
Két hét múlva startol a Dimensity 9400
ma A 3 nm-en várt MediaTek csúcslapka odapakolna a Snapdragon 8 Gen 4-nek és az Apple A18 Prónak is.
-
A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
ph Három Hall-effektusos kapcsolóval megpakolt jószággal gyarapodott a cég portfóliója, és az egyik vezetékmentes.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz prősti #172038 üzenetére
Renault-Dacia vonalon milyen motorral vennéd? 0.9 TCe-t én hanyagolnám.
Kia Rio, Hyundai i20 nem játszik? Bár ilyen kis méretben (inkább árkategóriában) azért kompromisszumos mindenképpen a pályázásos rész szerintem. Halálfélelem nem hinném, hogy lenne, de azért zajkomfortban, kényelemben sem biztos, hogy olyan jók hosszú utak esetén.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz prősti #172038 üzenetére
Ha ugyis hitelezed, akkor 1.4T scross gl+, amennyiben a formajaval ki vagy bekulve. Manualis valtoval 4,7M korul van, automataval 5,3M, most a boosterjet motoros suzukikra 10ev/200e km kiterjesztett garancia van a motorra-valtora-turbora, igazabol ez best buy ajanlat. Szerviz se lehuzos, nem elromlosak a suzukik, az ujraeladhatosaguk is peldaerteku, hosszu tavra nyugodt szivvel belevaghatsz es sokkal autoszerubb, mint amiket 4M-ig kapsz mind meretben, mind motorizaltsavban, mind felszereltsegben. Ha meg netto szep is lenne, akkor 5x ennyit adnanak el belole, de igy is a piac egyik legnepszerubb tipusa.
-
zolnagy
őstag
válasz prősti #172038 üzenetére
Szerintem menj el a kereskedésekbe és próbálj ki minél többet, úgyis akkor látod meg, hogy neked melyik felel meg. Ne a tesztek alapján dönts, senki nem tudja, neked mik a szempontjaid. A másik dolog, hogy egyes márkák elég magas kedvezményt adnak a listaárból, ill adnak egyedi ajánlatot a helyszínen (jellemzően nem a japán márkák). Nézd meg a szervízdíjakat is.
Nekem Audi A3 1.0 TSI 115 le után (céges bérautó volt) nincs hiányérzetem a Corsa 1,4 turbo 100 le-vel (pályán sem). Ugyanez a clio 0,9 tce-ről nem volt elmondható (nekem gyengusz volt). De persze ez szubjektív vélemény, külsőre a clio tetszik most is, de a próbaút után tudtam, hogy nem kell. -
zolnagy
őstag
válasz prősti #172070 üzenetére
Hát ezen a videon pörgeti rendesen a motort, hogy menjen (145-nél vált 5-be) A tesztvezetésnél én ilyet nem csináltam, meg szeretek nyomatékból vezetni. Ennél a motornál ilyet nem éreztem sajna. Ha a cliohoz normálisabb motor lenne, biztos azt vettem volna, mert jobban tetszik formára. Továbbra is az a véleményem, hogy ki kell próbálni személyesen. Ha nem is mész pályára, meg lesznek a benyomásaid az autóról.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen