- Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
- Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
- Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
- Ezért működik ma csak Snapdragon X-en az Auto SR
- Problémák a Samsung 3 nm-es node-jával
- Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Mégsem ér 16 GB-ot a 8 GB RAM az Apple gépekben
- Lítium-ion/Li-ion akkumulátorok
- TCL LCD és LED TV-k
- A Frontier maradt a leggyorsabb szuperszámítógép
- Problémák a Samsung 3 nm-es node-jával
Hirdetés
-
Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
ph A vállalat ízületkímélő, TKL-es újdonsága egyszerre három masinához köthető hozzá, és lehetővé teszi az inverz döntést.
-
The First Descendant - Karakter előzetesek a megjelenésig
gp Alig néhány nap van már csak hátra az indulásig, érdemes közelebbről is megnézni a választható szereplőket.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
Az egyik legjobb terepjáró a G Merci, de nincs erre szükség és bármennyire örök élet plusz 1 nap, a rozsda ellen nehéz mit tenni, s egy majd 30 éves terepjáró már komoly törődést kíván.
Egy relatív rövidebb távokra alkalmas, 4WD-s, megbízható, emelt autót keresek, az átlagnál kicsit kedvezőbb fenntartással.
Értem ez alatt, h első sorban nem állandó 4WD lenne a fókusz, illetve lehetőleg 2.0 alatti benzinmotorral legyen szerelve.Ezért van továbbra is fokuszban a HR-V. De, tudom h 2m körül patika vétel csak évente 1x van és arról már lecsúsztam.
A megnézett GV is egy alternatív megoldás lett volna a 2.0 Pug diesel motorjával, viszont ahogy írtam az alja nagyon aggasztó volt, 3-400k-t még biztosan kívánt volna és akkor van egy 10 éves SUV-om, ami nem egy életbiztosítás.RAV4 2.0 D4D motorjától Toyota forumban óva intettek, a 2.0 benzin esetében meg 11-12L-rel kell számolni az állandó 4WD miatt. A kifejezetten ajánlott 2.2 D4D (140 le körül) csak az újabb (2006+) típusokban elérhető, cserébe úgy 3,5m-tól indul, ami már sok.
Elgondolkodtam a 2006+ GrandVitara-n is, de az 1.9-es Rönó diesel erőforrást nem sokan dicsérték, a 2.0 benzin már szintúgy nagyon szomjas. Sajnálom, h nincs belőle egy normális 2.2-2.5 körüli diesel, mert a hajtása kifejezetten fejlett és ár/érték arányban is jó vételt jelentene.
Ekkor került képbe már az SX4 4x4 is, de szinte minden teszt alulmotorizáltnak tartotta az 1.6-os 106 le körüli benzinmotort, emiatt az étvágya is magasabb. Hozzáteszem formailag azzal kellene legjobban megbarátkoznom...Ha, nem találok hó végéig HR-V-t (német, osztrák, magyar piacot figyelem), akkor ráállok a CR-V-re, 2.0 benzinmotorral.
Haldex rendszer dolgozik ott is, alapból első kerekes, kipörgés esetén kapcsol hátra így a fogyija is sokkal kedvezőbb. 8-9-ből simán kihozható.
A hajtás ez által több kompromisszumot igényel. Nincs felező és nincs lockolható diffi sem (ami persze a mai SUV-ok jó részénél kerék fékezős megoldást jelent, de leátlózásánál az is segítség).Ennyi alternatívát találtam, másra nem leltem ami szóba jöhetne.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
- Óra topik
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Aliexpress tapasztalatok
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Ubuntu Linux
- Honor Magic V2 - origami
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...