- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Most vegyünk RAM-ot, mert drágulni fog
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen egeret válasszak?
- Apple asztali gépek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Júniusban a hardverek is vakációra mennek
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mégsem ér 16 GB-ot a 8 GB RAM az Apple gépekben
Hirdetés
-
Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
ma A Honor 200 Pro olcsóbb változata sok szempontból jó butítás, pár szempontból nem.
-
Free Play Days 2024 - 26. hét: Train Sim World 4
gp Extraként a Pac-Man Mega Tunnel Battle: Chomp Champs című alkotással szórakozhatunk a hétvégén.
-
Egy régi és egy új játékra fókuszál a friss GeForce driver
ph A WHQL minősítésű, 556.12-es eszközillesztő hibajavításokat is hozott.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz Bati0501 #57890 üzenetére
en meg 9 éve vettem
vezerlescsere cucca kb 6000
az NGK gyufak darabja bele 900...mondjuk, ha a turbo lesantul benne az sokba kerul, de melyik masik turbosba vagy akar dizelbe nem az?
Bp-n 9.5-10-t eszik
OK, izirajderkedve lemehet 9 ala is, de en olyan GT-st nem ismerek, akinek ez tartosan menne
1t feletti onsulya van (pl a GTi Swift ennel 200kg-val konnyebb), meg rovid a valto istöbb drón kell ;P
-
Kickass
őstag
válasz Bati0501 #57890 üzenetére
mk2 biztonságosabb, nincs is vele annyi baj alapesetben, nem egy nyűgös konstrukció, viszont nem is megy úgy érzésre mint a GT, meg egyébként se
GT fentartása se olyan egyszerű azért ahogy zoli néha leírja, a turbo a legkisebb problem ha nem tunnerolod és épp van gyári jó állapotú akkor csak levesz feltesz, de ha hf-es (és nem a tömítés fossa el magát hanem pl reped, mert azt szeret) akkor az zsebbe nyúlósabb lesz, állítólag galvanizálták, de én pl nem láttam még olyat ami ne rohadt volna a küszöb vagy az emelőpont mögött
de azért szeretem a GT-t (amíg el nem adom )