- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Gaming notebook topik
- UHD filmek lejátszása
- SSD kibeszélő
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Bluetooth hangszórók
- Milyen alaplapot vegyek?
Hirdetés
-
iPhone-szerű belépő Realme készül
ma A C61 4G a nemzetközi piacra készül, egyszerű készülék, iPhone-os megjelenéssel.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Dare2Live #6707 üzenetére
Nyomatekuk miatt.
Caroll Shelby once said: horsepower sells the car, torque wins the raceAnno emlexem ment itt is a eszosztas, hogy de a 1.6-s Kia Ceed 122lojje csiga nelkul a TJET Grande Punto meg csak 120, az is csigaval es ccööö...mirejoaz?
De menj mar mindkettovel egy-egy kort, reszterhelesen a csigas messze jobban megy.
Utcan az a motor viszi jobban a bodet, ahol a max nyomatek es max ero egymastol minnel messze van, mert e ketto kozott "él" a motor igazan.
Ezt a teruletet kell nezni a gorben.
A TJET tud 208Nm-t csucsban es azt sokkal lejjebb is, a 1.6szivo meg kb 150-t, ott ahol a turbos mar tolja 200Nm-t (2000-nel) a szivo jo ha 120-130-t az o max-ábol, ami egyszeruen szamolva 1.8x loero azonos fordulaton. Hat nagyon nem mind1 am, hogy pl 40 lo gyorsit eppen, vagy 70Az az uj Fiat moci, meg a FIRE blokkra epul, az ma meg csak egy 30 eves motor, mar mk1 Uno-ben is volt, annyit csinaltak vele kozben, hogy DOHC rendszeru lett a hengerfeje kb 5-6eve a Panda 100HP-nal
Abarth SS kittel a gyari belsovel es gyari garral a motor 180lo es 270Nm benzinnel, de nyilvan nem ez a vege ennek
Amugy csomo sima TJET eleve 134LE-s, meg ratoltik okosba a Bravo 155LE-s musorat is egyes szervizekben... némi dotáció fejében persze, mert gondolom sok nem lehet a diffi, max a valto 6-s abban, de ahhoz a motornak sok koze nincs.
több drón kell ;P
-
zoo8800
veterán
válasz
Dare2Live #6707 üzenetére
Hallottam pár TSI horrorsztorit, mind kettős feltöltésű régebbi darab volt, azok jóval ritkábbak pl. a 122 lovas 1.4-nél. Zindex fórumon egyik embernek méltányosságból 320e volt a vezérléscsere
T-Jet ebből a szempontból fényévekkel "jobb", szíjas, amire 30e egy vezérlésszett vizipumpával együtt. Erre jön a munkadíj persze.
T-Jet és TSI közt a legnagyobb különbség, hogy a TSI modernebb, direkt befecsi és változó vezérlés is van bennük. A T-Jet egy sima 16v motor, abire tettek egy turbót. Emiatt van némi turbólyuk, olyanokat olvasni a TSI-ről, hogy szinte semmi turbólyuk nincs 1500 felett. A másiknál 2000-2500 közt tűnik el a turbólyuk. Nem vezettem még TSI-t.
A spritmonitor szerint a TSI kevesebbet is fogyaszt.
LPG szempontból: A T-Jetből létezik gyárilag gázzal szerelt is.
És amit hobizoli is mondott: szívó 1.4-hez képest kurvajól megy a T-Jet. Anyám E12 97 lovas Corollája az összehasonlítási alap, az egy lomba tetü a Bravohoz képest.Jut eszembe: a Corolla is láncos, 110e van benne, és még bírja a lánc.
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- PHP programozás
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ukrajnai háború
- Windows 11
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Poco X6 Pro - ötös alá
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Normcore puckscreen 58,5mm/1,7mm