- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Gaming notebook topik
- Projektor topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Home server / házi szerver építése
- Gigabyte VGA keskenyebb házakhoz (is)
- Milyen egeret válasszak?
- Autóhifi
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Minisforum dokkoló OCuLinkkel
ph Ezzel szinte bármilyen VGA-val kiegészíthetjük mini számítógépünk hardverét.
-
A legfontosabbakat elárulta az Ace 3 Pro kapcsán a OnePlus
ma Június 27-én lesz a kínai bemutató, de minden lényegi infót közzétettek a Weibo csatornájukon.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
Ez önmagában nem sokat, de a nyomatékgörbe már annál inkább.
Ez a magyarázata annak is, hogy erősnek érezted a lentebb említett dízelt: (aránylag) alacsony fordulaton simán megy úgy, mint a benzines, mert rendelkezésre áll a nagy nyomaték kis fordulaton (tehát mondjuk 2000től tol olyat a dízel, mint 3000-től a benzines), csak az a probléma, hogy a dízelnek 4000-nél vége van, a benzines meg valszeg 6 fölé forog, és ott adja le a csúcsteljesítményt. Tehát jobban megy az, de csak akkor, ha leforgatod. Ha papásan vezetsz, pont ugyanolyannak fogod érezni a kettőt, ez tény.Ez látszott volna az adatokból is: ha az egyik motornak bőven nagyobb maximális teljesítménye van, kisebb maximális nyomaték mellett, akkor biztos, hogy sokkal jobban kell forgatni, mint a másikat. De ott jobban is megy.
Same rules apply!